AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Har hørt at man burde vente med å vaske håret et par døgn etter farging. Dette gjelder vel ikke bleking, kun farging eller? Toninga som frisøren la på til slutt ble grå/lilla så vil gjerne få vasket ut litt av det så fort jeg kan, ødelegger vel ikke blondfargen under ettersom det er bleket? Anonymkode: aceec...bad
Carrot Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Nå vet jeg ikke hvorfor frisøren valgte korrigere blekingen din, men ofte gjøres lilla korrigering mot grått fordi blekingen er gyllen (mot orange / gult) for å få en finere tone i håret. Hvis du er misfornøyd vil jeg heller anbefale dra tilbake til salongen og spørre frisøren der enn oss her for å få best mulig resultat.. Men i utgangspunktet er det ikke noe i veien for å vaske håret, bare husk at bleket hår trenger normalt sett en annen type og gjerne mer fukt og pleie enn for eksempel farget hår.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Carrot skrev (3 timer siden): Nå vet jeg ikke hvorfor frisøren valgte korrigere blekingen din, men ofte gjøres lilla korrigering mot grått fordi blekingen er gyllen (mot orange / gult) for å få en finere tone i håret. Hvis du er misfornøyd vil jeg heller anbefale dra tilbake til salongen og spørre frisøren der enn oss her for å få best mulig resultat.. Men i utgangspunktet er det ikke noe i veien for å vaske håret, bare husk at bleket hår trenger normalt sett en annen type og gjerne mer fukt og pleie enn for eksempel farget hår. Det er noe gult innimellom i håret mitt, derfor hun la over toner. Men da ble jo alt det andre, som ikke var gult, lilla😂 det sa hun bare at ble borte etter noen vask, så håper det. Da prøver jeg å vaske, så kurer jeg det samtidig Anonymkode: aceec...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå