Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at man burde vente med å vaske håret et par døgn etter farging. Dette gjelder vel ikke bleking, kun farging eller? Toninga som frisøren la på til slutt ble grå/lilla så vil gjerne få vasket ut litt av det så fort jeg kan, ødelegger vel ikke blondfargen under ettersom det er bleket?

Anonymkode: aceec...bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvorfor frisøren valgte korrigere blekingen din, men ofte gjøres lilla korrigering mot grått fordi blekingen er gyllen (mot orange / gult) for å få en finere tone i håret. Hvis du er misfornøyd vil jeg heller anbefale dra tilbake til salongen og spørre frisøren der enn oss her for å få best mulig resultat.. Men i utgangspunktet er det ikke noe i veien for å vaske håret, bare husk at bleket hår trenger normalt sett en annen type og gjerne mer fukt og pleie enn for eksempel farget hår.

AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

Nå vet jeg ikke hvorfor frisøren valgte korrigere blekingen din, men ofte gjøres lilla korrigering mot grått fordi blekingen er gyllen (mot orange / gult) for å få en finere tone i håret. Hvis du er misfornøyd vil jeg heller anbefale dra tilbake til salongen og spørre frisøren der enn oss her for å få best mulig resultat.. Men i utgangspunktet er det ikke noe i veien for å vaske håret, bare husk at bleket hår trenger normalt sett en annen type og gjerne mer fukt og pleie enn for eksempel farget hår.

Det er noe gult innimellom i håret mitt, derfor hun la over toner. Men da ble jo alt det andre, som ikke var gult, lilla😂 det sa hun bare at ble borte etter noen vask, så håper det. Da prøver jeg å vaske, så kurer jeg det samtidig 

Anonymkode: aceec...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...