AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Jeg er ikke en stor verver, men så plutselig at jeg har klart å lokke 7 mennesker til strømselskapet mitt. Har du noen gang vervet noen? Anonymkode: a4e77...9fd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 det hender faktisk at jeg forsøker å verve folk til å delta på forskjellige spørreundersøkelser. For eksempel m3 panel.no eller You Gov. det er selvfølgelig ikke "nødvendig" å bruke ditt eget navn eller adresse, hvis du ønsker å delta på sånne ting. Du kan finne på ett fiktivt navn, og adresse langt unna hvor du egentlig bor, samt en helt annen alder og kjønn. Så lenge du faktisk holder deg til disse tingene hver gang du svarer på spørreundersøkelser, så går dette helt greit. hver gang man svarer på sånne ting, så får man en del "poeng" som man igjen kan veksle inn i gavekort fra for eksempel gogift.no eller lignende. Jeg pleier vanligvis å veksle inn disse poengene til gavekort fra CDON eller en eller annen populær nettbutikk, og så selger jeg disse gavekortene videre til noen andre. For ett par uker siden, fikk jeg faktisk ett gavekort på 500 kroner. Som jeg solgte videre, og fikk 400 kroner i banken for. Anonymkode: 18914...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Stemmer, jeg er også medlem i panel.no. Men "timelønnen" for dette er jo type 2kr, bortsett fra de der man møter opp og får gavekort på 500kr etter én time. Har ikke hatt samvittighet til å verve noen her... Anonymkode: a4e77...9fd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stemmer, jeg er også medlem i panel.no. Men "timelønnen" for dette er jo type 2kr, bortsett fra de der man møter opp og får gavekort på 500kr etter én time. Har ikke hatt samvittighet til å verve noen her... Anonymkode: a4e77...9fd alle sånne spørreundersøkelser er jo selvfølgelig dersom man egentlig ikke har noe "bedre" å bruke tiden sin på. for eksempel dersom man sitter i lunsj-pausen på jobben, og trenger en liten "time-out" fra selve arbeidet sitt. Eller hvis man ser på et TV-program, og bare surfer litt rundt på Internett samtidig - bare fordi man kjeder seg liksom. Da kan man vel like gjerne svare på sånne spørreundersøkelser, og faktisk tjene litt penger her og der. Anonymkode: 18914...7f4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 Som fagforeningskvinne i over 20 år har det nok blitt mange. Anonymkode: d8df1...51a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 Ja, strømselskap og fagforening. Anonymkode: f769e...ece
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Jobber i butikk og har mange til kundeklubben 😄 Anonymkode: 2c724...431
_popcorn_ Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Ryddet for verve-link. _popcorn_,adm
Tripptrapp1 Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 6.50): Jeg er ikke en stor verver, men så plutselig at jeg har klart å lokke 7 mennesker til strømselskapet mitt. Har du noen gang vervet noen? Anonymkode: a4e77...9fd Vervet et par venninner til Pennyklubben en gang på 2000-tallet. Det ser ut til at det var da vervingskarrieren min peaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå