Gå til innhold

Mile High Club

Basseboy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så trist å gå rundt på offentlige steder å runke liksom...:ler: Kan jo ikke bli mer tragisk.

Anonymkode: 61c52...120

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Basseboy skrev (På 10.6.2022 den 9.55):

Hvorfor ikke? Mus eller hånd, begge deler er kjøtt som omfavner staken.

Nei, du må pule. 

Anonymkode: 71aab...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, du må pule. 

Anonymkode: 71aab...7f4

Pulte jo hånda mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må selvsagt pule. Dessuten er hele greia med MHC utdatert. Toalettene er så trange at det knapt er plass til én, og du må være heldig med setene (ingen ved siden av, og sovende vis-a-vis) og patruljerende kabinpersonale for at noe skal skje i kabinen. Lange turer, til Østen eller USA, funker. Da er det rolig og mørkt, men du er fortsatt avhengig av å ikke ha noen sittende like ved. Jeg har, som så mane andre, gjennomført et snikknull i setet (egentlig bare en penetrering, for å ha gjort det) og litt rask suging. Oppskrytt, oppskrytt, oppskrytt - men nesten alle par prøver vel en gang.

Anonymkode: 0d25c...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg med i Natur-klubben også. De som har hatt seksuell utfoldelse i Guds frie natur ;) 

Var ute på langtur i går, og etter 2 halvlite med tab-xtra gikk det som det måtte gå, og jeg ble fryktelig tissetrengt. Siden det var kveld og mørkt på landeveien, kjørte jeg forbi mange steder jeg kunne ha stoppet fordi jeg oppdaga det for sent. Kom inn i en vond sirkel der jeg kjørte fort fordi jeg måtte raskt finne et sted og stoppe, samtidig som jeg da kjørte for fort til å rekke å stoppe. Løsna på bilbeltet og var urolig i beina, for å prøve å døyve tissetrengtheten.

Noen ganger når man må veldig tisse, får man ereksjon, og dette var en av gangene. Endelig så jeg ett busskilt framme i veien, og besluttet at jeg skulle tisse der.

Jeg gikk bak busskuret, og siden jeg hadde ereksjon tenkte jeg at jeg lik så godt kunne onanere. Det var faktisk ganske godt å onanere selv om jeg var tissetrengt, og jeg har vel heller aldri fått en så kraftig utløsning tidligere. Det var en eksplosjonsartet utløsning, med sæd som sprutet til alle kanter. Det var nok både sæd og urin som kom ut, for aldri har jeg hatt så mye som kom ut. Fikk masse dråper over både genseren og buksa, ja selv i ansiktet, så jeg ble helt kliss klass våt.

I ekstasen hadde jeg ikke merket at en buss hadde stoppet på holdeplassen. Lyset jeg trodde var eufori, var lyset av en fullt opplyst buss. Kunne ikke gå fram da, siden jeg var full av sæd og urin, så jeg sto bom stille bak busskuret. Og selvfølgelig var der 3-4 fjortisjenter som skulle smugrøyke i skuret før de dro hjem. Så ble stående musestille der i ca 10 min og ble iskald.

Men endelig dro de, og jeg fikk satt meg i bilen og fikk slått på setevarmeren. Etter en stund begynte det å bli en stram urinlukt i bilen, og jeg fikk bekreftet min mistanke om at det blir med ganske så mye urin hvis man er satans pissetrengt når man ejakulerer.

Endret av Basseboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 6.48):

Du teller vel ikke som medlem av å runke på dassen?

Anonymkode: 3f658...474

Da er du kun i Halfmilehigh-klubben🥳

Anonymkode: bf2f3...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...