Gå til innhold

Mile High Club

Basseboy

Anbefalte innlegg

Mile High Club, jeg er herved offisielt medlem. Runka på flyet hjem fra Bulgaria. Det er sant som de sier at flylatrinene er trange gitt.. Høyrealbuen dunka rytmisk mot dassveggen, så det var litt flaut å gå ut. De på forrerste rad skjønte nok at jeg hadde hatt en liten hyrdestund da jeg omsider steg ut av elskovsredet ;) Minnet om den gamle Samantha Fox posteren på gutterommet, hehe.

Noen andre her på forumet som er medlem av klubben? Del deres historie eller erfaring, da!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Et flytoalett er det skitneste stedet du kan ha sex. Tenk på alle de passasjerene som ikke vasker hendene og tar over alt der. 

Anonymkode: 79a9a...6a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du teller vel ikke som medlem av å runke på dassen?

Anonymkode: 3f658...474

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke medlem før du har fått orgasme sittende på tresetersraden! Si ifra, så skal jeg ta din søknad videre til klubben.

Anonymkode: a312f...990

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke medlem om du kun runka. Du må pule. Dessuten er du ikke tøff nok om du ikke runker i setet du sitter i. Er vel litt lettere å bli oppdaget som mann, men det spiller vel ingen rolle. 

Anonymkode: 71aab...7f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig historie, men neppe. Heller medlem av dryge historier på KG-club. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du teller vel ikke som medlem av å runke på dassen?

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du er ikke medlem om du kun runka. Du må pule. Dessuten er du ikke tøff nok om du ikke runker i setet du sitter i. Er vel litt lettere å bli oppdaget som mann, men det spiller vel ingen rolle. 

Anonymkode: 71aab...7f4

Hvorfor ikke? Mus eller hånd, begge deler er kjøtt som omfavner staken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner faktisk ikke hypen med å ha sex på offentlige toaletter etc. Her driter folk, tørker seg ikke på hendene osv... 

Når jeg har med barna mine på offentlige toaletter som fly, så blir det en kjapp runde med antibacvipe først! 

Btw, senga er best for sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flytoaletter er nasty steder. Trangt og skittent som det er.

Anonymkode: 67852...ef1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Flytoaletter er nasty steder. Trangt og skittent som det er.

Anonymkode: 67852...ef1

Ord fra en som ikke er medlem av klubben, hehe. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer!!! 

Tenk at du klarte det. 🥹

Mitt beste bidrag er ikke av det sexy slaget, men jeg pleier å tilby sidepassasjeren tyggis. Insisterer på det. 🥹

Anonymkode: 66b25...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde denne klubben var gått over i historien for minst 20 år siden. Veldig utdaterte greier😴

Anonymkode: ad071...149

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde denne klubben var gått over i historien for minst 20 år siden. Veldig utdaterte greier😴

Fortell om de nye moteriktige klubbene! 🥹 vil vite! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg med i Railway Club også, de som har hatt sex på tog, t-bane eller trikk. Tok flytoget fra Gardermoen, og etter Lillestrøm hadde jeg vogna for meg selv. La den tynne sommerjakka i fanget, mens jeg fisket opp kukken og begynte å rape med ormen. Tenkte igjen på Samantha Fox plakatene fra Topp, så det var ikke noe problem å få reisning da jeg lukket øyene.

Sprutet herrekefir utover jakka rett før perrongen på Oslo S, da jeg ble oppmerksom på den mannlige flytogverten stod bak meg. "Da er vi kommet til Oslo, litt før tiden" kunne han opplyse om med et skikkelig kuksugersmil. Jeg opplevde det som litt flaut, for han må da fått med seg det som skjedde...

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, Goodtimes said:

Btw, senga er best for sex. 

Spoken like a true KG-conservative

Anonymkode: 69d84...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fortell om de nye moteriktige klubbene! 🥹 vil vite! 😊

Hvis jeg fortalte om dem her, ville de ikke ha vært hippe særlig lenge:)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis jeg fortalte om dem her, ville de ikke ha vært hippe særlig lenge:)

Six Feet Deep-klubben hvor du graver opp lik for å ha samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt stolt medlem av bussklubben. De som har nytt seksuelle handlinger om bord i en buss. Satt meg bakerst i en buss i går og hadde de 4-5 bakerste setene for meg selv. Det som begynte med litt kløing på pungen utviklet seg til en ereksjon, og siden jeg hadde knapper i gylfen kunne jeg ubemerket ta ut penis og mastrubere. Det hang reklameplakater overalt på bussen med bilde av ei pen dame, så det var ikke vanskelig å fantasere. Tror ingen på bussen merka noe, selv om det var litt nervepirrende når det kom noen klaskelyder. Var også litt flaut når det kom en buss opp på siden. Tror de i den bussen skjønte hva som var i ferd med å skje.

Siden jeg ikke hadde tømt rognpåsan på en stund var det ganske mye sæd som skulle ut, så jeg hadde ikke lyst til å sæde i trusa. Og siden jeg ikke hadde servietter tilgjengelig ble det til at jeg sæda i setet vedsidenav. På setet og opp på ryggen. Det var så mye sæd at det så ut som det lå en glassmanet i setet vedsidenav, men heldigvis trakk sæden raskt inn i stoffsetene.

Plutselig kommer det en hel skoleklasse inn i bussen, og de går selvfølgelig bakerst og setter seg, og en gutt i 16-17 årsalderen setter seg på setet vedsidenav meg. Når de går av bussen 4 stopp senere ser jeg at sæden har trukket inn i buksa hans, og han har en våt flekk på rompa. Tenker han fikk et forklaringsproblem når kompisene så han var våt i baken. Så jo ut som han hadde tisset på seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basseboy skrev (5 minutter siden):

Jeg er blitt stolt medlem av bussklubben. De som har nytt seksuelle handlinger om bord i en buss. Satt meg bakerst i en buss i går og hadde de 4-5 bakerste setene for meg selv. Det som begynte med litt kløing på pungen utviklet seg til en ereksjon, og siden jeg hadde knapper i gylfen kunne jeg ubemerket ta ut penis og mastrubere. Det hang reklameplakater overalt på bussen med bilde av ei pen dame, så det var ikke vanskelig å fantasere. Tror ingen på bussen merka noe, selv om det var litt nervepirrende når det kom noen klaskelyder. Var også litt flaut når det kom en buss opp på siden. Tror de i den bussen skjønte hva som var i ferd med å skje.

Siden jeg ikke hadde tømt rognpåsan på en stund var det ganske mye sæd som skulle ut, så jeg hadde ikke lyst til å sæde i trusa. Og siden jeg ikke hadde servietter tilgjengelig ble det til at jeg sæda i setet vedsidenav. På setet og opp på ryggen. Det var så mye sæd at det så ut som det lå en glassmanet i setet vedsidenav, men heldigvis trakk sæden raskt inn i stoffsetene.

Plutselig kommer det en hel skoleklasse inn i bussen, og de går selvfølgelig bakerst og setter seg, og en gutt i 16-17 årsalderen setter seg på setet vedsidenav meg. Når de går av bussen 4 stopp senere ser jeg at sæden har trukket inn i buksa hans, og han har en våt flekk på rompa. Tenker han fikk et forklaringsproblem når kompisene så han var våt i baken. Så jo ut som han hadde tisset på seg :) 

Får håpe at du ikke klarte å gjøre noen jenter gravide da md den flekken der... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...