Gå til innhold

Kjærest som holder kontakt med ex bestevenninne? (Felles venninne)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg er en kvinne på 25 og min kjæreste er 26 år gammel.

tingen er at jeg gjorde vennskapet med denne venninnen slutt..

pga hun var utrolig spydig mot meg via text, kanskje hun var sur da meg og typen sa at hun ikke kunne komme på festen hun var invitert pga hun skulle kontrollere alt i festen, bursdag til felles venninna våres (bestevennen hennes), hun og bestevenninna meldte seg selv ut av den festen (bursdagsfest) og skulle Ha bursdagsfesten til venninna hos seg selv plutselig, og plutselig samme dag begynte hun og spørre om å komme da meg og hun var ening om en pause pga alt som skjedde. Meg og kjæresten kjørte på med å ha fest uansett og da begynte hun samme kveld og bli sur pga dette handler om venninna osv.. (hennes fest)

såå.. denne venninnen hadde ikke bedt om noe bursdagsfest da, det var ex bestevenninna mi som spurte kjæresten min om han kunne ha fest for venninna og han sa ja. Men føltes mer som dette var hennes fest en bestevenninna hennes fest, pga hun tenkte tema fest og skulle ha oversikt om hvem som kommer for hun kjenner venninna best, meg og typen spurte hun venninnen men hun og brydde seg ikke noe om dette som ex venninnen min ville.. 

uansett samme dag som festen begynte hun og skrive at meg og typen ikke vil vare og at hun skal sende bilder av våres text for at han skal se hvor (giftig jeg er) og mye stygge og ekkle kommentarer (for hun var full..), hun skrev til han at jeg ikke er bra for han.. men dette ignorerte kjæresten min for hun er veldig masete og kontrollerende..

dette er 3-4 måneder siden prøver hun foresatt og vil ha meg tilbake som venninne men jeg er egentlig ikke interessert..  hun ringer og texter typen min men han svarer veldig kort, jeg ser at hun prøver å få til samtaler med han. Jeg har jo blokkert henne da for ønsker ikke å høre mer fra henne..

jeg sa bare til kjæresten min at det er veldig lite vits å svare henne får da vil hun bare begynne å mase på han. (Hun har samboer). Jeg tror hun savner kjæresten min å henge med han også men han synes selv det blir kleint å henge med henne etter dette, og jeg hadde ikke blitt veldig glad for at han henger med henne heller, hun ble kjent med han via meg da meg og kjæresten var bare venner, så jeg kom før henne… Hun er ikke flink til a ta vare på vennene sine heller for å si det sånt, som er trist..

Jeg stoler på typen men synes det er lite nødvendig å svare henne på meldingene hun sender han.. kort eller ikke :(  Og spesielt når hun prøvde å ødelegge mellom meg og han

beklager for langt tråd! Måtte bare få det ut.. og litt dårlig skriving men har skrive problemer så prøver mitt beste :) 

vet bare ikke hvordan jeg skal si uten å høres kontrollerendes ut.. for jeg vet at hun ikke kommer til å være noe godt/sunt for våres forhold som jeg har følt på en liten stund..

Anonymkode: 7dadd...b79

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er så forvirret 😅Dette høres ærlig talt ut som fjortiss drama. 

Blokk henne. 

Typen må få kommunisere med hvem han vil, men bør ikke ha kontakt med DIN venninne om du ikke vil ha henne i ditt liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt rotete ja, men høres ut som ei man ikke holder kontakten videre med. Hun høres ut som en skikkelig veninde distroer. 

Neste gang gi venne dine fiktive navn, så blir det lettere å henge med, og byttet ut meg og typen til jeg og typen. For hvis ikke blir det vel mye meg i teksten, feks "sendte melding til meg. Meg og typen ba henne ikke ta kontakt lengre". Er setning som ikke fungerer fordi det er gramatstisk gjentagende feil med " meg og typen." "Jeg og typen" , er riktig. 

(PS :det grammatiske kommenterer jeg kun fordi du spør, og det var den biten i teksten som for meg, gjorde det ekstra vanskelig å lese) 

Anonymkode: b9415...58e

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (4 minutter siden):

Jeg er så forvirret 😅Dette høres ærlig talt ut som fjortiss drama. 

Blokk henne. 

Typen må få kommunisere med hvem han vil, men bør ikke ha kontakt med DIN venninne om du ikke vil ha henne i ditt liv. 

Ja beklager for lange tråd, viste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det på en bra måte..

har blokket henne på sosiale medier. 
Han har jo vist meg meldinger som hun har sendt, men han har bare svaret kort mens hun kommer med lange svar og hjerter. For jeg vet hun ikke har så mange venner, så hun savner nokk å snakke med kjæresten min som de gjorde da jeg og hun var venner, men følte hun tekstet han like mye som meg som ikke føltes kjekt.. men jeg håper at vis han er veldig kort på svar at hun tar hintet, eller at han ikke trenger å svare alt hun sender..

og ja jeg vil jo ikke ha henne i mitt liv så litt vanskelig om typen foresatt tekster med henne kort eller ikke.. jeg er jo ikke den som sier at noen må slette, blokke noen siden jeg vil at de skal velge selv eller finne løsning uten at det går utover forholdet..

Anonymkode: 7dadd...b79

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...