AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg må ha skikkelig spiss blyant når jeg tegner brynene mine, men jeg sliter med å finne en bra spisser. Kjøpte en ny i dag fra Depend men den er dritt dårlig å spisser ikke, blyanten bare spinner rundt uten at den blir spisset. Anonymkode: 9273e...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Anbefaler den fra Anastasia! Beste spisseren jeg har hatt. Blyanten blir spisset ordentlig og knekker sjelden når den spisses 😊 Anonymkode: 155b6...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Anbefaler den fra Anastasia! Beste spisseren jeg har hatt. Blyanten blir spisset ordentlig og knekker sjelden når den spisses 😊 Anonymkode: 155b6...1bd Takk for tips, kjøper den på Kicks i morgen, så den hadde fått bra karakter☺️ Anonymkode: 9273e...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå