Gå til innhold

jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg har aldri hatt sex med ei anna jente, og har ikke lyst til det heller. Tenner ikke på det, rett og slett, men jeg er veldig glad i "feminine" menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bli veldig tent av å se på jentesex, men jeg kunne aldri tenkt å hatt det selv. Tanken på det gjør meg bare kvalm.

Tror grunnen til at jeg tenner på jentesex, er den at der blir det bare fokusert på nytelsen til ei jente, og siden jeg selv er jente, kan jeg fint tenke meg til hvordan jeg selv ville reagert om noen gjorde slike ting med meg. Derimot blir jeg ikke spesielt tent av å se på jenter som suger gutter.

Skrevet

Jeg har hatt jentesex flere ganger, men feminine menn tenner jeg overhooooode ikke på *grøss*

Skrevet

Hmm

Innrøm det jenter.

jente sex er best, kunne ønske alle jenter prøvde det. du lærer utrolig mye om deg selv. En dame vet hvilke knapp ho kan trykke på, ho er dame selv, da kan du bruker den hjelpen du får for videre deilli sex.

Ofte vet vi ikke hvor vi har det godt, er selv hetero og har en fantastisk man som holder på ca 1 time. Men måtte prøve jente sex. jeg er en som får lett orgasme, etter de 2 jente sex jg hadde, fant jg ut at jg kan sprutte og han er blitt gal å se meg så vill og vått.

jentesex er en gave hmmmmm, prøv det om du finne en riktig jente.

skal prøve ofte jeg , det var godt.

kos dere folkens

Skrevet
Holder en knapp på denne.

Definerte meg selv som bifil pga dette i flere år, men siden det er få jenter det er snakk om, og jeg aldri kunne tenke meg å ha et forhold med en jente, har jeg puslet meg tilbake til heterofil-skapet.

Det er vel omtrent der jeg er :)

Skrevet
Hmm

Innrøm det jenter.

jente sex er best, kunne ønske alle jenter prøvde det. du lærer utrolig mye om deg selv. En dame vet hvilke knapp ho kan trykke på, ho er dame selv, da kan du bruker den hjelpen du får for videre deilli sex.

kos dere folkens

Jeg kan ikke se kvinner har det en kaller pikk mellom beina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...