Gå til innhold

Jeg prompet høyt mens jeg satt og red kjæresten🙊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha sex tidligere i kveld og jeg var litt uggen i magen fordi jeg hadde spist altfor mye smågodt og kake (som jeg ikke tåler så godt pga matintoleranse).

Satt oppå kjæresten og red og lente meg fremover for å kysse han, og der kom det en høylytt fis som stinket.

Jeg skvatt og begynte å le og hoppet av han, og han ble myk med en gang.

Han hadde ikke hørt at jeg prompet så han forstod ikke hvorfor jeg hoppet av, men så kjente han lukten🤭

Jeg var veldig flau og han latet som ingenting, men begynte å unnskylde seg med at han var trøtt og bare ville sove.

Dette har aldri skjedd før og det var veldig flaut😁

Anonymkode: 8e7d0...8f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok...

Anonymkode: 015be...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for denne informasjonen

Anonymkode: 6abdc...6f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skulle ha sex tidligere i kveld og jeg var litt uggen i magen fordi jeg hadde spist altfor mye smågodt og kake (som jeg ikke tåler så godt pga matintoleranse).

Satt oppå kjæresten og red og lente meg fremover for å kysse han, og der kom det en høylytt fis som stinket.

Han hadde ikke hørt at jeg prompet så han forstod ikke hvorfor jeg hoppet av, men så kjente han lukten🤭

Jeg var veldig flau og han latet som ingenting, men begynte å unnskylde seg med at han var trøtt og bare ville sove.

Neste gang det skjer så skal du ikke le, du bør stønne skikkelig og fortelle den du rir hvor godt det var å fise, så kysser du han dypt og inderlig. Da tror jeg neppe han blir slapp, snarere tvert imot :-) Det naturlige er ofte veldig sexy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
copro skrev (4 minutter siden):

Neste gang det skjer så skal du ikke le, du bør stønne skikkelig og fortelle den du rir hvor godt det var å fise, så kysser du han dypt og inderlig. Da tror jeg neppe han blir slapp, snarere tvert imot 🙂 Det naturlige er ofte veldig sexy.

Nei, æsj 😂

Skjønner at det var flaut, men det går over. Hadde bare latet som ingenting, det er jo noe som sikkert har skjedd mange, men helt naturlig at det ødelegger akkurat den økten tenker jeg.

Anonymkode: 5bbb9...bc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan skje den beste.

Anonymkode: a380d...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, æsj 😂

Skjønner at det var flaut, men det går over. Hadde bare latet som ingenting, det er jo noe som sikkert har skjedd mange, men helt naturlig at det ødelegger akkurat den økten tenker jeg.

Anonymkode: 5bbb9...bc3

Ødelegger økten? Jeg hadde bedt hun snu seg rundt så jeg kunne tatt en mage drag 💨👃

Anonymkode: b97ac...8c8

Skrevet

Sånt kan skje. Det er bare å le av det sammen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ødelegger økten? Jeg hadde bedt hun snu seg rundt så jeg kunne tatt en mage drag 💨👃

Anonymkode: b97ac...8c8

Enig med det der! 😤

Anonymkode: 7b02f...526

AnonymBruker
Skrevet

Pingler. Dere kunne fortsatt økten. Fisefine er dere 

Anonymkode: f302e...d86

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva så.

Skrevet

Stopper da ikke for en slik filleting, dere må være ganske unge enda, voksne folk som har vært sammen en stund, hadde bare ignorert det eller tullet det bort og kjørt på videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hvorfor reagerte du sånn? Bare fortsett. Det kommer til å skje igjen også med mannen din senere. Bli vant til det. Det er naturlig.

Anonymkode: 4e624...da7

AnonymBruker
Skrevet

😂 Vel. Verre ting har skjedd meg 🙃

Anonymkode: 9ec7c...a59

AnonymBruker
Skrevet

Slikt skjer, syns hans reaksjon er værre enn din handling.. 

Anonymkode: 83ea8...ff2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Husker jeg gjorde slikt en gang. "Jeg kommer, jeg kommer, aaah... proooomp" 

Det er bokstavelig talt drit flaut. Men heldigvis bare fortsatte vi sexen. 

En gang så prompet samboer mens han jokka på meg i misjonær. Det stinket og jeg bare lo mens han jokka på videre. Dette var i et bittelite innestengt rom, jeg overlevde heldigvis 🙈

Anonymkode: 1622d...ec8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husker jeg gjorde slikt en gang. "Jeg kommer, jeg kommer, aaah... proooomp" 

Det er bokstavelig talt drit flaut. Men heldigvis bare fortsatte vi sexen. 

En gang så prompet samboer mens han jokka på meg i misjonær. Det stinket og jeg bare lo mens han jokka på videre. Dette var i et bittelite innestengt rom, jeg overlevde heldigvis 🙈

Jeg er rimelig sikker på at fyren kjente lufttrykket i ballene. Stakkars fyr. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er rimelig sikker på at fyren kjente lufttrykket i ballene. Stakkars fyr. 

🥳😂

Anonymkode: 3340d...769

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer hadde elsket om eg gjorde det der, og blitt ekstra hard😍 Han digger at eg promper og helst med mye lukt og lyd.

Anonymkode: 98598...5c9

Skrevet

Om en dame ligger tett inntil hodet ditt og prumper betyr det oppmerksomhet , og kåthet mener jeg ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...