AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Etter overgangsalderen er jeg i ferd med å gro over. For det meste lange lyse «dunete» hår, men stive hår på overleppa. Har brukt tusenvis av kroner på elektrolyse og fått bort det meste av de mørke stive hårene på haka, men hva gjør jeg nå? Min gamle mor brukte til slutt barbermaskin, dit vil ikke jeg. Men dette er nok en arvelig komponent…. Anonymkode: 2cccf...584
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Ingen her inne med kompetanse på området, eller egen erfaring? Anonymkode: 2cccf...584 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Det er helt normalt med økt hårvekst under og etter overgangsalderen. Har hørt at de kan fjerne hår med laser. Kontakt hudklinikker de kan hjelpe deg. Anonymkode: e2487...d4a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Permanent fjerning gjøres med elektrolyse. Men anbefaler laser dersom du har mørke hår. Med laser forsvinner ikke hårene for alltid, men null stress å å ta vedlikeholdsbehandling en til to ganger i året. Anonymkode: 1cf57...d55
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Permanent fjerning gjøres med elektrolyse. Men anbefaler laser dersom du har mørke hår. Med laser forsvinner ikke hårene for alltid, men null stress å å ta vedlikeholdsbehandling en til to ganger i året. Anonymkode: 1cf57...d55 Jeg har tatt det meste av de mørke hårene med elektrolyse, men de på overleppa var så smertefullt at jeg ikke klarte å ta alle. De lyse «dunene» er visstnok ikke så veldig egnet for laser, er det mulig å fjerne de med elektrolyse? Anonymkode: 2cccf...584
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Laser er for mørke hår mens de lyse dunhårene kan fjernes hos hudpleier med Alkaline Wash. Alkaline Wash er ikke permanent, men du trenger et par behandlinger i året. Jeg har fått den behandlingen i Bergen hos Annes Hudpleie. Anonymkode: 29223...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå