AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Mannen var bortreist på kurs i 3 dager. Fra han dro til han var tilbake, fikk jeg én melding fra han første kvelden. Veldig kort melding, bare at det gikk i ett og at han skulle legge seg. Vi pleier å sende en del hjerter og skrive fine ting til hverandre, men denne meldingen var altså bare helt enkelt info om at han skulle legge seg. Han ringte eldste barnet da, den andre kvelden, og snakket kort med henne. Skjønner at det var et veldig intensivt opplegg, og de holdt på fra morgen til kveld. Men om kvelden var det middag og full fest. Jeg skulle ønske han kunne tatt noe kontakt i hvert fall. Sendt meg nattamelding, kanskje ringt (men fullt forståelig at det kan bli vanskelig). Men et par meldinger burde virkelig ikke være vanskelig, mener nå jeg. Han rakk jo å legge ut en story på sosiale medier, og da var alkoholfaktoren høy blant flere så det ut som. Altså ikke noe formelt business opplegg som gjorde at han ikke kunne ha «sneket» seg til en kort melding. Da han var på vei hjemover ringte han ikke engang. Jeg ringte han for å høre om han nærmet seg, og da hadde han allerede sittet i bilen i to timer. Kjenner jeg blir så lei meg av det. Jeg ble totalt glemt virker det som. Og når han kommer hjem, er han hes etter en fyllekule og kjøper seg en fylle-kebab til middag. Kjente jeg bare ble ekstra irritert da. Må sies at han hadde absolutt forventet å høre fra meg i motsatt situasjon, og han hadde blitt skikkelig snurt selv om jeg var borte i tre dager uten å ta kontakt. Men det er slike ting han ikke tenker over før han evt. står i den situasjonen. Han er generelt dårlig på å sette seg inn i min situasjon. Men jeg vet altså at han også hadde reagert, og det gjør meg bare enda mer irritert over oppførselen hans. Så, er jeg bare fullstendig sær? Eller er det andre som også ville syntes dette var sårt? Han slukna med en gang barna hadde lagt seg, så har ikke snakket ordentlig med han. Kjenner jeg uansett er litt for sur til å ha en konstruktiv samtale om det akkurat nå. Anonymkode: 4c0b6...e60 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Skjønner deg godt! Anonymkode: bbddf...5de 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner deg godt! Anonymkode: bbddf...5de Takk! Det hjelper å høre 😊 Jo, jeg «løy» litt. Jeg glemte at han svarte på en melding jeg skrev andre dagen. Da skrev jeg først på morgenen at jeg savnet han og håpet alt var bra. Da fikk jeg melding tilbake om at han savnet meg også. Så det var det. To meldinger. Føler jeg må fortelle så godt som mulig her 😅 Men er altså fortsatt såret og fornærma. Spesielt for at han ikke kunne ta seg bryet med en kort, søt melding når han festet og drakk. Og dor at han ikke ringte når han først var på vei hjem igjen. Anonymkode: 4c0b6...e60 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Han syns vel det var deilig med litt konefri. Tror vi alle har godt av litt skikkelig fri fra ting vi gjør hver eneste dag. Tre dager er jo ingenting i løpet av ett langt liv. Anonymkode: 290e3...a34 13
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Du høres utrolig needy ut. La han få noen dager fri uten mas. Anonymkode: a809f...672 29 3
Maestro Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 Min type er i England til mandag. Vi bor ikke sammen men han er veldig mye hos meg. Jeg skrev mld når vi sa natta at han skulle sende mld når han kom frem til hotellet. Og det gjor han. Sendte og bilde av kveldens første pils. Og natta meld med hjerter ☺️ Utenom det har jeg ikke snakket stort mer. Tenker, la nå mannen kose seg. Når jeg er ute på tur med organisasjonen vi begge er med i, de turene han ikke kan bli med på, så spiser gjengen alltid middag på flyplassen for det sosiale. Han har aldri kommentert på det 4
Tanuki Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Mannen var bortreist på kurs i 3 dager. Fra han dro til han var tilbake, fikk jeg én melding fra han første kvelden. Veldig kort melding, bare at det gikk i ett og at han skulle legge seg. Vi pleier å sende en del hjerter og skrive fine ting til hverandre, men denne meldingen var altså bare helt enkelt info om at han skulle legge seg. Han ringte eldste barnet da, den andre kvelden, og snakket kort med henne. Skjønner at det var et veldig intensivt opplegg, og de holdt på fra morgen til kveld. Men om kvelden var det middag og full fest. Jeg skulle ønske han kunne tatt noe kontakt i hvert fall. Sendt meg nattamelding, kanskje ringt (men fullt forståelig at det kan bli vanskelig). Men et par meldinger burde virkelig ikke være vanskelig, mener nå jeg. Han rakk jo å legge ut en story på sosiale medier, og da var alkoholfaktoren høy blant flere så det ut som. Altså ikke noe formelt business opplegg som gjorde at han ikke kunne ha «sneket» seg til en kort melding. Da han var på vei hjemover ringte han ikke engang. Jeg ringte han for å høre om han nærmet seg, og da hadde han allerede sittet i bilen i to timer. Kjenner jeg blir så lei meg av det. Jeg ble totalt glemt virker det som. Og når han kommer hjem, er han hes etter en fyllekule og kjøper seg en fylle-kebab til middag. Kjente jeg bare ble ekstra irritert da. Må sies at han hadde absolutt forventet å høre fra meg i motsatt situasjon, og han hadde blitt skikkelig snurt selv om jeg var borte i tre dager uten å ta kontakt. Men det er slike ting han ikke tenker over før han evt. står i den situasjonen. Han er generelt dårlig på å sette seg inn i min situasjon. Men jeg vet altså at han også hadde reagert, og det gjør meg bare enda mer irritert over oppførselen hans. Så, er jeg bare fullstendig sær? Eller er det andre som også ville syntes dette var sårt? Han slukna med en gang barna hadde lagt seg, så har ikke snakket ordentlig med han. Kjenner jeg uansett er litt for sur til å ha en konstruktiv samtale om det akkurat nå. Anonymkode: 4c0b6...e60 Nå får du sikkert masse svar om fæl og klengete du er, standard KG-svar. Jeg syntes man burde forvente at man hører fra den som er på kurs, spesielt når en har barn. Greit nok at man ikke sender hverandre meldinger ofte, men burde da kunne forvente ¨bli ringt en gang, eller få en ordentlig melding. 12 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 Herregud dere høres slitsomme ut begge to - jeg hadde følt meg helt kvalt av å måtte være i et forhold med en som ikke klarte tre usle dager uten hjerter og meldinger 😵💫 Anonymkode: 7d4e0...71d 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 Tanuki skrev (2 minutter siden): Nå får du sikkert masse svar om fæl og klengete du er, standard KG-svar. Jeg syntes man burde forvente at man hører fra den som er på kurs, spesielt når en har barn. Greit nok at man ikke sender hverandre meldinger ofte, men burde da kunne forvente ¨bli ringt en gang, eller få en ordentlig melding. Han sendte melding dag 1, ringte hjem og snakket med eldste barnet dag to, og svarte på ts sin melding, så vi er veldig langt unna å ikke la høre fra seg på tre dager. Anonymkode: 7d4e0...71d 10 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du høres utrolig needy ut. La han få noen dager fri uten mas. Anonymkode: a809f...672 man gjør jo ikke det, poenget er jo at det er et stort avvik fra det normale. Anonymkode: 14415...f72 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 dette hadde jeg stusset veldig på, spesielt om det er vanlig for dere å prate mye ellers. Kanskje han er sur på deg for noe? Anonymkode: 14415...f72 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 Merkelige svar. Handler da vel ikke om å "la mannen kose seg", hun foreslår ikke akkurat å nekte han turer eller å kreve meldinger fra han her. Men at hun er såret over at han ikke prioriterer å snakke med henne skikkelig i løpet av de tre dagene kan jeg godt forstå. Vond følelse å føle at man er noen mannen "trenger fri fra" også. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg selv. Anonymkode: e59e7...0c0 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #13 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelige svar. Handler da vel ikke om å "la mannen kose seg", hun foreslår ikke akkurat å nekte han turer eller å kreve meldinger fra han her. Men at hun er såret over at han ikke prioriterer å snakke med henne skikkelig i løpet av de tre dagene kan jeg godt forstå. Vond følelse å føle at man er noen mannen "trenger fri fra" også. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg selv. Anonymkode: e59e7...0c0 Helt enig. Hvis ikke man lar mannen kose seg og «være i freda» så er man kontrollerende. Både min samboer og jeg reiser i forbindelse med jobb og selvfølgelig ringer vi hjem eller sender i det minste meldinger. Men vi ringes gjerne på et tidspunkt som passer best for den som er på jobbtur, f. eks før middag om kvelden. For oss er det helt naturlig å ville ha kontakt mens den andre er borte. Synes det hadde vært rart å ikke snakke med samboeren min på dagesvis. Anonymkode: b5132...a87 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #14 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud dere høres slitsomme ut begge to - jeg hadde følt meg helt kvalt av å måtte være i et forhold med en som ikke klarte tre usle dager uten hjerter og meldinger 😵💫 Anonymkode: 7d4e0...71d Hadde vært slitsomt for meg å være sammen med noen som ikke kan sende mld eller ringe. Folk er forskjellig, trenger ikke rakke ned på andre for det😉 Anonymkode: b5132...a87 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #15 Skrevet 10. juni 2022 Hvorfor er det så sykt viktig at du får melding? Høres ut som du har et slags valideringsbehov. Og når det ikke blir oppfylt leter du etter feil hos en eksternalitet. Anonymkode: c5edc...7fa 5
Isambard Skrevet 10. juni 2022 #16 Skrevet 10. juni 2022 Det er forståelig at han var i en travel boble på turen og glemte å ta kontakt. Det er ikke bra, men menneskelig. Det er også forståelig at du ble sur. Du får kjefte ham ut og så legger dere dette bak dere, foreslår jeg.
Isambard Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det så sykt viktig at du får melding? Høres ut som du har et slags valideringsbehov. Og når det ikke blir oppfylt leter du etter feil hos en eksternalitet. Anonymkode: c5edc...7fa Det er jævlig slitsomt ja. Det eneste som er verre er når hun plutselig slutter å sende meldinger med hjerter og sånt....😕
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 Jises. Needy!! Jeg plager aldri mannen når han er på noe, nyter hvert minutt hvor han koser seg.. for sa kan jeg kose meg. Og ungene også 🌹❤️❤️. Anonymkode: 7ff45...551 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Skrevet 10. juni 2022 Han var borte i 3 dager og du forventer flere meldinger og at han skal ringe deg?🤷♀️ Det høres ufattelig slitsomt ut. Høres mer ut som at du ikke stoler på han. Anonymkode: e1913...a79 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #20 Skrevet 10. juni 2022 Selvfølgelig kan han ikke drive og sende deg hjertemeldinger mens han flørter med damene på kurset, og har sex med dem. Såpass må du forstå. La nå mannen få kose seg litt uten at du skal være en cock block over telefonen. Anonymkode: 676b8...100 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå