Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lizca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg tolker teksten din så tenker jeg at den ansatte kun har deg og barnets beste i tankene. Hun ønsker nok et møte med alle tre samlet for å trygge deg nok til at du kan henvende deg til henne, slik at du ikke skal trenge å engste deg når du leverer barnet. 

Kanskje gå gjennom episodene og hva slags tiltak de tenker rundt det.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du gikk "over hodene" på de som har direkte kontakt med barnet ditt, så skjønner jeg at de ble overrasket over at du ikke hadde sagt noe til dem. Men jeg kan jo ha misforstått gangen i det du sier. 

Uansett så burde de ansatte kanskje ha oppført seg annerledes og latt saken gå etter du hadde sagt i fra. De prøver nok bare å være etterettlige og vise deg at de tar deg på alvor. Men det virker jo som det er litt krøll på kommunikasjonen mellom hjem og barnehage. Så da kan det kanskje være lurt å ta et møte og bli bedre kjent?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ringte leder av barnehagen, eller avdelingen, kalles pedleder. Leder av barnehagen kalles styrer.

Uansett tror jeg ikke den ansatte vil noe annet enn å trygge deg.

Dumt den ansatte reagerte på en måte du synes er ugrei, men det som er bra da er at om du takker ja til møtet så kan du si akkurat hva du mener i møtet. Si at du føler pedleder tok dette mye mer alvorlig enn du hadde sett for deg, du har allerede fått de svarene du trengte.

Anonymkode: 4f750...c8f

Skrevet (endret)
tangent skrev (30 minutter siden):

Hvis du gikk "over hodene" på de som har direkte kontakt med barnet ditt, så skjønner jeg at de ble overrasket over at du ikke hadde sagt noe til dem. Men jeg kan jo ha misforstått gangen i det du sier. 

Uansett så burde de ansatte kanskje ha oppført seg annerledes og latt saken gå etter du hadde sagt i fra. De prøver nok bare å være etterettlige og vise deg at de tar deg på alvor. Men det virker jo som det er litt krøll på kommunikasjonen mellom hjem og barnehage. Så da kan det kanskje være lurt å ta et møte og bli bedre kjent?

Endret av Lizca
Skrevet
Lizca skrev (14 minutter siden):

Hun jeg snakket med er mye på avdelingene, å hun sa flere ting til meg om hvordan barnet mitt er i barnehagen og hvordan barnet har det enn hva de som jobber med barnet daglig gjør. Jeg sa også at jeg ikke så vits i å delta på noe møte, da jeg følte lederen for barnehagen trygget meg nok. Virket ikke ut som dette ble godkjent, for barnehageansatte mente det hadde vært godt å holdt ett møte for å drøfte ting. 

Hvis barnehageansatte mener dere bør ha et møte om å drøfte ting så bør du delta. Det er først og fremst for barnet sin del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...