Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Eg er en gutt på 24 år som bor i bolig sammen med andre med forskjellige utfordringer. Husker ikke hva det kalles men er en bolig for folk som har forskjellige problemer osv, eg er ensom og har ikke så mange her og nesten ingen eg føler eg kan snakke med. Snakket med legen min om at eg følte meg ensom og at eg slet mye mer at eg ikke har så mange.  Da foreslo hun støttekontakt og det sa eg ja til. Har truffet støttekontakten et par ganger og hun er veldig søt og fin. Vi var på kino sammen og spiste is og eg syns hun flørtet mye. Smilte til meg og snakket mye om private ting. Spurte hun om hun var i forhold og da sa hun nei og eg prøvde å flørte tilbake men da ble hun plutselig veldig rar, men hun sa hun hadde kost seg og takket for dagen. Hun er veldig snill og grei og eg vil gjerne bli bedre kjent med hun. Spørmålet er om kordan eg skal få hun til å like meg? Er det noen som har fått kjæreste gjennom støttekontakter? Hilsen gutt 24

Anonymkode: 22401...9d6

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hippokrates
Skrevet

Hun flørtet nok ikke med deg. Hun var bare snill, hyggelig og serviceinnstilt, slik en støttekontakt skal være. 

Hun har vel heller ikke lov til å bli kjæreste med deg, siden hun har deg som yrke.

Du bør finne deg en annen kjæreste enn noen som jobber for deg, og behandle støttekontakten din som en venn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jeg ikle skuffer deg nå, men sansynligvis bør du nok gå for et vennskap med henne. Som støttekontakten din ønsker hun nok ikke et forhold, og om du prøver deg kan det føre til at hun ikke ønsker å fortsette som det.

Anonymkode: bc043...010

• Liker 23
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En bedre idé er å prøve å bli kjent med flere folk gjennom støttekontakten. Kanskje en av dem kan bli kjæreste. 

Anonymkode: f175b...7ef

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig å få følelser for mennesker som jobber med å vise omsorg osv, leger er ikke de eneste :) Dette er nok typisk en sånn situasjon. Kos deg med at hun er godt selskap, du trives med henne og så blir du bedre sosialt av dette. Så finner du deg en kjæreste senere.

Anonymkode: d15bb...2c7

• Liker 24
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at du risikerer å sette henne i en ubehagelig situasjon der du kanskje mister henne som støttekontakt.

Det kan jo være hun liker deg, men alt det du har beskrevet er slik en støttekontakt gjør jobben sin.

Anonymkode: ce9c0...865

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du prøver å bli kjæreste med støttekontakten din, vil hun nok trekke seg fra oppdraget... Så ikke prøv å flørte 

Anonymkode: 6798f...bc5

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar alle sammen. Hun sa vi kunne treffes neste uke så hun vil fortsatt møte meg, så hun dropper meg ikke vertfall, er det noen grunn til at hun ikke kan bli kjæreste? Selvom hun jobber som støttekontakt er hun jo et menneske med følelser? Og hun forslår kino og slikt, det er så gøy :) Hun er forresten bare 2 år eldre en meg så ikke stor aldersforskjell. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok takk for svar alle sammen. Hun sa vi kunne treffes neste uke så hun vil fortsatt møte meg, så hun dropper meg ikke vertfall, er det noen grunn til at hun ikke kan bli kjæreste? Selvom hun jobber som støttekontakt er hun jo et menneske med følelser? Og hun forslår kino og slikt, det er så gøy :) Hun er forresten bare 2 år eldre en meg så ikke stor aldersforskjell. 

Vel, livet er for kort, så du kan jo prøve. Men ha i bakhodet at det også kan bety slutten for jobb forholdet deres om hun synes det blir ubehagelig. Om det er lov, veit jeg ikke. Kanskje hun ikke kan date klienter mens hun jobber med deg. 

Anonymkode: d15bb...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun får betalt for å være med deg. Det er hennes jobb å være hyggelig, ikke ta det personlig, hun er slik med alle

Anonymkode: 63805...b4b

• Liker 35
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun sa vel ja til å møtes fordi det blir en jobbvakt? skjønner at du er litt betatt, men du må nok innse at det er ikke som å «avtale å møtes» når hun har deg som jobb.. Jeg var veldig forelsket i min psykolog, og her er samme greia: 

1. har ikke lov til å innlede noe forhold, det er uetisk pga. maktbalansen og det er uproft 2. husk at jobben deres er å skape tillit og ikke forveksl dette med flørting

Endret av marsvin
  • Liker 25
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun foreslår kino og andre ting du synes er gøy fordi at hun vet du synes det er gøy. Det betyr at hun gjør jobben sin. Du risikerer at hun ikke kan være støttekontakten din lenger om du fortsetter å flørte, det er en grunn til hun ble rar da du forsøkte. 

Anonymkode: 2184d...eb2

• Liker 39
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun får betalt for å være med deg. Det er hennes jobb å være hyggelig, ikke ta det personlig, hun er slik med alle

Hvorfor skulle hun late som hun er hyggelig? Hun er alltid ekstra hyggelig mot meg enn andre. Har sett det selv. Hvorfor skulle det være fake?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i legen min, vært det i seks år… Vet det aldri kan bli noe, men gjemmer meg i fantasi. Noen ganger er det det eneste rette. Sukk…

Anonymkode: a4084...3a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er alltid ekstra hyggelig mot meg enn andre. Har sett det selv. 

Det er jo jobben hennes å gi folk det de trenger. Du er veldig ensom, så hun er ekstra hyggelig mot deg.

Anonymkode: f175b...7ef

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle hun late som hun er hyggelig? Hun er alltid ekstra hyggelig mot meg enn andre. Har sett det selv. Hvorfor skulle det være fake?

hvilke andre da, andre hun er støttekontakt for? 

Anonymkode: 695c0...879

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller ikke hun har lov, om hun skulle være aldri så forelsket. Men etter å ha truffet hverandre to ganger, er det vel litt tidlig?

Er vel ingenting i veien for at hun skal kan bli forelsket, men det høres som du kanskje går litt for fort frem?

Anonymkode: a4084...3a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvilke andre da, andre hun er støttekontakt for? 

Anonymkode: 695c0...879

Ingen.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Normal høflighet. Jeg er også alltid hyggeligere med små barn enn alle andre, men jeg er ikke forelsket i dem

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...