Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde det ikke hete noe mer kjønnsnøytralt? 

Lensmann, brannmann, fylkesmann har alle fått sine titler endret. 

Hvorfor lever forsatt Egmont i 1952? 🤷‍♀️

Anonymkode: acd1c...911

• Liker 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt for svarte @&%#%$!!! :raven: 
Det tåpelige greiene der kan 🔥

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Folkeguiden høres jo mye mer inkluderende ut, da.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg har tenkt mye over også.

Jeg sliter veldig med navnet på forumet, har ligget mange kvelder våken pga usikkerheten det navnet gir meg.

Det er så lite inkluderende, å jeg forventer bedre en det i 2022...

Anonymkode: c311e...35e

• Liker 5
Skrevet

😂

Kjeder du deg?

Litt krenket av navnet?

Kan ikke la oss krenkes av alt…eller bry seg med alt…

Har vært Kvinneguiden i alle år…bra nok! 😉

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jøss. Kakeperson, seigperson, allepersonseie, altmuligperson, bakkepersonskap, arbeidsforperson osv... galskap.

Anonymkode: 15077...65b

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest Hippokrates
Skrevet (endret)

Hvis ikke Personsguiden nå er på sitt mest høyaktuelle, så vet jammen ikke jeg ;) 

Men godt spørsmål i disse likestillings- og diskrimineringstider. Det burde vært en "kampsak" i disse tider... Det som alt annet! 

Endret av Hippokrates
Skrevet

Personguiden

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Karenguiden er mer passende 

Anonymkode: cfeb0...da2

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Må nok kalle det for fødendeguiden 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er noe jeg har tenkt mye over også.

Jeg sliter veldig med navnet på forumet, har ligget mange kvelder våken pga usikkerheten det navnet gir meg.

Det er så lite inkluderende, å jeg forventer bedre en det i 2022...

Aner jeg et snev av sarkasme her? 🤭 Navnet «Kvinneguiden» er faktisk ikke innafor i 2022. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

HERREGUD.

Anonymkode: 8356d...0b8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aner jeg et snev av sarkasme her? 🤭 Navnet «Kvinneguiden» er faktisk ikke innafor i 2022. 

Nei faktisk ikke, er det så vanskelig å forstå at jeg som er en ikke binær person med en flytende kjønns dysphori lidelse som går under pronomenet they/them sliter med og føle tilhørighet med et forum som går under et så kjønns ladet navn. "kvinneguiden" det er så lite inkluderende at jeg blir kvalm, norges største forum en plass der alle bør føle seg hjemme, men selv i 2022 så har vi ikke kommet langt nok at dere ikke ser det blir feil?.

Noe er ekstremt galt med samfunnet våres hvis dere ærlig syntes dette er greit. Forum navnet skal endres, det er mange som er enige med meg, og dere vil høre mye mer om dette i tiden fremmover. Forum navnet skal vekk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter i om det er ekskluderende eller inkluderende, men navnet er jo teit. Burde bare hete Forum.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei faktisk ikke, er det så vanskelig å forstå at jeg som er en ikke binær person med en flytende kjønns dysphori lidelse som går under pronomenet they/them sliter med og føle tilhørighet med et forum som går under et så kjønns ladet navn. "kvinneguiden" det er så lite inkluderende at jeg blir kvalm, norges største forum en plass der alle bør føle seg hjemme, men selv i 2022 så har vi ikke kommet langt nok at dere ikke ser det blir feil?.

Noe er ekstremt galt med samfunnet våres hvis dere ærlig syntes dette er greit. Forum navnet skal endres, det er mange som er enige med meg, og dere vil høre mye mer om dette i tiden fremmover. Forum navnet skal vekk.

Enig 👍

Anonymkode: e7334...280

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du faktisk er seriøs nå, så skal jeg gi deg et seriøst svar: dersom du ikke føler tilhørighet i forumet på bakgrunn av navnet, er du jo hjertelig velkommen til å droppe hele forumet.

Jeg er f.eks helt sikker på at grindr har et eget forum, jeg som hetero føler derimot ingen tilhørighet der, derfor henger jeg ikke der.

Jeg har heller ingen personlig vendetta mot f.eks kakemenn og kan derfor fint spise det selv om det heter kakeMANN og jeg er kvinne. Jeg er forøvrig delvis samisk og hadde heller ingen store problemer med joikaboller.

Anonymkode: 97368...2e9

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner at dette sikkert er et forsøk på trolling, men synes det er et litt interessant tema likevel, også om vi holder "nymotens" problemstillinger knyttet til kjønnsidentitet utenfor. 

Navnet "Kvinneguiden" ikke er noe som plager meg, men det er ikke et spesielt godt navn, temaene som diskuteres er i all hovedsak like relevant for menn som for kvinner og som mann har jeg vel tenkt at jeg er gjest på noen andres arena, selv om jeg i all hovedsak har følt meg velkommen her.

Det begynner å bli noen år siden lukkede forum og arenaer for menn gikk ut på dato. Vi har kvittet oss med kjønnsbestemte stillingstitler (titler med mor, søster, mann etc.). Å få endret navn på Kvinneguiden kommer aldri til å bli noen hjertesak for meg, men navnet er utdatert og er ikke representativt verken for forumets innhold eller medlemmer, så jeg ønsker diskusjonen velkommen :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg håper dette er ironisk? :)

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig 👍

Anonymkode: e7334...280

Bekymret for at dette ikke er det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Henguiden?

Anonymkode: b63f2...586

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå guiden?

Anonymkode: b63f2...586

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...