AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Skal fly hjem fra Arlanda søndag kveld og lurer på om noen har gjort det samme i det siste? Leser litt om at det er en del køer (der også) og fikk mail fra Norwegian om å møte tidligere enn vanlig. Men hvor lenge før bør jeg møte opp? Har Fast-track inkl i billetten, men har lest at det er en del kø der også. Anonymkode: a7ecc...42e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 kø, men ikke galt i fast track har du bagasje til innsjekk? om ikke, klarer du deg med de to timer Anonymkode: 83a49...4b7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Mannen min var der sist uke. Lang kø, også i fasttracken. Han måtte be om å få komme forrest i køen for å rekke flyet, men han kom med et tog som kom 40 min før avgang. Anonymkode: b7f4b...86d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 TS her, denne gangen med fastit i hånden. Mange artikler i svenske (og også norske) medier om kaos på lørdag og søndag formiddag gjorde at jeg kom til flyplassen over 4 t før avgang. En del kø ved innsjekk, og en del kø ved sikkerhetskontrollen, også på fasttrack (FT), men langt unna noe kaostendenser. Hadde bare håndbagasje, så slapp noe kø med innsjekk. Etter fem minutter i køen kom en ansatt som tipset oss om at i den andre enden av terminalen var det ikke noe kø ved FT, så sklei nesten rett gjennom der. Så tok meg ca 20 minutter fra jeg kom til flyplassen til jeg var gjennom sikkerhetskontrollen. Da var det bare å glede seg til 4 timer på en flyplass... Heldigvis var det landskamp på tv/mobilen, så de første timene gikk nå greit. Men jeg tror det varierer veldig gjennom dagen. Anonymkode: a7ecc...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå