AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Er i en venninne gjeng på 7 stk, hvor 3 av de ikke har noe i mot meg personlig, men vi er veldig forskjellig. De er mer naturlige jenter, mens jeg liker å pynte meg. Jeg blir utestengt fra arrangementer hvor det inkluderer flørting eller menn. De har aldri før hatt kjæreste, jeg har hatt flere. Jeg er ekstrovert, de er introvert. Jeg har hørt gjennom felles bekjente at de ikke liker å ha med meg på ting, fordi de føler at jeg stjeler all oppmerksomheten fra gutter, og om jeg er der, har de ikke sjans uansett. Jeg er helt uenig i dette, da pga min stil osv, har en tendens til å tiltrekke meg useriøse typer som bare vil en ting. De fleste av dem er de nok bedre uten de mannfolka uansett! Vi møter jo også på menn som liker mer naturlige jenter, og jeg mener langt i fra at alle menn flørter med meg. Jeg syntes det er så synd, for nå blir det til at jeg enten aldri får blitt inkludert, ellers må jeg dempe meg kraftig ned. Bli en grå mus for at de skal føle seg komfortable. De har allerede avtalt å dra på flere arrangementer i sommer, for å bli kjent med nye, og jeg er den eneste som ikke er bedt med De felles venninne i gjengen som ikke har noe problem med noen av oss, syntes hele greia er slitsom og håper det snart vil ta slutt. De orker ikke innblande seg, men forteller også til meg hva ståa er. De vil både støtte meg og være venn med meg, samtidig som at de vil være med å støtte de usikre venninnene på arrangementer hvor de kan bli kjent med nye. Fordi de tenker det vil løse situasjonen. Helt ærlig så føler jeg egentlig at jeg får mer oppmerksomhet fordi jeg ikke ser etter noen partner og tørr å være helt meg selv. De er veldig redd for å bli dømt og vurderer hver eneste mann som et alternativ, og dermed bli de sjenerte og usikre mot alle… Også kvinner, da de er trusler. Da er de ikke så lette å prate med. Hvordan skal jeg håndtere dette? Og jeg vil håndtere dette, ikke bare se etter nye venninner Anonymkode: 68c7f...ac1 2 1
Gjest Luna Llena Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Ville funnet meg nye venner, de der høres ikke ut som om de er noe å samle på.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Hva legger du i å «dempe deg kraftig ned»? Kan det være at du kan dempe deg noe? Eller kanskje at du er litt i overkant nedlatende ovenfor alle disse andre du mener er grå mus mens du er «for pen»? Men altså - kan du ikke bare spørre rett ut? Og si at det er kjipt å bli utestengt? Anonymkode: 154d5...184 15 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva legger du i å «dempe deg kraftig ned»? Kan det være at du kan dempe deg noe? Eller kanskje at du er litt i overkant nedlatende ovenfor alle disse andre du mener er grå mus mens du er «for pen»? Men altså - kan du ikke bare spørre rett ut? Og si at det er kjipt å bli utestengt? Anonymkode: 154d5...184 Jeg sier ikke de er grå mus, men jeg ville følt meg som det om jeg måtte dempet meg. De er naturlige pene, men de ser dessverre ikke dette selv. Jeg sier ikke jeg er for pen, det er ord de har sagt. Med å dempe meg, mener jeg å ikke bruke sminke, ikke pynte håret, ikke vise former på kroppen, ikke gjøre noe ut av meg selv i det hele tatt. Ikke snakke med menn, for jeg tar vekk deres sjanse. Det er lettere for dem om jeg ikke er der i det hele tatt. Jeg har jo prøvd å tilpasse meg og ta hensyn, men jeg følte meg svært ukomfortabel. Ikke pga utseendet, men fordi jeg føler jeg ikke kan være meg selv våres felles venninner har fortalt meg dette i fortrolighet, så jeg føler ikke jeg kan bryte deres tillit med å ta opp problemstillingen med de. Og de er svært konfliktskye, så jeg tror heller ikke det ville løst noe å prate om det, da de hadde bare blitt enda mer ukomfortable ts Anonymkode: 68c7f...ac1 4
AnonymBruker 42 Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Nå skal ikke påstå "situasjonen", sånn eller slik, men scenarioet der den "pene/populære" og utadvendte dama krever aaalt for stor plass, og oppmerksomhet har jeg vært vinte til mang en gang. Og ofte oppfattes det bare som noen slags konkurranse der hun bare må ha mer oppmerksomhet enn venninnene... Om "ståa" er som du oppfatter den (evt. dine 3 musketerer) - ta heller litt lærdom ifra gutter/menn, og oppfør deg heller som en "vingedame" og støttespiller. Introduser de for nye mennesker, og vær ett bindeledd. Det er jo veldig enkelt om du er "ekstrovert". Og om det er sånn at alle er introverter - så hadde de nok mye heller ønsket å ha deg med enn omvendt, om du bare var inkluderende... Om jeg skal tippe - så er det neppe sånn at alle er "missunnelelige" fordi du er pen/pupp, eller fordi du "stjeler" mÆnnfØlka deres . Du tar nok bare stor plass uten å inkludere folk.... 23 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Luna Llena skrev (28 minutter siden): Ville funnet meg nye venner, de der høres ikke ut som om de er noe å samle på. Det er jo ikke slik at hele gjengen er slik. Disse jeg nevner som føler seg truet av meg, møter jeg aldri ellers. Men vi har felles bestevenninner. Og de jeg har nære, de skal jeg beholde. Men det er deres venninner igjen som gjør det vanskelig. Jeg møter mine nærmeste ofte, men så fort det er et større event, som bursdag, byen, bryllup, sommerfest, julebord og nyttårsaften, så er det et problem. I arrangementer hvor det er naturlig at vi alle møtes. De prøver først å avtale slik at jeg ikke blir inkludert, og om mine nærmeste protesterer så blir de lei seg. Om det blir til at jeg blir invitert, så finner de på grunner for å ikke komme, men setter mine nærmeste i en vanskelig situasjon med å si de er ensomme ect. ts Anonymkode: 68c7f...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Dette er faktisk ikke uvanlig. Har selv venninner som ikke vil ha med meg visse steder, da jeg får mest oppmerksomhet. Har venninner som igjen har andre venninner de gjør det samme mot. Menn ser ikke mest på den minst strøkne dama i rommet.... Veldig "jantelov" de svarene med, "nei kvinner er ikke sjalu, er bare du som tar plass" Anonymkode: 22e90...f13 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Beeblebrox skrev (3 minutter siden): Nå skal ikke påstå "situasjonen", sånn eller slik, men scenarioet der den "pene/populære" og utadvendte dama krever aaalt for stor plass, og oppmerksomhet har jeg vært vinte til mang en gang. Og ofte oppfattes det bare som noen slags konkurranse der hun bare må ha mer oppmerksomhet enn venninnene... Om "ståa" er som du oppfatter den (evt. dine 3 musketerer) - ta heller litt lærdom ifra gutter/menn, og oppfør deg heller som en "vingedame" og støttespiller. Introduser de for nye mennesker, og vær ett bindeledd. Det er jo veldig enkelt om du er "ekstrovert". Og om det er sånn at alle er introverter - så hadde de nok mye heller ønsket å ha deg med enn omvendt, om du bare var inkluderende... Om jeg skal tippe - så er det neppe sånn at alle er "missunnelelige" fordi du er pen/pupp, eller fordi du "stjeler" mÆnnfØlka deres . Du tar nok bare stor plass uten å inkludere folk.... jeg er veldig inkluderende. Jeg er heller ikke den som tar all plassen i rommet. Jeg kjenner til de jeg også. Problemet er at de blir helt annerledes med en gang jeg er der, og det er kun fordi de føler de ikke har sjans uansett på menn, fordi jeg er for stor konkurranse. Jeg er alltid den som passer på at ingen i gjengen blir sittende alene, jeg sitter gjerne en hel kveld og prater med noen i gjengen som føler seg nedfor. De vil gjerne ha meg der, om de sitter alene. Men om de har med seg en av de andre, så vil de helst være meg foruten. Det er absolutt ikke noe konkurranse, jeg liker bare bli kjent med nye folk og kommer lett i prat med andre. Uansett om det er menn eller kvinner. Jeg er ikke på jakt etter noe mann, og fokuset mitt er heller ikke på at de skal få seg kjæreste. Uavhengig av det, så tar jeg ofte med folk til vårt bord, så de kommer jo i kontakt med flere om jeg er med. Men de går ut med innstillingen at det er umulig når jeg er med, så de er ikke noe imøtekommende med nye heller. Har vært scenarioer hvor jeg har kommet senere til et arrangement, og de har tidligere på kvelden fått kontakt med en gjeng med menn. Jeg møtte de i døra, for de var på vei ut før jeg rakk å komme helt inn. For da hadde de gitt opp, fordi jeg kom… Jeg tror ikke de er misunnelige på meg, jeg tror de trives med å være mer naturlige. Men de føler seg truet… og det påvirker dynamikken i hele gjengen vår ts Anonymkode: 68c7f...ac1 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Jeg blir utestengt fordi jeg ser ned på vennene mine. Der, fiksa overskriften din. Anonymkode: 56b4d...40e 11 3
Heipådegådu Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er i en venninne gjeng på 7 stk, hvor 3 av de ikke har noe i mot meg personlig, men vi er veldig forskjellig. De er mer naturlige jenter, mens jeg liker å pynte meg. Jeg blir utestengt fra arrangementer hvor det inkluderer flørting eller menn. De har aldri før hatt kjæreste, jeg har hatt flere. Jeg er ekstrovert, de er introvert. Jeg har hørt gjennom felles bekjente at de ikke liker å ha med meg på ting, fordi de føler at jeg stjeler all oppmerksomheten fra gutter, og om jeg er der, har de ikke sjans uansett. Jeg er helt uenig i dette, da pga min stil osv, har en tendens til å tiltrekke meg useriøse typer som bare vil en ting. De fleste av dem er de nok bedre uten de mannfolka uansett! Vi møter jo også på menn som liker mer naturlige jenter, og jeg mener langt i fra at alle menn flørter med meg. Jeg syntes det er så synd, for nå blir det til at jeg enten aldri får blitt inkludert, ellers må jeg dempe meg kraftig ned. Bli en grå mus for at de skal føle seg komfortable. De har allerede avtalt å dra på flere arrangementer i sommer, for å bli kjent med nye, og jeg er den eneste som ikke er bedt med De felles venninne i gjengen som ikke har noe problem med noen av oss, syntes hele greia er slitsom og håper det snart vil ta slutt. De orker ikke innblande seg, men forteller også til meg hva ståa er. De vil både støtte meg og være venn med meg, samtidig som at de vil være med å støtte de usikre venninnene på arrangementer hvor de kan bli kjent med nye. Fordi de tenker det vil løse situasjonen. Helt ærlig så føler jeg egentlig at jeg får mer oppmerksomhet fordi jeg ikke ser etter noen partner og tørr å være helt meg selv. De er veldig redd for å bli dømt og vurderer hver eneste mann som et alternativ, og dermed bli de sjenerte og usikre mot alle… Også kvinner, da de er trusler. Da er de ikke så lette å prate med. Hvordan skal jeg håndtere dette? Og jeg vil håndtere dette, ikke bare se etter nye venninner Anonymkode: 68c7f...ac1 For noen utrolig dårlige venner. Du burde si til de hva du føler! Ignorer de andre folka her inne som sier ditt og datt "din feil". Ekte venner vil forstå deg når du forteller du blir såret, og at du håper dere kan komme frem til en løsning sammen som funker for alle 4 og ikke bare de, og ikke bare deg. Du vil finne ut om de er å holde på, eller så vet du nok innerst inne hvordan de er men ikke er kommet dit ennå. Ikke gi de opp helt ennå og hver ærlig. Om de ikke liker deg for at du er ærlig, er de ikke verdt å holde på. Du skal ikke måtte dempe din personlighet, men selvfølgelig gi de andre en sjanse til å prate og se hvor samtalen går, og hopp inn når du ser det passer.🥰 du kan alltids si du er interessert/sammen med noen for øyeblikket så sjansen for at de liker deg er ut vinduet og større for venninnene dine😜 men kjenn etter, og snakk opp!! Masse lykke til❤ Ett vennskap gir og tar, det er alltid balanse og rom for å feile og rette ting opp igjen. Snakker fra egen erfaring etter 5 år med vennskap, har gått igjennom det samme som deg, jeg måtte bare si ifra, og de andre måtte også få dele sin side, og sammen kom vi frem til en god løsning. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Typiske høner dette, som alltid lager drama. De "grå musene" får heller kle seg sexy. Det er veldig viktig, og ikke bare utseende. Som TS påpeker, "de er mer naturlige jenter", whatever the fuck det måtte bety. Det kan også tolkes som "de gidder ikke å gjøre innsats i å kle seg litt hot", så syter de etterpå. Man skal pynte seg når man skal ut et sted. Spesielt hvis dem er så keen etter menn. Disse naturlige gråmusene får lære seg hva dette er: 1) Stilige støvletter eller fine høyhælte sko 2) De får lære seg hva sminke er 3) De får lære seg hva skjørt er, eller kjole, og ellers fin topp 4) De får lære seg å smile 5) De får lære seg ellers hva strømper og matchende undertøysett er. Blir spesielt viktig hvis disse gråmusene i det hele tatt kommer i nærheten av en mann. Ja, mange menn digger disse plaggene, mer enn å bare se ei kvinne naken. På samme måte som en mann som skal pynte seg, må lære seg hva fine sko er. Matchende farge på sokkene. Lukte bra, pusse tenner, ta på en fin dress jakke, kanskje med eller uten slips, og ikke minst fin bukse eller matchende bukse med dressjakka. Ellers orden på håret og lignende. Anonymkode: b65d4...bd7 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er faktisk ikke uvanlig. Har selv venninner som ikke vil ha med meg visse steder, da jeg får mest oppmerksomhet. Har venninner som igjen har andre venninner de gjør det samme mot. Menn ser ikke mest på den minst strøkne dama i rommet.... Veldig "jantelov" de svarene med, "nei kvinner er ikke sjalu, er bare du som tar plass" Anonymkode: 22e90...f13 TAKK for støtte og forståelse! Jeg føler de henger seg opp i mitt utseendet, men det det egentlig handler om er utstråling. De føler de klarer meste smalltalk bedre når jeg ikke er der, men det er jo fordi de gir opp så fort jeg er der. Jeg føler ikke det er jeg som er problemet, men energien de sender ut. Og, en annen viktig faktor, noen menn liker slike som meg, men de fleste liker faktisk naturlige kvinner!! Kanskje det er det jeg skal gjøre. Bare være naturlig og la dem se hvor mange flere seriøse menn som faktisk ønsker snakke med meg da. Kanskje de setter pris på senere når jeg doller meg opp igjen, at de mannfolka som vil en ting viser sitt sanne seg! På hvilken annen måte kan jeg egentlig hjelpe dem med å få en kjæreste, uten at det skal påvirke mitt liv for mye? ts Anonymkode: 68c7f...ac1 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir utestengt fordi jeg ser ned på vennene mine. Der, fiksa overskriften din. Anonymkode: 56b4d...40e Jeg ser absolutt ikke ned på dem. De er myye smartere enn meg, de er så pene at de nesten ikke trenger sminke, naturlig langt pent hår. Men de har sine usikkerheter utseendemessig som mange andre har. De forstår ikke selv hvor pene de er, i de rette menns øyne. De vil ha badboys. Badboys går etter meg i ønske om å få seg noe. De burde ikke gå etter badboys, som tidligere har såret dem slik at de ikke har turt å gå inn i noe forhold senere ts Anonymkode: 68c7f...ac1 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Heipådegådu skrev (9 minutter siden): For noen utrolig dårlige venner. Du burde si til de hva du føler! Ignorer de andre folka her inne som sier ditt og datt "din feil". Ekte venner vil forstå deg når du forteller du blir såret, og at du håper dere kan komme frem til en løsning sammen som funker for alle 4 og ikke bare de, og ikke bare deg. Du vil finne ut om de er å holde på, eller så vet du nok innerst inne hvordan de er men ikke er kommet dit ennå. Ikke gi de opp helt ennå og hver ærlig. Om de ikke liker deg for at du er ærlig, er de ikke verdt å holde på. Du skal ikke måtte dempe din personlighet, men selvfølgelig gi de andre en sjanse til å prate og se hvor samtalen går, og hopp inn når du ser det passer.🥰 du kan alltids si du er interessert/sammen med noen for øyeblikket så sjansen for at de liker deg er ut vinduet og større for venninnene dine😜 men kjenn etter, og snakk opp!! Masse lykke til❤ Ett vennskap gir og tar, det er alltid balanse og rom for å feile og rette ting opp igjen. Snakker fra egen erfaring etter 5 år med vennskap, har gått igjennom det samme som deg, jeg måtte bare si ifra, og de andre måtte også få dele sin side, og sammen kom vi frem til en god løsning. Men hvordan si ifra? 😕 jeg møter jo aldri disse alene. Skal jeg be de med ut på en kaffe? Eller burde en av våres felles venninner være med? Og hva skal jeg si? 😕 ts Anonymkode: 68c7f...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Ut i fra det jeg leser virker du i overkant selvgod. Du omtaler vennene dine som grå mus, og forsvarer noe jeg kan tenke meg er dårlig oppførsel fra din side med at de antakelig bare er «sjalu» fordi du er så veldig mye finere enn dem. Kan tenke meg du er av typen som også forsvarer dårlig oppførsel med at du «bare er deg selv» også? Høres dette kjent ut? En bekjent med narsissistisk personlighetsforstyrrelse trodde en periode før hun fikk hjelp at omverdenen var veldig misunnelig på henne, og at universet sirkulerte rundt henne. Dersom du klarer å gå i deg selv, jobbe med deg selv, og tenke på hva du selv kan gjøre annerledes her, istedenfor å skylde på alle andre, så har du definitivt ikke noe slikt! Beklager om jeg tar feil. Dette er bare mitt brutalt ærlige inntrykk. Anonymkode: 96448...566 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Typiske høner dette, som alltid lager drama. De "grå musene" får heller kle seg sexy. Det er veldig viktig, og ikke bare utseende. Som TS påpeker, "de er mer naturlige jenter", whatever the fuck det måtte bety. Det kan også tolkes som "de gidder ikke å gjøre innsats i å kle seg litt hot", så syter de etterpå. Man skal pynte seg når man skal ut et sted. Spesielt hvis dem er så keen etter menn. Disse naturlige gråmusene får lære seg hva dette er: 1) Stilige støvletter eller fine høyhælte sko 2) De får lære seg hva sminke er 3) De får lære seg hva skjørt er, eller kjole, og ellers fin topp 4) De får lære seg å smile 5) De får lære seg ellers hva strømper og matchende undertøysett er. Blir spesielt viktig hvis disse gråmusene i det hele tatt kommer i nærheten av en mann. Ja, mange menn digger disse plaggene, mer enn å bare se ei kvinne naken. På samme måte som en mann som skal pynte seg, må lære seg hva fine sko er. Matchende farge på sokkene. Lukte bra, pusse tenner, ta på en fin dress jakke, kanskje med eller uten slips, og ikke minst fin bukse eller matchende bukse med dressjakka. Ellers orden på håret og lignende. Anonymkode: b65d4...bd7 De føler seg ikke komfortable i sin egen kropp til slik og føler de må dekke til seg… ts Anonymkode: 68c7f...ac1 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Det kan være at du er for overfladisk? Kanskje du liker for mye oppmerksomhet og ikke inkluderer dem rundt deg? Det går ann å ta for mye plass det tar energien fra andre. Anonymkode: 2f34b...067 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De føler seg ikke komfortable i sin egen kropp til slik og føler de må dekke til seg… ts Anonymkode: 68c7f...ac1 Lol. Da har dem ikke noe å klage på. Dette er de samme grå musene som ønsker å spermes ned av Ex On The Beach type "Bad Boys"? Slik at dem kan syte etterpå at de ble "bare brukt og hvorfor de ikke kan finne seg en god mann" ? 🤣 Anonymkode: b65d4...bd7 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ut i fra det jeg leser virker du i overkant selvgod. Du omtaler vennene dine som grå mus, og forsvarer noe jeg kan tenke meg er dårlig oppførsel fra din side med at de antakelig bare er «sjalu» fordi du er så veldig mye finere enn dem. Kan tenke meg du er av typen som også forsvarer dårlig oppførsel med at du «bare er deg selv» også? Høres dette kjent ut? En bekjent med narsissistisk personlighetsforstyrrelse trodde en periode før hun fikk hjelp at omverdenen var veldig misunnelig på henne, og at universet sirkulerte rundt henne. Dersom du klarer å gå i deg selv, jobbe med deg selv, og tenke på hva du selv kan gjøre annerledes her, istedenfor å skylde på alle andre, så har du definitivt ikke noe slikt! Beklager om jeg tar feil. Dette er bare mitt brutalt ærlige inntrykk. Anonymkode: 96448...566 Neineinei, du har bommet kraftig 🙈 hvilken dårlig oppførsel tror du at jeg gjør? Som jeg ville forsvart med «bare er meg selv» Jeg er ikke selvgod, men jeg er ekstrovert. Jeg omtaler venninne mine som naturlige pene, og jeg omtaler meg selv som grå mus om jeg måttet dempe meg. For jeg måttet jo dempet meg ned såpass mye, at de hadde følt at de var de peneste det. De har på seg en stor svart skjorte, et par små øredobber + litt maskara og joggesko. Hvordan skal jeg klare kle meg lavere enn det? Hettegenser, uten sminke, ikke pynte meg, slitte joggesko? Da hadde de følt seg bedre. For det hadde ikke vært nok om jeg dempet meg ned på deres nivå, for jeg villet fortsatt fått mer oppmerksomhet pga energien jeg gir ut i rommet og at jeg liker smalltalk med ukjente. Så for at de skal føle seg helt komfortable i tillegg til klesstilen, så måtte jeg kledd meg slik jeg beskrev over, samt ikke pratet med noen. 0 avgang til å prate med menn. Da hadde de følt seg komfortable Det er kun disse tre venninnene mine som er misunnelige, ingen andre. Universert sirkulerer ikke rundt meg. Jeg skylder ikke på noen andre, de som virkelig er i knipa her nå er våres felles venninner som står i mellom og prøver tilpasse td Anonymkode: 68c7f...ac1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan være at du er for overfladisk? Kanskje du liker for mye oppmerksomhet og ikke inkluderer dem rundt deg? Det går ann å ta for mye plass det tar energien fra andre. Anonymkode: 2f34b...067 Jeg tar ikke mye plass og jeg inkluderer alle som er der. Jeg lar aldri noen bli sittende igjen alene. Om det er skummelt å gå på do, så blir jeg med for støtte. Blir en av de for fulle, så tar jeg ned meg hun og jeg får hun hjem til sengs. Om hun ikke vil helt hjem enda, så tar vi en matbit og setter oss ned en sted og prater om hvor vanskelig og flaut det var å bli kastet ut Jeg liker ikke for mye oppmerksomhet, jeg liker å bli kjent med nye mennesker. De mye menneskene tar jeg med til bordet. Men da har de venninnene gitt opp, for er mannfolka kom jo med meg. Så da vil de ikke prate med mennene. ts Anonymkode: 68c7f...ac1 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå