Gå til innhold

Noen som sover med buttplug?

Anbefalte innlegg

Gjest Småfrekk40
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 21.44):

Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? 

Anonymkode: 0175d...b10

Er det ikke bedre og få deg ett skikkelig analknull. Før du sovner.  Så sover du søtt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg elsker deg.

Anonymkode: 5be26...222

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (5 timer siden):

Jeg undere. Hvorfor vil dere sove med butplug? Hva er hensikten? Hva oppnår dere? Dere sover jo?

Kanskje de ønsker å starte dagen med analsex, og får utvidet analen ved å ha buttplug om natten. 

AnonymBruker
Skrevet

Langvarig bruk kan føre til desensitivisering av hud/nerver. 

Anonymkode: 864f6...b79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror jeg elsker deg.

Anonymkode: 5be26...222

Haha, du vet jo ikke hvordan jeg ser ut🙈

Ts

Skrevet

Jeg har brukt mye buttplug i 10-15 år nå. Har sovet med noen ganger, men ikke så ofte. Det at den blir inntørka og vond å få ut er jo bare tull. Rævva har jo naturlig smurning og. Ikke noe værre å få ut enn en bæsj. Om det kan bli problemer med å knipe igjen når man blir gammel vet jeg ikke. Jeg har ikke merka noe til det værtfall, er 35 nå. Om noe vil jeg si at jeg har blitt bedre på å knipe igjen, lol. Og føler jeg har fått bedre kontroll på muskulaturen der bak, litt lettere å besteme selv når jeg skal åpne og lukke på et vis. Vet heller ikke noe om infeksjoner og slikt, annet enn at det har gått bra med meg værtfall. Men så har jeg ikke gått rundt plugga slik veldig lenge, flere dager i strekk liksom. Er som oftest bare noen timer. En skjelden gang kan jeg gå en hel dag eller sove med om natta. Etter hvert som du blir vant, så lurer du fis forbi, uten at pluggen ramler ut. Det skal nok noe til at den forsvinner inn. Men om du er redd for det, så skaffer du en med større stopper. 

Ja det er ekkelt med tanken på buttplugg oppi der det er bæsj og promp. Men en ganske digg følelse. 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fy så ekkelt. Mange tarmfikserte brukere her inne 😳

Anonymkode: 398c4...058

Du er sånn peron som mener og at mat du ikke har prøvd smakker dårlig

Anonymkode: 2da7f...7c2

AnonymBruker
Skrevet
Blue Balloon skrev (4 timer siden):

Men en ganske digg følelse

Sinnsykt digg, har gått ned den noen timer i dag også. Er veldig godt å ha den i mens jeg onanerer🙈

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Om mulig, så er dette hakket værre enn en penistråd. 🚑..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (4 timer siden):

Om mulig, så er dette hakket værre enn en penistråd. 🚑..

Synes du? Jeg synes det var et nytt og forfriskende tema. Kommer det tre av samme neste uke derimot... 

Anonymkode: dab47...db0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes du? Jeg synes det var et nytt og forfriskende tema. Kommer det tre av samme neste uke derimot... 

Anonymkode: dab47...db0

Lover å ikke sende flere😅 Beklager at jeg sendte bilde med ting på🙈

Ts

Skrevet
On 6/9/2022 at 10:32 PM, AnonymBruker said:

Fordi jeg har lyst, tenner meg litt vel🤷🏽‍♀️

Ts 

Gyldig grunn. 👍

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...