Gå til innhold

Noen som sover med buttplug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville vært mer redd for at glidemiddelet tørker inn i løpet av natta - og da blir det nok ikke behagelig å få pluggen ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tre timer synes jeg er maks. Hender jeg også legger meg med den og koser meg med følelsen, men blir oftest sex eller onani og da faller den ut under akten så da er det null stress 

Anonymkode: 8df41...24a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
M1979 skrev (8 timer siden):

Jeg ville vært mer redd for at glidemiddelet tørker inn i løpet av natta - og da blir det nok ikke behagelig å få pluggen ut. 

Det kan bli et interessant eksperiment. Stilken er jo tynn, så kanskje det går an å lure inn en finger med smurning? 

Anonymkode: dab47...db0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har nettopp fått den? Ser godt brukt ut..

Anonymkode: 3d6ca...0db

Jeg er enig i at den ser godt brukt ut. Men den kan også være ny, bare at TS ikke har rengjort den etter bruk. Slik at det som ser slitt ut, bare er ekskrementer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har nettopp fått den? Ser godt brukt ut..

Kjøpte den vel brukt på Finn.

Anonymkode: dbd85...908

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
M1979 skrev (8 timer siden):

Det er relevant. Eksen sov en gang med buttplug et den satt ganske godt i morgenen etter. Bør ha på masse smøring ført i hvert fall.

Anonymkode: 60a6d...8d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (11 minutter siden):

Jeg er enig i at den ser godt brukt ut. Men den kan også være ny, bare at TS ikke har rengjort den etter bruk. Slik at det som ser slitt ut, bare er ekskrementer.

Tok den ut for å vise hvordan den så ut. Gjorde den ikke ren🙈

Ts

Anonymkode: 0175d...b10

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er relevant. Eksen sov en gang med buttplug et den satt ganske godt i morgenen etter. Bør ha på masse smøring ført i hvert fall.

Anonymkode: 60a6d...8d5

Da vil jeg ikke prøve. Takk til dere som har svart iallefall. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tok den ut for å vise hvordan den så ut. Gjorde den ikke ren🙈

Ts

Æsj🤮

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje vaske den før du tar bilde av den?
Ellers, ikke sov med den, det kommer til å gjøre veldig vondt når du tar den ut etter å ha vært tørr i mange timer.

Anonymkode: cb090...053

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg og dama har sovet med slike. De har god mottager. Ikke noe problem å ta de ut om morgenen. Kan hjelpe til å få sove hvis man ligger og vrir seg med mye tanker. Da føler jeg på den, og slipper å tenke på så mye rart som holder en våken. 

23495-baseks-booty-butt-plug-traenings-s

Anonymkode: d47f9...5f8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hender jeg og dama har sovet med slike. De har god mottager. Ikke noe problem å ta de ut om morgenen. Kan hjelpe til å få sove hvis man ligger og vrir seg med mye tanker. Da føler jeg på den, og slipper å tenke på så mye rart som holder en våken. 

23495-baseks-booty-butt-plug-traenings-s

Anonymkode: d47f9...5f8

Jeg tror det er sunnere med sovetabletter eller vektdyne i det lange løp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fy så ekkelt. Mange tarmfikserte brukere her inne 😳

Anonymkode: 398c4...058

• Liker 2
Skrevet

Jeg undere. Hvorfor vil dere sove med butplug? Hva er hensikten? Hva oppnår dere? Dere sover jo?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synest kanskje ikkje det er sånn kjempegod ide. Du kan jo bli slapp i fiseringen... Men om du må velg ein med større sperre.

Anonymkode: 9d5eb...c85

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva med luft i magen? De fleste mennesker fiser jo mange ganger i døgnet, også om natten. Det kan da umulig være bra å sove med noe sånt?  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er den ekleste tråden jeg har kommet over på lenge. Nå logger jeg av og tar helg🙈

Anonymkode: 1e372...c03

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Turkis Sau skrev (21 timer siden):

Nei, bare med ear plugs.

Enig. 
Skal vurdere det når jeg blir gammel og mister kontrollen over tarmen, så slipper pleierne å skifte på meg, pluss at miljøet slipper forurensning fra mine bleier. 
Da min mor jobba på sykehjemmet for 50 år brukte de faktisk buttplugg der. De kalte det «dor» og det ble brukt etter at pasientene hadde fått klyster, altså en l vann tilsatt grønnsåpe. De satte inn væska, proppa igjen rompehullet slik at klysteret kunne virke en halvtimes tid. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I do ☺️

Anonymkode: 16e50...7cb

• Hjerte 1
Skrevet

Folk har en tendens til å ikke fortelle om de jæææævlige fisene som kommer etter man går med buttplug i lang tid.

Enjoy.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...