Gå til innhold

Noen som sover med buttplug?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? 

Anonymkode: 0175d...b10

• Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? 

Verste som kan skje er en tur på legevakta.. 😛

Seriøst, det går nok bra men hvis du vil være enda sikrere kan du jo se om det går an å knyte en hyssing eller liknende rundt stopperen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20220609_215439.thumb.jpg.699f89cdffb936b94dd5f25cffa2b3db.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke fare for at lufta blir stengt inne når du har plugget igjen?

Anonymkode: dd87c...af8

AnonymBruker
Skrevet

Herregud hvorfor skal du sove med den? Bruk den når du er våken 

Anonymkode: 5d959...4bb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud hvorfor skal du sove med den? Bruk den når du er våken 

Anonymkode: 5d959...4bb

Fordi jeg har lyst, tenner meg litt vel🤷🏽‍♀️

Ts 

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er som en invitasjon til bakterier og tarmsykdommer om du virkelig skal sove med den.

Anonymkode: fd64c...24d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er som en invitasjon til bakterier og tarmsykdommer om du virkelig skal sove med den.

Er jo mine egne tarmbakterier i så fall, så ingen fare. 

Ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, bare med ear plugs.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😷🤢🤮

Anonymkode: 3d6ca...0db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har nettopp fått den? Ser godt brukt ut..

Anonymkode: 3d6ca...0db

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jo mine egne tarmbakterier i så fall, så ingen fare. 

Ts

Det samler seg jo fordi du har et «ukjent objekt» plassert inni tarmen din over lengre tid. Litt som at man ikke skal sove med en tampong/bruke den for lenge pga bakteriene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du vil lekke avføring om 25 år så gjør det du

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror sjansen er forsvinnende (pun intended) liten for at den sklir inn i løpet av natta. Tipset med hyssingen er jo enkelt å gjennomføre. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det samler seg jo fordi du har et «ukjent objekt» plassert inni tarmen din over lengre tid. Litt som at man ikke skal sove med en tampong/bruke den for lenge pga bakteriene.

Du skjønner at det er forskjell på et objekt av rustfritt stål, og en svamp som suger til seg alskens, som får ligge der og gjære? Ts skal dessuten sove med den, og ikke gå i flere døgn. 

Anonymkode: dab47...db0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, da får man utvida rumpehull og du får tarmproblemer som eldre. Bæsjen bare renner ut.

Anonymkode: 8a3ca...8c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror sjansen er forsvinnende (pun intended) liten for at den sklir inn i løpet av natta. Tipset med hyssingen er jo enkelt å gjennomføre. 

Du skjønner at det er forskjell på et objekt av rustfritt stål, og en svamp som suger til seg alskens, som får ligge der og gjære? Ts skal dessuten sove med den, og ikke gå i flere døgn. 

Anonymkode: dab47...db0

Den ligger jo og irriterer huden. Ts kommer til å bli hoven og få hemoroider, kanskje infeksjon også fordi det er endetarmen og det er bare meningen man skal få ut dritten der, ikke putte inn en propp og sove med den.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette tror jeg ikke du skal finne på og jeg tror du klarer deg helt fint uten å sove med den...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg heller en tilhengerkule. 

Biltema har rimelige i forskjellige varianter 

Anonymkode: e218d...a67

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...