AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? Anonymkode: 0175d...b10 1
blaffen Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? Anonymkode: 0175d...b10 Verste som kan skje er en tur på legevakta.. 😛 Seriøst, det går nok bra men hvis du vil være enda sikrere kan du jo se om det går an å knyte en hyssing eller liknende rundt stopperen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Er det ikke fare for at lufta blir stengt inne når du har plugget igjen? Anonymkode: dd87c...af8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Herregud hvorfor skal du sove med den? Bruk den når du er våken Anonymkode: 5d959...4bb 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud hvorfor skal du sove med den? Bruk den når du er våken Anonymkode: 5d959...4bb Fordi jeg har lyst, tenner meg litt vel🤷🏽♀️ Ts Anonymkode: 0175d...b10 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Det er som en invitasjon til bakterier og tarmsykdommer om du virkelig skal sove med den. Anonymkode: fd64c...24d 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er som en invitasjon til bakterier og tarmsykdommer om du virkelig skal sove med den. Anonymkode: fd64c...24d Er jo mine egne tarmbakterier i så fall, så ingen fare. Ts Anonymkode: 0175d...b10 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 Du har nettopp fått den? Ser godt brukt ut.. Anonymkode: 3d6ca...0db 6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo mine egne tarmbakterier i så fall, så ingen fare. Ts Anonymkode: 0175d...b10 Det samler seg jo fordi du har et «ukjent objekt» plassert inni tarmen din over lengre tid. Litt som at man ikke skal sove med en tampong/bruke den for lenge pga bakteriene. Anonymkode: fd64c...24d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Ja hvis du vil lekke avføring om 25 år så gjør det du Anonymkode: fd64c...24d 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Jeg tror sjansen er forsvinnende (pun intended) liten for at den sklir inn i løpet av natta. Tipset med hyssingen er jo enkelt å gjennomføre. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det samler seg jo fordi du har et «ukjent objekt» plassert inni tarmen din over lengre tid. Litt som at man ikke skal sove med en tampong/bruke den for lenge pga bakteriene. Anonymkode: fd64c...24d Du skjønner at det er forskjell på et objekt av rustfritt stål, og en svamp som suger til seg alskens, som får ligge der og gjære? Ts skal dessuten sove med den, og ikke gå i flere døgn. Anonymkode: dab47...db0 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? Anonymkode: 0175d...b10 Nei, da får man utvida rumpehull og du får tarmproblemer som eldre. Bæsjen bare renner ut. Anonymkode: 8a3ca...8c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror sjansen er forsvinnende (pun intended) liten for at den sklir inn i løpet av natta. Tipset med hyssingen er jo enkelt å gjennomføre. Du skjønner at det er forskjell på et objekt av rustfritt stål, og en svamp som suger til seg alskens, som får ligge der og gjære? Ts skal dessuten sove med den, og ikke gå i flere døgn. Anonymkode: dab47...db0 Den ligger jo og irriterer huden. Ts kommer til å bli hoven og få hemoroider, kanskje infeksjon også fordi det er endetarmen og det er bare meningen man skal få ut dritten der, ikke putte inn en propp og sove med den. Anonymkode: fd64c...24d 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Du bør i så fall kjøpe en med en mer solid base. Den på bildet vil lett kunne forsvinne inn i kroppen. Denne finnes i forskjellige størrelser om det skal være metall: https://www.sinful.no/njoy-pure-stal-anal-plugg-small Anonymkode: 8e13a...f7c
Diskusjon69 Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har nettopp fått meg en buttplug. Synes den er veldig deilig å ha i. Sånn som nå når jeg ligger på sofaen. Jeg har så lyst til å sove med den, men er redd den skal gli inn. Det er stopper på den, men likevel er jeg litt redd for det. Er det noen som har erfaring? Kan jeg sove trygt? Anonymkode: 0175d...b10 Dette tror jeg ikke du skal finne på og jeg tror du klarer deg helt fint uten å sove med den... 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 Kjøp deg heller en tilhengerkule. Biltema har rimelige i forskjellige varianter Anonymkode: e218d...a67 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå