Gå til innhold

Er det bare noe med ørene mine eller finnes det flere som meg??🥵

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg vet ikke hva problemet er men jeg får ikke til å bruke ørepropper. Har aldri i mitt liv brukt noe i ørene fordi alt bare faller av. De sitter ikke fast!! Det er såå fristende å kjøpe airpods men jeg får jo ikke brukt de. De kommer bare til å falle av.

Kan kun bruke hodetelefon. Er det flere som har det sånn? Eller er det bare meg?

Anonymkode: 0236a...e90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha noen veldig små knotter på tuppen, eller så ramler de ut. Har du prøvd forskjellige typer? 

Anonymkode: e93a3...965

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn med alt av headset som ikke er in-ear. Og ofte på in-ear er den minste størrelsen for liten og den mellomste litt for stor, så jeg bruker den mellomste og "jukker" den inn så den sitter tålig greit. Kan ikke bruke de for lenge av gangen siden jeg får vondt etter noen timer 😅 

Jeg tror du kan få støpt noe som er tilpasset dine ører, men det koster sikkert litt

Anonymkode: 7a710...472

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg må ha noen veldig små knotter på tuppen, eller så ramler de ut. Har du prøvd forskjellige typer? 

Anonymkode: e93a3...965

Hvilken type knotter? Bilde?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har det sånn med alt av headset som ikke er in-ear. Og ofte på in-ear er den minste størrelsen for liten og den mellomste litt for stor, så jeg bruker den mellomste og "jukker" den inn så den sitter tålig greit. Kan ikke bruke de for lenge av gangen siden jeg får vondt etter noen timer 😅 

Jeg tror du kan få støpt noe som er tilpasset dine ører, men det koster sikkert litt

Hvilken type funker for deg? Bilde? Link?

AnonymBruker
Skrevet

Er kun de i hardplast som fungerer for meg.

Anonymkode: 816f7...89f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken type funker for deg? Bilde? Link?

Nå har jeg disse og er fornøyd med lyden og bassen, pluss at de har noise cancelling (?). Det eneste minuset jeg ser, som er pga mine preferanser, er at man ikke kan bytte sang ved å trykke på den ene pluggen - man må opp med telefonen og bytte sang der. 

Skrevet

Jeg får det ikke til, de detter alltid ut! Ser folk som løper med air-pods, jeg kan ikke gå med dem engang! Så jeg bruker hodetelefoner selv om mannen min synes det ser noldus ut! 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Søstra mi og jeg har klaga til foreldrene våre for produksjonsfeilen som gjør at vi ikke finner øreplugger som passer oss 🤪 Bruker headsett istedet. 

Anonymkode: 3fe35...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...