AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Hei Jeg vet ikke hva problemet er men jeg får ikke til å bruke ørepropper. Har aldri i mitt liv brukt noe i ørene fordi alt bare faller av. De sitter ikke fast!! Det er såå fristende å kjøpe airpods men jeg får jo ikke brukt de. De kommer bare til å falle av. Kan kun bruke hodetelefon. Er det flere som har det sånn? Eller er det bare meg? Anonymkode: 0236a...e90
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Jeg må ha noen veldig små knotter på tuppen, eller så ramler de ut. Har du prøvd forskjellige typer? Anonymkode: e93a3...965 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har det sånn med alt av headset som ikke er in-ear. Og ofte på in-ear er den minste størrelsen for liten og den mellomste litt for stor, så jeg bruker den mellomste og "jukker" den inn så den sitter tålig greit. Kan ikke bruke de for lenge av gangen siden jeg får vondt etter noen timer 😅 Jeg tror du kan få støpt noe som er tilpasset dine ører, men det koster sikkert litt Anonymkode: 7a710...472
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg må ha noen veldig små knotter på tuppen, eller så ramler de ut. Har du prøvd forskjellige typer? Anonymkode: e93a3...965 Hvilken type knotter? Bilde? Ts Anonymkode: 0236a...e90
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har det sånn med alt av headset som ikke er in-ear. Og ofte på in-ear er den minste størrelsen for liten og den mellomste litt for stor, så jeg bruker den mellomste og "jukker" den inn så den sitter tålig greit. Kan ikke bruke de for lenge av gangen siden jeg får vondt etter noen timer 😅 Jeg tror du kan få støpt noe som er tilpasset dine ører, men det koster sikkert litt Anonymkode: 7a710...472 Hvilken type funker for deg? Bilde? Link? Anonymkode: 0236a...e90
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Er kun de i hardplast som fungerer for meg. Anonymkode: 816f7...89f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken type funker for deg? Bilde? Link? Anonymkode: 0236a...e90 Nå har jeg disse og er fornøyd med lyden og bassen, pluss at de har noise cancelling (?). Det eneste minuset jeg ser, som er pga mine preferanser, er at man ikke kan bytte sang ved å trykke på den ene pluggen - man må opp med telefonen og bytte sang der. Anonymkode: 7a710...472
Pås Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 Jeg får det ikke til, de detter alltid ut! Ser folk som løper med air-pods, jeg kan ikke gå med dem engang! Så jeg bruker hodetelefoner selv om mannen min synes det ser noldus ut! 🤣
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 Søstra mi og jeg har klaga til foreldrene våre for produksjonsfeilen som gjør at vi ikke finner øreplugger som passer oss 🤪 Bruker headsett istedet. Anonymkode: 3fe35...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå