911 Skrevet 16. juni 2022 #41 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Setter jeg veldig pris, takk for distraksjonen. Og bare så det er sagt slik at ingen tror jeg i hemmelighet lengter etter hun første jeg var med, og bare har tatt meg til takke med kjæresten min. Hun er en fantastisk kvinne, og har selv gitt meg utrolige seksuelle opplevelser som jeg kunne skrevet om. Jeg skal ikke lyve, jeg kommer aldri til å glemme min første gang, og trekanten vi så hadde de årene senere. Men selv om det var utrolig deilig å føle seg ønsket etter der jeg kom fra, så var det noe helt annet når kjæresten min fikk meg til å føle meg utrolig elsket. Det er ikke noen tvil om at sexen hvor du føler deg ønsket og en enorm mengde kjærlighet er det mest givende. For ikke å snakk om hva det gjør for hvordan man ser på livet. Er det som gjør diagnosene så tøff, jeg tror uansett hva at hun fortsatt kommer til å elske meg. Men jeg er for feig til å spørre henne rett ut hva hun føler om at jeg lagrer hva nå enn rett mengde med sperm er. Og skulle behandlingen ville bli nødt til å gå så langt som en operasjon, kanskje ikke i år, men senere, så er jeg åpen for å bruke absolutt alt av leker som kan veie opp for at jeg kommer ikke til å ha en fungerende penis. Jeg er også villig til at vi kan ha et åpent forhold slik at hun kan få tilfredstilt sine seksuelle lyster hvis leker ikke er godt nok. Jeg elsker henne mer enn noe annet på jord, og er villig til å gjøre hva som enn trenges for å få en familie med henne. Men samtidig vil jeg ikke tvinge henne eller få henne til å føle skyldfølelse bare for at hun skal bli værende. Da hun enda er ung nok til å kan finne seg en mann som kan gi henne alt jeg har kunnet gi henne så langt men også en familie og et ordentlig sex liv. Hva hadde du gjort i min situasjon? Våge å spørre om hun vil hoppe av i bilen mens den enda ikke er i for stor fart? Anonymkode: d8337...c0a Ble så trist av å lese om diagnosen din. Håper dette går din vei. De aller fleste blir helt friske, men dessverre må noen opereres, og prostata blir fjernet. Da blir man impotent, i alle fall for en periode. Regner med du får all nødvendig informasjon hos legen og hvilke valg du står overfor. Om man er litt "eldre" velger mange operasjon for å unngå plagene med cellegift og stråling, og regner med å klare seg uten sex. Finnes mange mulighet for å tilfredsstille kone/kjæreste selv om man ikke kan få ereksjon. Uansett er åpenhet svært viktig, spesielt med partner. Virker som du har et fornuftig syn på framtiden om operasjon blir eneste mulighet. Krysser fingrene for deg/dere 🧡. Beklager avsporing av tråden. Endret 16. juni 2022 av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 17. juni 2022 #42 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 3.02): Av fare for å høres ut som en kritisk og fordomsfull anti-feminist, så er det jo en kjent sak at både arabiske og mange afrikanske menn ser på norske/skandinaviske kvinner som løse på tråden. Hørt flere si rett ut at vi er noen horer hele gjengen🙄. Så med disse valgene bekreftet du jo faktisk dette og står frem som et godt eksempel🙈😅 Anonymkode: 90c4e...756 Var nok den typiske norske hora den kvelden ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydhavskongen Skrevet 17. juni 2022 #43 Del Skrevet 17. juni 2022 StovnerJune skrev (39 minutter siden): Var nok den typiske norske hora den kvelden ja. Deilig å få en skikkelig velkomst til landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #44 Del Skrevet 17. juni 2022 Fikk med meg ei filippinsk dame hjem. Planen var at hu skulle sove på sofaen. Hu bodde langt unna og fulle meg sa hu kunne sove hos meg for å slippe og bruke masse penger på taxi. Etter jeg la fram dyne og pute på sofaen så bare dro hun meg ned og kyssa meg. Hu kledde seg naken, dro ned buksa mi og begynte å leke. Jeg var full og husker lite fra den kvelden men hun satt seg på ansiktet mitt på et tidspunkt. Det husker jeg, det var moro og det hadde ingen gjort med meg før. Lærte noe nytt om meg selv den natta. Anonymkode: fb678...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #45 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg var i Tromsø på 2-dagers jobb like etter påske. Gikk ut og tok meg en pils på kvelden, og kom i prat med to venninner som jobbet på et hotell i byen. De var noe over 20, jeg er så vidt passert 30. Mye humor og stemning, og etter et par drinker spurte de om jeg ville bli med på en trekant. De måtte ordne seg/noe og vi le enige om å møtes på rommet mitt en time senere. De kom og hadde også med seg et par vinflasker. Ingen klein stemning i det hele tatt, og det ble snart litt klining og stryking. Ekstra sexy at de begge hadde stayups strømper under. Ingen av oss hadde hatt trekant før, men det ble en helt fantastisk, nydelig opplevelse. Avslappet, kosete og selvsagt litt heftig sex i flere omganger. De dro først etter en del timer. Fikk snap av hun ene som ba meg love å si fra neste gang jeg er i byn. Anonymkode: b0475...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 18. juni 2022 #46 Del Skrevet 18. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #47 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg kjørte en fra et annet lag hjem etter en håndballkamp da bilen hans var punktert. Og han insisterte på å gi meg en blowjob som takk for hjelpen. Og det var så helt utrolig deilig. Ikke turt å bli sugd av en mann igjen, men har runket til den episoden uendelig mange ganger. Anonymkode: ce841...06a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #48 Del Skrevet 24. juni 2022 Tinderdaten jeg knulla tidligere i uka. Overraskende godt utstyrt og ikke minst dyktig med både tunge og utstyret. Og akkurat passe dominerende. Mista etter hvert tellinga på orgasmene mine.😮💨Var såpass bra at vi har vært nødt til å gjenta det et par ganger til denne uka.🥰 Anonymkode: 566b1...e8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #49 Del Skrevet 24. juni 2022 Den sommeren jeg var 24, pulte jeg ei på 17 og ei på 52 med noen ukers mellomrom. Eldst = Best 👍 Anonymkode: 16970...345 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #50 Del Skrevet 24. juni 2022 Første gangen jeg hadde sex med nabokona. Ikke nødvendigvis superattraktiv, men hun var en gudinne i senga og hele settingen rundt dette. Det tok litt av etter hvert, da hun etter noen uker begynte å snakke om å forlate mannen sin. Med tanke på at hun var neste 25 år eldre enn meg den gangen, var det uansett uaktuelt. Men noen av minnene er heftige: - Da hun sugde meg i hagen sin mens mannen lå å sov i huset på innsiden. - Da hun banket på soveromsvibduet mitt en kveld og ville inn for en runde. Hun var rett og slett et villdyr i senga. Såpass god til å suge at jeg sliter med å finne damer som er i nærheten. Det var hardt å bryte opp dette, for å si sånn. Anonymkode: bc4cf...10c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 26. juni 2022 #51 Del Skrevet 26. juni 2022 Oj… sliter med å velge. Jeg lagde en topp-ti liste for noen år tilbake, men da også var det vanskelig å velge. Akkurat nå må det være noen av de siste der vi har eksperimentert med hypnose. Kanskje mest fordi det er nytt og spennende. For et par uker siden da han tok kontroll over orgasmene mine og liksom kunne sende dem på meg en etter en, som bølger på havet. Jeg er fortsatt skikkelig overrasket over at det fungerte. Men, så liker jeg veldig godt sånne litt enkle, koselige hverdagslige også. Nope, kjenner jeg har et luksusproblem med å velge her… 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå