Gå til innhold

Hvilken sex opplevelse husker du godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken sex opplevelse husker du særdeles godt?

Hvor var dere?

Anonymkode: 2654b...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Australia, glemmer det aldri

Anonymkode: 6f75c...36a

Hva hendte i Australia? Hvordan startet det? På hvilken måte startet deres relasjon? Hvilken karakter hadde hun som bidro at du fikk øye på henne?

Anonymkode: 2654b...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flytta til en ny plass og kom i prat med en utenlandsk fyr på bussen. Han virka veldig interessert og fulgte etter meg hjem. Han var veldig "på" og etter at han kom inn døra gikk det ikke mange minuttene før jeg ble knulla av han på sofaen. Etter at han kom i meg satt vi og prata litt før vi knulla mer. Sånn gikk det i flere runder til han forsvant tidlig på morgenkvisten. Jeg så aldri noe til han igjen.

Det var ikke noe planlagt med det så jeg var ikke på pillen og han brukte ikke kondom, så det kunne fort blitt mye mer ut av det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Break up sex med ungdomskjæresten ☺️ Han hentet meg på fest, å kjørte meg hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På hytten til bestekompisen min (FWB). Vi hadde helt fantastisk sex hvor jeg var full i følelser og fikk mange deilige orgasmer på kort tid. Fikk både sprut orgasmer og noe jeg aldri har opplevd før eller siden, jeg begynte nemlig å le og gråte om hverandre ved en sinnsykt stor orgasme. Følte meg så utrolig åpen, lykkelig og lett… Det var en litt «overnaturlig» følelse hvor jeg følte vi svevde og befant oss i en drøm. Han kvapp litt med det sammen siden jeg gråt, og gråt skikkelig. Men han er så fin at han bare holdt meg leeeeenge

Anonymkode: ee7c3...bf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, StovnerJune said:

Jeg hadde flytta til en ny plass og kom i prat med en utenlandsk fyr på bussen. Han virka veldig interessert og fulgte etter meg hjem. Han var veldig "på" og etter at han kom inn døra gikk det ikke mange minuttene før jeg ble knulla av han på sofaen. Etter at han kom i meg satt vi og prata litt før vi knulla mer. Sånn gikk det i flere runder til han forsvant tidlig på morgenkvisten. Jeg så aldri noe til han igjen.

Det var ikke noe planlagt med det så jeg var ikke på pillen og han brukte ikke kondom, så det kunne fort blitt mye mer ut av det.

kan du fortelle litt mer om denne historien? hva mener du med "utenlandsk fyr"? var han mørkhudet eller så han arabisk eller asiatisk ut? er du blondine med blå øyne? var det han som begynte å snakke med deg først eller begynte du samtalen? hvordan var utseendet og kroppen hans? var samtalen seksuelt eller hva snakket dere om? spurte han om han kunne bli med deg hjem og pule eller fulgte han etter deg da du gikk av? hvorfor lot du en fremmed du nettopp hadde møtt på bussen pule deg?

Anonymkode: 5abe3...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tør jeg ikke svare her inne 😩 😅

Endret av Rosaullteppe
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kan du fortelle litt mer om denne historien? hva mener du med "utenlandsk fyr"? var han mørkhudet eller så han arabisk eller asiatisk ut? er du blondine med blå øyne? var det han som begynte å snakke med deg først eller begynte du samtalen? hvordan var utseendet og kroppen hans? var samtalen seksuelt eller hva snakket dere om? spurte han om han kunne bli med deg hjem og pule eller fulgte han etter deg da du gikk av? hvorfor lot du en fremmed du nettopp hadde møtt på bussen pule deg?

Mørk ja. En slags mellomting mellom arabisk og afrikansk utseende vil jeg si. Jeg har vel mer lysbrunt hår og blå øyne.

Han begynte å snakke med meg. Når jeg gikk av bussen kom han etter og fortsatte å snakke. Ikke direkte seksuelt men han snakket om at han likte norske eller skandinaviske jenter godt.

Hvorfor jeg lot han pule meg? Tja, jeg hadde en litt gi faen holdning på tiden og gjorde mye rart.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skrubbsår, nei brannsår, på ryggen. Våket og såret hadde grodd fast i teppet. Det ble litt panikk og jeg fikk revet meg løs og før jeg rakk å få kledd meg hadde han hentet moren sin. Hun kom med en god krem, smørte på og satte på plaster og så sa hun "sønn, du må lære å begrense deg" 🙈

Anonymkode: 6ec27...a99

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, StovnerJune said:

Mørk ja. En slags mellomting mellom arabisk og afrikansk utseende vil jeg si. Jeg har vel mer lysbrunt hår og blå øyne.

Han begynte å snakke med meg. Når jeg gikk av bussen kom han etter og fortsatte å snakke. Ikke direkte seksuelt men han snakket om at han likte norske eller skandinaviske jenter godt.

Hvorfor jeg lot han pule meg? Tja, jeg hadde en litt gi faen holdning på tiden og gjorde mye rart.

Men åssen endte det med sex hjemme hos deg? Gikk han med deg til døra di og spurte kan jeg komme inn eller inviterte du han inn? Og spurte han deg "kan vi ha sex" etter du slapp han inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Pappagutten»

Jeg kom i kontakt med en sympatisk pappagutt på en restaurant med to kompiser av meg. Vi fortalte om våre villeste sexhistorier rundt bordet. Jeg sa til min ene kompis da vi var på vei at jeg gjerne ville bli knullet av ham. Kompisen fanget opp dette som et oppriktig ønske fra min side. Han sendte derfor vedkommende en melding bak min rygg.. F. sendte meg en melding tre dager senere og spurte om jeg hadde lyst til å komme hjem til ham. Jeg svarte ja.. Han hadde en penthouse av en leilighet i et av Oslos fineste strøk. Han hadde fått leiligheten av den rike pappaen sin. Han hadde knapt innredet den til tross for at han hadde bodd der et par år. Manglende møbler og farger på veggene tok han så til de grader i sengen. Han var velutstyrt og litt overvektig. Han hadde en høflig og behagelig måte å være på. Først kjørte han den inn i meg i misjonærstillingen. Følelsen av å bli fylt helt opp kan knapt beskrives med ord.. Hans vekselsfulle bevegelser ga meg en helt fantastisk orgasme! Han kom ganske fort, men jeg rakk faktisk å komme før ham. Vi lå tett ved siden av hverandre og småpratet om alt og ingenting. Etter en time var han klar igjen. Jeg runket pikken hans sakte og sa til ham «jeg tror vi begge er klare igjen nå, noe han nikket samtykkende til. Han tok tak i midjen min og dyttet meg forsiktig oppå ham. Jeg red ham sakte ettersom han kom så fort sist gang. Det var enda digger å få orgasme denne gangen da jeg følte meg helt trygg og avslappet. Jeg så på om han at han var på vei til å komme så da tredte forsiktig av «hingsten». Han satte seg opp på kne og sprutet på ansiktet og puppene mine.. Det var sååååå deilig, og jeg kjenner at jeg ble skikkelig k*t nå 😉

Anonymkode: a00b7...e5b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Ei natt jeg lå våken og kosa fruen på magen og nedover mellom bena. Etterhvert så tok ho bena fra hverandre (mot normalt) og jeg begynte å massere kliten hennes. Kan nesten ikke vite hun har vært så kåt og følsom som den gangen der. Ble en god stund av det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. atm må det være for et par uker siden da ff tok meg til nye høyder da han ga meg oralsex😍 og da vi satt en gjeng sammen, vi satt sammen under et teppe i sofaen, og han fingret meg diskret. Han er så sinnsykt rå på det der 😍 til slutt måtte vi bare be de andre om å gå, vi var hjemme hos han. Rå sex på sofaen, før vi tok en runde til i senga etterpå 😄

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stod opp i luka i forpiggen på seilebåten og snakket med kameraten min som stod til rors. Kjæresten suget meg, ble litt vrient å prate men syykt digg.

Anonymkode: c0381...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker han som diska opp med god middag, deilig dessert og som satte seg ved pianoet og spilte en Tom Waits låt. Så ble det sex hele natten gjennom, og det var så deilig så deilig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Rosaullteppe skrev (15 timer siden):

Det tør jeg ikke svare her inne 😩 typen kan se det 😅

Så hvorfor skriver du her da? 

Forstår du ikke at det bare vil gjøre det dårlige forholdet enda dårligere? 

Anonymkode: 3a6d0...117

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 3.06):

Men åssen endte det med sex hjemme hos deg? Gikk han med deg til døra di og spurte kan jeg komme inn eller inviterte du han inn? Og spurte han deg "kan vi ha sex" etter du slapp han inn?

Hadde forventet at vi gikk hvert til vårt når jeg kom til leiligheten, men var veldig "på" å komme inn og jeg ga etter til slutt. Når han først var inne var han litt sånn "du vet hva som kommer nå" og det hadde jeg jo en viss ide om.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drigo

Kanskje ikke den mest romantiske historien, men på sydentur i Hellas bodde vi på et koselig familiedrevet leilighetshotell med store skyvedører ut til balkongen. Etter en deilig dag på stranden, og «after sea» på balkongen, ble vi tente og gikk inn for elske i sengen med åpen dør ut mot balkongen. Vi endte opp med stillingen oppå henne (kona) bakfra. 

I det vi nærmet oss klimaks, følte jeg at noe beveget seg bak meg - jeg snudde hodet, og der ser jeg mannen i naboleiligheten ser på oss via det store speilet på veggen vår. I det jeg snudde meg forsvant han fort bort fra balkongen sin. Jeg bestemmer meg for å fortsette som om ingenting var hendt. Etterpå forteller jeg kona hva naboen hadde sett, og at jeg ikke kunne stoppe den herlige runden på grunn av det. Fruen ble ganske flau, - eller rettere sagt, sint på både meg og naboen. Naboen ble ganske flau han også, for han så vi ikke mere til i ferien, men det gjorde kona av meg.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
StovnerJune skrev (På 12.6.2022 den 2.52):

Det er ikke rart  dere er kjent for å være løse i tråden. WOW. 

Kjønnssykdommer,  nei hva er dette liksom. 

Anonymkode: c9fee...b2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...