Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mariluu
Skrevet

Opplever dere at gutter/menn i større grad furter og blir sure hvis ting går dem i mot? 

Har en sånn en hjemme. Sier at det er "Ingenting" når jeg spør hva som er galt (selvom det tydelig er det). Legger seg myr tidligere enn vanlig og vil ikke bli rørt. 

Jeg synes det er en utrolig barnslig oppførsel. Flere som har en slik kjæreste? 

Oppgitt...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, akkurat på lik linje som sure kjerringer. 

Anonymkode: 6eacc...f0e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har en sånn mann. 

Her en dag diskuterte vi ferie, og han ble plutselig stille, ville legge seg tidlig, sto opp, var fortsatt stille. Hadde spurt flere ganger om alt var i orden. Så, langt ut på dagen, sa jeg "HVA er galt?" Blir urolig av dette, senser at jeg hae gjort noe galt/du er sint uten å si noe etc"

Da kom det at han var sur for ferien i fjor (som han foreslo) og at det var kjipt å diskutere ferie.. Har ikke nevnt et ord om dette. Jeg har bare føøøøøølt det, fått vondt i magen av stemningen.. Men tenkt at det er jeg som er overfølsom! 

Det skjer med jevne mellomrom. Han kan liksom ikke si når han er "misfornøyd" med meg. Selv om jeg sa fra tidlig at er det noe som irriterer, så si fra.. Og han har klaget over at det var stille mellom han og eksen, fordi eksen drev på med "silent treatment" og han måtte tippe hva som var galt. 

Så følger tråden :)

Anonymkode: 43a1b...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...