AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Elsker mannen min. Men vi blir mødt av mostand mpt å være sammen.. Fortell om din historie... Anonymkode: 09135...d8d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Min forbudte kjærlighets historie eller min forbudte kjærlighetshistorie? Det er en viss forskjell… Anonymkode: 2139c...24c 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har de siste 10-åringen elsket en 18år eldre mann på andre enden av landet. Han sier han elsker meg og, men vi er begge i hvert vårt forhold. Anonymkode: f3627...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har de siste 10-åringen elsket en 18år eldre mann på andre enden av landet. Han sier han elsker meg og, men vi er begge i hvert vårt forhold. Anonymkode: f3627...b1e * 10 årene Anonymkode: f3627...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Jeg elsker min fwb, vi er begge gift på hver vår kant. Avtalen var sex uten følelser, vi har imidlertid begge fått følelser. Anonymkode: 4dd3e...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Jeg savner min eks som jeg var sammen med for over 20 år siden. Det er gjensidig. Vi er i hvert vårt forhold med tenåringsbarn involvert, og ingen av oss ønsker å ødelegge familiene våre. Samtidig blir jeg grusomt trist av å tenke på at det aldri blir oss igjen. Anonymkode: f1135...344
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Jeg savner min tidligere kollega som jeg elsker. Anonymkode: 5d07c...c33
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg elsker min fwb, vi er begge gift på hver vår kant. Avtalen var sex uten følelser, vi har imidlertid begge fått følelser. Anonymkode: 4dd3e...4d8 Det heter vel ikke fwb dersom man allerede er i et forhold? Fwb er noe single gjør. Ligger man med noen imens man er i et forhold er man elskerinne/elsker. Anonymkode: e7925...88a 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Tar denne som anonym siden jeg ikke vil bli gjenkjent. Var sammen med en fra et annet land. Full klaff, men familie hans som var høyt på strå i hjemlandet, godtok ikke at han fant en norsk dame. Det gikk så langt som drapstrusler, ikke mot meg, men han. De mente at det var bedre han var død enn å ha en norsk "hore". Dette var ikke tomme trusler heller. Valgte å avslutte etter lang tid, siden å leve med noe sånt ikke er holdbart i lengden. Og vi prøve virkelig ALT for å få de på gli. Anonymkode: c1cbd...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 vel, vi er opprinnelig fra to land som er naboer men hater hverandre. sterk historie mellom disse landene i europa. jeg kan aldri gå offentlig med han pga hvor han er fra, jeg hadde møtt mer motstand siden jeg er jenta. han er 15 år eldre, i en skilsmisse nå, og vi har vært sammen et år og virkelig funnet kjærligheten i hverandre. familien hans vet, barna vet. mye som strider mot oss og mange fordommer, familien kommer nok til å kutte meg ut pga alt dette. Anonymkode: f877b...6be 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Har følelser for en kollega. Vi er begge gift og har ett lite barn hver. Plutselig mye til felles og ingen av oss har det bra i forholdet. Begge har partnere som sliter psykisk etter å ha fått barn. Vi har aldri kysset eller ligget sammen, men har allikevel hatt en del fysisk kontakt som er over streken. Anonymkode: 25086...1a3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det heter vel ikke fwb dersom man allerede er i et forhold? Fwb er noe single gjør. Ligger man med noen imens man er i et forhold er man elskerinne/elsker. Anonymkode: e7925...88a Hvor har du det fra? Både gifte og single kan ha venner med fordeler. Anonymkode: 4dd3e...4d8 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor har du det fra? Både gifte og single kan ha venner med fordeler. Anonymkode: 4dd3e...4d8 Nei, det heter elsker / elskerinne. Anonymkode: 084ee...fb7 5
Hun2 Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): vel, vi er opprinnelig fra to land som er naboer men hater hverandre. sterk historie mellom disse landene i europa. jeg kan aldri gå offentlig med han pga hvor han er fra, jeg hadde møtt mer motstand siden jeg er jenta. han er 15 år eldre, i en skilsmisse nå, og vi har vært sammen et år og virkelig funnet kjærligheten i hverandre. familien hans vet, barna vet. mye som strider mot oss og mange fordommer, familien kommer nok til å kutte meg ut pga alt dette. Anonymkode: f877b...6be Er han fremdeles i skillsmisse når dere har vert sammen i et år?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Har ingen, var dog i gift da jeg møtte min nåværende samboer. Det virket litt uoverkommelig å skulle skille seg, men det gikk veldig bra. Anonymkode: be1a3...e73
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Er samboer med en som er 26 år eldre enn meg, på det 13. året. Både min og hans familie har ingen problemer med det men muligens andre, kunne dog ikke brydd meg mindre om det akkurat. Anonymkode: b4f54...62e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): vel, vi er opprinnelig fra to land som er naboer men hater hverandre. sterk historie mellom disse landene i europa. jeg kan aldri gå offentlig med han pga hvor han er fra, jeg hadde møtt mer motstand siden jeg er jenta. han er 15 år eldre, i en skilsmisse nå, og vi har vært sammen et år og virkelig funnet kjærligheten i hverandre. familien hans vet, barna vet. mye som strider mot oss og mange fordommer, familien kommer nok til å kutte meg ut pga alt dette. Anonymkode: f877b...6be Det er helt sykt. 😥 Men jeg har sett det da jeg jobbet i barnehage. Foreldre som ventet lenge på morsmålsopplæring/morsmålslærer, men nektet plent å godta læreren da det viste seg at læreren var fra Bosnia og ikke Serbia. Selv om det er samme språk. På jobb har jeg to kolleger som har vært i krig med hverandre på Balkan, men heldigvis har de en god relasjon og snakker morsmålet sammen og samarbeider. Har hørt dem diskutere politikk og krigen, men de er saklige og har åpne diskusjoner. Anonymkode: 99627...69c
bullehurk Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, det heter elsker / elskerinne. Anonymkode: 084ee...fb7 Nei, det har det hett i hundrevis av år, enten man er gift eller singel. Fwb er noe nymotes greier som har kommet ila. de siste tiår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå