Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overreagerer jeg? Hva mener dere!

Lever datteren min på to år hos barnefar rent og pent med skift og bleier. 

Henter henne og der sitter hun i bakken i bare tynn tights blaute sko uten sokker 😕 våt og kald. 

Tar henne med hjem, har hun på seg en stram bleie som ikke var den jeg har gitt barnefar.

Burde jeg chille eller snakke med far om det. 

Anonymkode: 4a3e5...a3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om det er gjentakende.

Anonymkode: 1f4fd...d17

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å fortelle far hvordan han skal være far og hvordan han skal ta vare på deres barn.  

Vi vet alle at fedre ikke klarer den oppgaven. 

Spesielt viktig å gjøre dette når dere har skilt lag. 

Blir det ikke bedre så kaller du inn til familievernkontoret og gir beskjed om at far ikke får noe mer samvær med barnet. 

Anonymkode: a2d95...a0f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Overreagerer jeg? Hva mener dere!

Lever datteren min på to år hos barnefar rent og pent med skift og bleier. 

Henter henne og der sitter hun i bakken i bare tynn tights blaute sko uten sokker 😕 våt og kald. 

Tar henne med hjem, har hun på seg en stram bleie som ikke var den jeg har gitt barnefar.

Burde jeg chille eller snakke med far om det. 

Troll 🧌🧌🧌🧌??? 

Hvis ikke, selvfølgelig skal du prate med han. At du trenger å spørre på et forum på internett, er ganske kritikkverdig i seg selv - viser at du og barnefar passer godt sammen, egentlig? Hvis omsorgsevnen er så laber hos dere begge 

Bestill time på familievernkontoret og ta en prat der, kanskje barnevernet hadde vært en fin instans for dere to :) 

Endret av Rosatoast
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (45 minutter siden):

Troll 🧌🧌🧌🧌??? 

Hvis ikke, selvfølgelig skal du prate med han. At du trenger å spørre på et forum på internett, er ganske kritikkverdig i seg selv - viser at du og barnefar passer godt sammen, egentlig? Hvis omsorgsevnen er så laber hos dere begge 

Bestill time på familievernkontoret og ta en prat der, kanskje barnevernet hadde vært en fin instans for dere to :) 

Jeg har bestilt time til familivernkonter. Og nei vi passer ikke sammen. Ja tar gjerne imot hjelp ifra barnevernet far er vanskelig og ikke lett å snakke med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har bestilt time til familivernkonter. Og nei vi passer ikke sammen. Ja tar gjerne imot hjelp ifra barnevernet far er vanskelig og ikke lett å snakke med.

Hvorfor må du spørre andre om det er greit eller ikke? Er ikke du moren til barnet....?? Herrefred

Anonymkode: b99fd...42b

Skrevet

Alle må nu få lov å spørre her hvis de er usikker. men ja si noe ellers blir det ikke forbedring:) Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fedre flest er ikke noe flinke med barn, desverre.

Anonymkode: 5ba4b...520

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fedre flest er ikke noe flinke med barn, desverre.

Anonymkode: 5ba4b...520

Og mødre flest er dårlig på økonomi.så det må være greit å ha fedre som kan finansiere disse ungene og.  

Anonymkode: 16d0c...cc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det beste er å fortelle far hvordan han skal være far og hvordan han skal ta vare på deres barn.  

Vi vet alle at fedre ikke klarer den oppgaven. 

Spesielt viktig å gjøre dette når dere har skilt lag. 

Blir det ikke bedre så kaller du inn til familievernkontoret og gir beskjed om at far ikke får noe mer samvær med barnet. 

Anonymkode: a2d95...a0f

Det er barnet som har rett på samvær med far. 

Hvis ikke du kan ivareta barnets interesser eller gjøre annet enn å true med samværsnekt så syns jeg veldig synd på barnet og jeg ville gått til barnevernet og bedt de om omsorgsovertakelse, for denne oppgaven klarer definitivt ikke du. 

Anonymkode: 16d0c...cc3

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Umulig å svare på. 

Min unge kunne vært sånn etter å ha hoppet i en sølepytt liksom. Så er spørsmålet hvor lenge ungen har sittet der våt og kald. 

30 min? 

3 timer? 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende admin en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...