AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Fikk påvist foranliggende morkake på OUL og årsaken til at jeg ikke kjenner liv i uke 20... tulla var svært så aktiv på ultralyd... Det hjelper ikke at absolutt alle spør om jeg kjenner liv for da føler jeg noe feiler meg.. Anonymkode: 5f7de...c36
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Jeg er i uke 21+2. Foranliggende morkake. Kjente liv første gang forrige. Anonymkode: 22009...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Er jo bare å si at du har foranliggende morkake om folk spør, vel? Du vet jo at det ikke er noe som feiler deg. Anonymkode: dc1c9...658 2
Drizzt Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Ingenting feiler deg. Men du vil kjenne spark senere fordi baby sparker i en myk pute først og må bli stor og sterk nok for å sparke på en måte du kjenner gjennom puten Ikke noe unormalt, alt er helt fint.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Kjenner igjen den følelsen der ts! Har også placenta anterior. Rundt uke 20 begynte alle å komme med utsagn som «ja, du sover vel dårlig du nå dom kjenner på at babyen turner i magen hele natten» og «dere har vel mange fine stunder sammen nå som pappaen kan kjenne babyens bevegelser utenpå magen». Er så unødvendig at folk legger seg opp i andres svangerskap på den måten! Jeg kjente jo nesten ingenting! Anbefaler at du tar deg en god prat med jordmor om dette for du er absolutt ikke unormal - du er faktisk helt normal! 😊 Til meg sa jordmor at hun ikke forventet at jeg skulle kjenne regelmessig liv før uke 28 og det fikk hun helt rett i! Kjente litt smått her og der før det også, men fra uke 28 var det som å skru på en bryter! Kjenner godt med liv regelmessig 🥰 Anonymkode: 05379...af1
Drizzt Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Du kan si: Vanskelig å kjenne noe når baby sparker mot en pute, men det kommer senere. Og la dem undres over hva du mener. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Plutselig kjenner du det og det vises utenpå magen. Jeg er nå i uke 29, har morkaken foran, og det er baluba i magen nå- noen ganger gjør så det vondt 🤭 Anonymkode: 3ddf3...6a0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Glemte det viktigste, ikke bry deg om det de andre sier. Kos deg med graviditeten 😊 Anonymkode: 3ddf3...6a0
Silla123 Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 (endret) Det finnes kvinner som plutselig har begynt å føde på toalettet fordi de ikke var klar over at de var gravide engang. Det er ikke alle som føler like mye, det er ikke noe galt med deg for det 🙂 Endret 9. juni 2022 av Silla123 Stavefeil
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Absolutt ingenting galt med deg. Jeg er 21 + 4 og har foranliggende morkake. Har heller ikke kjent noe tydelig ennå, og jordmor sa det er mulig det ikke kommer før uke 24-28 med morkaken slik den ligger. Baby er likevel veldig aktiv på UL og da jordmor hører på hjertelyden på kontroll 😁 Anonymkode: 85910...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå