Gå til innhold

Er jeg rar fordi jeg fikk vennene mine til å vente på meg mens jeg slapp hjalp en bille ut av veien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit kanskje 😆 men vi gikk på en vei med mye sykler og jeg så en flott, blå bille som lå på ryggen midt i veien og sprellet. Så jeg fant noe den kunne gripe fast i og satt den av på gresset på siden av veien. Insekter er viktige for oss, vet ikke hvor mange det er av akkurat den typen bille.. men vennene mine synes jeg er skikkelig rar! Er jeg så rar? Syntes synd på den

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rar.

Jeg gjør akkurat det samme.

🪲👍

Anonymkode: b67c0...7bd

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det flere som gjør. Så rar er du ikke.

Anonymkode: b0c15...9df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok gjort det samme. Jeg er nok litt bløt. Slipper alltid insektene ut om jeg finner de inne, heller enn å drepe de og blir nesten litt lei meg når insektene flyr på bilruta mi og blir til en flekk

Anonymkode: 2a1b6...4ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ville nok gjort det samme. Jeg er nok litt bløt. Slipper alltid insektene ut om jeg finner de inne, heller enn å drepe de og blir nesten litt lei meg når insektene flyr på bilruta mi og blir til en flekk

Anonymkode: 2a1b6...4ae

ja, jeg slipper de alltid ut selv hjemme. Men da er jeg liksom alene om det og ingen har sett rart på meg hehe. Egentlig når jeg tenker over det er jeg glad for å være litt bløt og empatisk 

• Liker 2
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Dette burde være normal standard...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også det. 

Synes det er rarere å gi blanke i andre levende vesener. 

Anonymkode: e4f52...44d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er så rart, men var nok en tordivel som er i ferd med å dø uansett.

Anonymkode: 11a83...e91

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart!

Anonymkode: 270de...7a3

Gjest Luna Llena
Skrevet

Så bra du viser omsorg for en stakkars hjelpeløs bille, det skulle vært flere som deg i verden ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er litt rart, men ikke dårlig rart liksom. Og du er ikke automatisk rar om du gjør én rar ting heller. 

Anonymkode: a21cc...600

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart.

Jeg drepte en bille ista

Anonymkode: 0c8ec...637

Gjest lurven
Skrevet

Fin ting å gjøre, men det finnes sikkert 14 millioner av akkurat den typen bille, så den er vel ikke i fare for å bli utryddet

Skrevet

Jeg hjelper alltid biller som ligger på ryggen og spreller. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, Karl.

Anonymkode: 29eb6...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...