AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har nå vært singel i 1,5 år, ikke datet ennå. Så tenkte å lage profil på Tinder da, det er vel der de fleste er i dag. Hvordan bør profilen være for å være best mulig? Jeg er 38, har god jobb, eier hus og har et barn. Hva bør være med i profilteksten? Samme med bilder - hva slags bilder bør jeg ha? Jeg har dessverre stort sett bare selfies, alle bilder jeg har som er tatt av andre er mange kilo siden - og jeg synes det er dumt å legge ut bilder der jeg er 15-25 kilo tyngre. Bør jeg bare få noen venner til å ta bilder av meg snarest? 😄 Trenger ikke svar som at jeg er dame så jeg får tusen treff uansett, jeg vil likevel ha en god profil så jeg kanskje treffer på de som passer meg best? Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Fremstå positiv og approachable. Som en dame det er mulig å si hei til uten at du blir sint og fornærmet. Så ikke skriv hva du ikke vil ha feks. Og smil på bildene. Ikke fremstå som kravstor med mindre du ønsker å fremstå som det (sjelden lurt). Høydekrav og lignende skremmer bort mange. Har du en hyggelig bio skiller du deg positivt ut, veldig mange damer fremstår bitchy. Anonymkode: 9df04...f29 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fremstå positiv og approachable. Som en dame det er mulig å si hei til uten at du blir sint og fornærmet. Så ikke skriv hva du ikke vil ha feks. Og smil på bildene. Ikke fremstå som kravstor med mindre du ønsker å fremstå som det (sjelden lurt). Høydekrav og lignende skremmer bort mange. Har du en hyggelig bio skiller du deg positivt ut, veldig mange damer fremstår bitchy. Anonymkode: 9df04...f29 Takk! Jeg er generelt ei hyggelig og blid dame, så det skal jeg få til 😀 Anonymkode: 35074...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): det er vel der de fleste er i dag. Det er jammen ikke godt å si. De fleste kvinner er ikke der. Jeg setter pris klare ufiltrerte bilder av hvordan du ser ut til hverdags, i tillegg til et turbilde, og kanskje noe mer pyntet. Jeg vil se deg, ikke naturbilder og alt mulig annet. Bio: stikkord om jobb, familie, boforhold, fritidsinteresser, og hva du ser etter. Er du veldig langt ut på sidene politisk, så gi et hint om det. Lykke til! (for ung for meg) Anonymkode: 4f0d5...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 "God jobb og eier hus" er kanskje noe som imponerer kvinner, men det tenner ikke menn. Det blir fort til at det enten oppfattes som at du lister opp unødvendige selvfølgeligheter, eller at du skryter av det. Skriv gjerne hva du jobber med, men dropp ting som "god jobb" og "høy lønn". Du bør få med at du har barn. Definitivt får venninner til å ta bilder. Kun selfies gir ikke et bra inntrykk. Anonymkode: 13454...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "God jobb og eier hus" er kanskje noe som imponerer kvinner, men det tenner ikke menn. Blæh. Hun er ute etter et fast og langvarig forhold, og ikke bare midlertidig tenning. Jobb, helse, økonomi og livsstil, betyr faktisk noe for oss som har tenkt å tilby mer enn kuken. Anonymkode: 4f0d5...2ec 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf Hvis du er dame så har du alt du trenger, du får masse å velge i selv hvis du kun har ett bilde og ingen tekst i profilen. Anonymkode: c2586...f3c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er dame så har du alt du trenger, du får masse å velge i selv hvis du kun har ett bilde og ingen tekst i profilen. Anonymkode: c2586...f3c Hva er best? Tusen irrelevante matcher du blir drita lei av å se gjennom, eller 50 stk som kanskje går an å se nærmere på? Det handler ikke bare om mengde vs kvalitet, men hva gjør mengden useriøse henvendelser med deg i lengden? Det er en grunn til at få kvinner er på Tinder. De får ikke behovet sitt dekket. Anonymkode: 4f0d5...2ec 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 Kvinne 39 her. Dette er hva jeg tenker: - om du er meget materialistisk og søker dette, så oppgi hva du eier. Om ikke, dropp det, de fleste menn går ikke etter boligtypen din - skriv hva du søker etter. ONS, seriøst, etc. - oppgi hva du jobber med - at du har et barn og dets alder, om du søker seriøst forhold - et par hobby -høyde. Ikke at det betyr så mye, men så får man et bilde og ingen potensielle negative overraskelser der Ellers vær positiv, ikke skriv hva du ikke søker etter. Ikke bruk filter, ikke lag duck face, bruk "ærlige" bilder Anonymkode: 0c2bd...e7f 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jammen ikke godt å si. De fleste kvinner er ikke der. Jeg setter pris klare ufiltrerte bilder av hvordan du ser ut til hverdags, i tillegg til et turbilde, og kanskje noe mer pyntet. Jeg vil se deg, ikke naturbilder og alt mulig annet. Bio: stikkord om jobb, familie, boforhold, fritidsinteresser, og hva du ser etter. Er du veldig langt ut på sidene politisk, så gi et hint om det. Lykke til! (for ung for meg) Anonymkode: 4f0d5...2ec Takk! Ja, jeg bruker aldri filter og sånt likevel, så. Skal prøve å få noen andre til å ta litt bilder av meg 😄 Gode tips her, tusen takk Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 Bilde i helfigur, bilde der du smiler, dropp husdyrbilder og spesielt hunder. Dvs dersom du er en av dem som lever mer for hunden enn deg selv bør du ha masse bilder av hunden, hvis ikke dropp det. Ingen vil bli sammen med en hund, en dame som har hund derimot er innafor Ser du etter en livspartner, så skriv gjerne det, men jeg blir skremt av disse som virker som om de skal flytte sammen og gifte seg omtrent på første date. Anonymkode: ae4cf...4e1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "God jobb og eier hus" er kanskje noe som imponerer kvinner, men det tenner ikke menn. Det blir fort til at det enten oppfattes som at du lister opp unødvendige selvfølgeligheter, eller at du skryter av det. Skriv gjerne hva du jobber med, men dropp ting som "god jobb" og "høy lønn". Du bør få med at du har barn. Definitivt får venninner til å ta bilder. Kun selfies gir ikke et bra inntrykk. Anonymkode: 13454...a8a Nei, jeg tenkte kanskje ikke å nevne det med hus, men hva jeg jobber med kan jo være greit å nevne. Og ja, barn er vel greit å ha med ja Skal definitivt prøve å få tatt noen bilder som ikke er selfies. Min "gjeng" tar aldri bilder av hverandre når vi er ute eller møtes, så det er så unaturlig, men jeg må få organisert noe der Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #13 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kvinne 39 her. Dette er hva jeg tenker: - om du er meget materialistisk og søker dette, så oppgi hva du eier. Om ikke, dropp det, de fleste menn går ikke etter boligtypen din - skriv hva du søker etter. ONS, seriøst, etc. - oppgi hva du jobber med - at du har et barn og dets alder, om du søker seriøst forhold - et par hobby -høyde. Ikke at det betyr så mye, men så får man et bilde og ingen potensielle negative overraskelser der Ellers vær positiv, ikke skriv hva du ikke søker etter. Ikke bruk filter, ikke lag duck face, bruk "ærlige" bilder Anonymkode: 0c2bd...e7f Nei, jeg er ikke så veldig materialistisk selv om jeg selvsagt ønsker meg noen med ting litt på stell da, og ikke noen som bor i kjelleren til mor (uten at jeg har tenkt å skrive det 😄). Veldig fine tips ellers! Høyde kan være greit, jeg er 178 og altså høyere enn gjennomsnittet. Var høyere enn eksen, men det kan jo finnes menn som ikke er ute etter veldig høye damer også Jeg er ikke en filter eller duck face-dame, så ingen fare der 😄 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #14 Skrevet 10. juni 2022 Jeg skal også lage Tinderprofil snart og har tenkt mye på dette selv. For meg er det veldig viktig å finne en mann som jeg passer godt sammen med. Ikke bare den berømte "armkroken" men en bestevenn, far til mine fremtidige barn, reisekompis, elsker, han jeg skal dele livet mitt samen med. Om Tinder er det rette stedet kan man sikkert diskutere 😛 men et sted må jeg starte. Jeg tenker at jeg heller skal legge ut bilder som får fram min personlighet og mine interesser, enn en typisk pen selfie. Det er litt skummelt å by på seg selv på den måten, men tenker at da er det iallefall større sjangse for å finne noen som liker meg for den jeg er på innsiden? Jeg har litt spesielle interesser, og litt særegen kanskje... Kanskje det er en framgangsmåte du også kan vurdere? Ikke bare legge ut pene bilder, men bilder som viser hvem du er. Jeg "lurker" på sukker og de mennene jeg liker aller best er som regel dem som klarer å få fram sin personlighet. Tenker det blir lettere å få i gang en samtale også. Som kanskje er litt mer givende enn den klassiske "hei, hvordan går det, hatt en fin dag, hva søker du, blablabla". Jeg vet ikke med andre, men jeg blir fort lei menn som bare har billedskjønne selfies, turbilder, kroppsbilder. Utseendet har ikke SÅ mye å si, sånn egentlig. Ikke for oss som søker noe ekte og langvarig, iallefall. Anonymkode: c9ed0...291 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #15 Skrevet 10. juni 2022 Typisk tinder profil for jenter: 1 bilde der de er på ferie/eksotisk sted. 1 bilde der de sitter på resturant å ler med vinglasset i hånden, 1 bilde der de er i bikini, 1 bilde sammen med venne gjengen. I bio starter gjerne en vits typ: "en hver gjesp er en kjangse for en blowjob bare du er rask nok", Så kommer det vanlige: Elsker å reise, oppleve nye ting, mat elsker, vin ekspert. Også må du ha masse emojies sånn her 🏖️🏃♀️🍷☀️💵🍆 Anonymkode: 59aa8...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #16 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal også lage Tinderprofil snart og har tenkt mye på dette selv. For meg er det veldig viktig å finne en mann som jeg passer godt sammen med. Ikke bare den berømte "armkroken" men en bestevenn, far til mine fremtidige barn, reisekompis, elsker, han jeg skal dele livet mitt samen med. Om Tinder er det rette stedet kan man sikkert diskutere 😛 men et sted må jeg starte. Jeg tenker at jeg heller skal legge ut bilder som får fram min personlighet og mine interesser, enn en typisk pen selfie. Det er litt skummelt å by på seg selv på den måten, men tenker at da er det iallefall større sjangse for å finne noen som liker meg for den jeg er på innsiden? Jeg har litt spesielle interesser, og litt særegen kanskje... Kanskje det er en framgangsmåte du også kan vurdere? Ikke bare legge ut pene bilder, men bilder som viser hvem du er. Jeg "lurker" på sukker og de mennene jeg liker aller best er som regel dem som klarer å få fram sin personlighet. Tenker det blir lettere å få i gang en samtale også. Som kanskje er litt mer givende enn den klassiske "hei, hvordan går det, hatt en fin dag, hva søker du, blablabla". Jeg vet ikke med andre, men jeg blir fort lei menn som bare har billedskjønne selfies, turbilder, kroppsbilder. Utseendet har ikke SÅ mye å si, sånn egentlig. Ikke for oss som søker noe ekte og langvarig, iallefall. Anonymkode: c9ed0...291 Sikkert veldig lurt! Har du noen tips til hvordan man får frem personligheten sin/interesser på bilde? Det spørs vel litt hva man har som interesser og kanskje Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Typisk tinder profil for jenter: 1 bilde der de er på ferie/eksotisk sted. 1 bilde der de sitter på resturant å ler med vinglasset i hånden, 1 bilde der de er i bikini, 1 bilde sammen med venne gjengen. I bio starter gjerne en vits typ: "en hver gjesp er en kjangse for en blowjob bare du er rask nok", Så kommer det vanlige: Elsker å reise, oppleve nye ting, mat elsker, vin ekspert. Også må du ha masse emojies sånn her 🏖️🏃♀️🍷☀️💵🍆 Anonymkode: 59aa8...d4b Hahaha. Det høres ikke ut som typisk meg, verken emojis, vits eller slike bilder. Jeg er også mer "fotball, formel 1, bøker, film/serie osv."-dame. Så kanskje ikke helt sånn som du beskriver 😄 Men greit å vite hvordan man kanskje kan skille seg ut. Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er en grunn til at få kvinner er på Tinder. Du har nok dratt den der ut av ræva for det er plenty av damer på Tinder uansett hvor i verden du drar. Anonymkode: c2586...f3c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Skrevet 10. juni 2022 Husk å nevne at du ELSKER vin, da, selv om du ikke egentlig liker vin. Anonymkode: c2586...f3c
exictence Skrevet 10. juni 2022 #20 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husk å nevne at du ELSKER vin, da, selv om du ikke egentlig liker vin. Anonymkode: c2586...f3c Hvorfor mener du det? Kunne aldri falle meg inn å si noe som ikke stemmer. Og håper jeg på å treffe en som bare sier det han mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå