Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold med en tilsynelatende oppegående mann i 10 år. Gift i nesten 3 år, og forholde har vært harmonisk og uten sex-tørke, og ja, barnet var veldig planlagt. Fant for noen uker siden ut at han startet et forholde på si rett etter at vi fant ut at vi var gravide, og nå skal jeg snart føde. Han og hun nye planla at han skulle bli hos meg til etter fødselen var over!? Og så gå. Hun er fra en større by ca.3 timer unna.  Alle er like sjokkert. Familie, venner og den lille bygda på Vestlandet, hvor vi bor. Noen som har opplevd lignende!? Han ble rimelig sjokkert da han ble tatt, og blir nå uglesett av «alle». Sier han gleder seg til å møte sin datter, og vil stille opp. Han klarer ikke sette ord på sine handlinger og følelser. Noen menn her inne som har gjort noe lignende? Eller hørt om lignende? Veldig spent på hvordan han, og også jeg, vil reagere når ungen faktisk er kommet. 

Anonymkode: 6833b...7b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, for en hjerterå drittsekk 😔 

Anonymkode: 85d5b...c37

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eier ikke ord. Ønsker du å beholde han?

Anonymkode: d5bfe...031

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nop! Hadde heldigvis mulighet til å flytte rett ut, og inn hos min søster. Hun er superklar for å hjelpe til med den lille. 
Han ble passelig sjokkert over det, merkelig nok. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser han for seg at det skal gå videre da? Skal han flytte til henne og opprettholde kontakt med barnet sitt med 3 timers avstand? Skal hun flytte inn med han og bli uglesett av "alle" i den lille bygda deres?

Makan til ubrukelig mannfolk! Godt at du har folk rundt deg som kan ta vare på deg i tiden som kommer.  

Anonymkode: a0a7f...e54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nop! Hadde heldigvis mulighet til å flytte rett ut, og inn hos min søster. Hun er superklar for å hjelpe til med den lille. 

Eier han NULL selvinnsikt? 😬

Anonymkode: a28f4...9bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søppelmann. Det er det laveste av det lave altså.

Håper du har gode folk rundt deg. Han hadde ikke fått være med på fødsel om jeg var deg. Fy faen, for en ekling. 

Anonymkode: 349c5...7bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han må være litt dum? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har vært i et forhold med en tilsynelatende oppegående mann i 10 år. Gift i nesten 3 år, og forholde har vært harmonisk og uten sex-tørke, og ja, barnet var veldig planlagt. Fant for noen uker siden ut at han startet et forholde på si rett etter at vi fant ut at vi var gravide, og nå skal jeg snart føde. Han og hun nye planla at han skulle bli hos meg til etter fødselen var over!? Og så gå. Hun er fra en større by ca.3 timer unna.  Alle er like sjokkert. Familie, venner og den lille bygda på Vestlandet, hvor vi bor. Noen som har opplevd lignende!? Han ble rimelig sjokkert da han ble tatt, og blir nå uglesett av «alle». Sier han gleder seg til å møte sin datter, og vil stille opp. Han klarer ikke sette ord på sine handlinger og følelser. Noen menn her inne som har gjort noe lignende? Eller hørt om lignende? Veldig spent på hvordan han, og også jeg, vil reagere når ungen faktisk er kommet. 

Ikke så ille som din sak, men han var utro mens jeg gikk gravid. Vi har aldri hatt sextørke heller, hadde sex før han dro på fylla. Han fortalte etterpå at han hadde fortalt henne om både stebarn og en til på vei, så reist hjem til henne for sex. Så overnattet der og dratt hjem til sengen vår neste dag. Jeg fant ut av utroskapen på kvelden og det er helt sinnsykt. 

Han var usikker på forholdet etterpå, han trengte ro rundt seg, han trengte et brudd. Så hadde jeg et tøft svangerskap med mye problemer, premature rier og fare for babyens liv. Så velger han fylla litt over en måned før termin. Så blir jeg satt i gang 3 uker før termin med stor fare for meg og babyen. 

Så underveis etter utroskapen ville han ha sex den ene dagen for forlate meg den andre dagen. Det var helt vilt. Det ble brudd og jeg ble alene med babyen. 

Han ville ikke treffe babyen med mindre jeg var med. Jeg prøvde i det lengste men han maste endel om sex, komme tilbake og slikt. Så jeg sa at han kan få alenetid en timesvis mens jeg er avgårde, men da ville han ikke. 

Barnet er større nå og har heldigvis fått bedre kontakt med far. 

Anonymkode: a7136...94a

AnonymBruker
Skrevet

Han endte med å bli mislikt av alt av familie, venner og kollegaer for dette her. 

Skrevet

Veldig bra at du fikk flytte inn hos din søster. Siden du nå ikke bor sammen med ham, så trenger du ikke å informere ham når fødselen starter. Da slipper du å frykte at han vil forsøke å delta på fødselen. Da er det også opp til deg hvor lenge etter fødsel du vil vente med å informere ham. Du trenger ingen konflikter og stress midt oppe i å være nybakt mor. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke så ille som din sak, men han var utro mens jeg gikk gravid. Vi har aldri hatt sextørke heller, hadde sex før han dro på fylla. Han fortalte etterpå at han hadde fortalt henne om både stebarn og en til på vei, så reist hjem til henne for sex. Så overnattet der og dratt hjem til sengen vår neste dag. Jeg fant ut av utroskapen på kvelden og det er helt sinnsykt. 

Han var usikker på forholdet etterpå, han trengte ro rundt seg, han trengte et brudd. Så hadde jeg et tøft svangerskap med mye problemer, premature rier og fare for babyens liv. Så velger han fylla litt over en måned før termin. Så blir jeg satt i gang 3 uker før termin med stor fare for meg og babyen. 

Så underveis etter utroskapen ville han ha sex den ene dagen for forlate meg den andre dagen. Det var helt vilt. Det ble brudd og jeg ble alene med babyen. 

Han ville ikke treffe babyen med mindre jeg var med. Jeg prøvde i det lengste men han maste endel om sex, komme tilbake og slikt. Så jeg sa at han kan få alenetid en timesvis mens jeg er avgårde, men da ville han ikke. 

Det er jo helt sykt! Og potensielt kjempefarlig for barnet å ha sex med deg parallellt med utroskap!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han skal ikke med på fødsel nei, og er veldig lei seg for det. Buhu… 
Hvordan han skal legge opp livet sitt med tanke på at han vil treffe barnet sitt, som nå bor en drøy time unna, en sjefsjobb, og en kjæreste 3 timer unna, skjønner vell ingen. Vi har allerede delt ting av verdig, og han skal kjøpe meg ut av huset. Vi ble greit enige om dette. Og det sier vell sitt om at konfliktnivåer har vær svært lavt mellom oss, og vi har funket bra. Nå har han ofrer «alt» for dette nye forholdet… 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skal ikke med på fødsel nei, og er veldig lei seg for det. Buhu… 
Hvordan han skal legge opp livet sitt med tanke på at han vil treffe barnet sitt, som nå bor en drøy time unna, en sjefsjobb, og en kjæreste 3 timer unna, skjønner vell ingen. Vi har allerede delt ting av verdig, og han skal kjøpe meg ut av huset. Vi ble greit enige om dette. Og det sier vell sitt om at konfliktnivåer har vær svært lavt mellom oss, og vi har funket bra. Nå har han ofrer «alt» for dette nye forholdet… 

Buhu, ja. Under fødselen er det avgjørende at du som skal føde føler deg trygg og godt ivaretatt. En egoistisk utro slask er ikke rette person å ha med seg da ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange av desse «kjernekarene» kommer nedpå jorda med et brak når hverdagen møter de sammen med elskerinnen dom plutselig blir «bare» en samboer. 
Spenningen blir borte etterhvert , og så kommer sjalusi og anklager fra den nye madammen. 
Og det var vel ikke sånn de ville ha det ? 

Anonymkode: 4fd91...428

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS 

Tenker også at dette forholde kanskje ikke har de beste forutsetningene… Men hva betyr det? Han har allerede ødelagt «familien»… Hvordan kan mennesker tenke sååå kort? En forelskelse vil jo gå over, det er vell allmennkunnskap… og det han nå har skapt er et tungvint liv for seg selv. Med potensielt barn på flere kanter.

Vi snakket forresten mye om barn før vi forsøkte å bli gravide. Vi ble enige om å forsøke å få et barn, og evt. maks 2 om vi ønsket et til. Ettersom vi begge liker å trene, være sosiale og reise når vi hadde mulighet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo helt sykt! Og potensielt kjempefarlig for barnet å ha sex med deg parallellt med utroskap!

Jeg gjorde det ikke, men han ønsket det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du barn fra før eller han? Og var dere sammen lenge? 

Anonymkode: d73a7...d0a

Gjest Chroma
Skrevet

For en trist situasjon for barnet. :( Det tenkte han nok heller ikke på, at barnet blir en «kasteball» mellom dere, at det er vanskeligere for han å få en god tilknytning til barnet osv. 

Enkelte mennesker er så tette at det er helt skummelt! 

AnonymBruker
Skrevet

Han har helt klart valgt bort sitt eget barn ja… Trooor ikke helt han har innsett det selv men. Selv om han er innstilt på å kun ha henne hver andre helg når hun blir så stor at det er mulig. Men andre ord. Det blir meg som oppdrar og tar «alle» valg for dette barnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...