Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan avslørte du utroskapen?

Mistenker at mannen er utro, men vet ikke hvordan jeg skal avsløre ham. Ønsker ikke at han skal vite om mistanken i tilfelle det ikke stemmer.

Anonymkode: 9ec06...360

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn på en gammel mobil han hadde liggende. Alt er knyttet opp til nett nå, og synkroniserer med ny telefon. 

Anonymkode: a1048...4ea

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så han fikk mld av andre damer, han skjulte telefonen sin og vernet om den døgnet rundt. Gikk inn på telefonen hans, og fant nakenbilder og sexmld. Gikk fra han på dagen.

Anonymkode: ae6e6...fce

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Har så vidt sjekket meldinger og telefonlogg, ser ikke noen damenavn der. 

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste for han er å lage en ekstra snap konto.. Som du ikke vet om. Der kan du finne nye snusk

Anonymkode: 4b974...1e7

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det enkleste for han er å lage en ekstra snap konto.. Som du ikke vet om. Der kan du finne nye snusk

Anonymkode: 4b974...1e7

Hvordan finner jeg snusk der? Alt blir jo borte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han ekstra snapkonto så driver han med noe. Wickr også en «utrokanal» kik er ofte brukt. Du må bare prøve å komme deg inn på tlf hans, og logg av snappen hans, da ser du den andre med en gang. 

Anonymkode: e6f50...55f

AnonymBruker
Skrevet

Min ex hadde en annen Facebook profil med et ukjent navn, men masse bilder av han selv og en hel haug med jenter. Han glemte å logge ut av brukeren på laptopen, så jeg leste meldingene.

Ex nr 2 var også utro, da hadde jeg vært bortreist en helg, og når jeg kom tilbake var mistenkelig nok søpla tatt ut og det var en tom pose oppi (denne karen plukker ikke opp en sokk liksom). Hadde mistenkt han lenge men aldri helt funnet bevis for meg selv, så jeg gjorde det en enhver kvinne med selvrespekt ville gjort: jeg gikk ut i søppeldunken, åpnet den siste posen og deeer lå det et par brukte kondomer gitt. Vet det er patetisk men var det jeg trengte å se for å forlate den dritten.

Anonymkode: 392e5...a02

• Liker 10
  • Hjerte 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nr èn hos meg glemte dataen sin åpen, på en messenger-side..... Det var ikke meg han elsket gitt... 

Nr to mistenkte jeg, så sjekket en gammel mobil som en over her... Mailen ble synkronisert og der var det mye greier, samt innloggings info på dating sider.... 

Nr tre fant jeg plutselig masse bilder av kvinner og dems underliv på pc'en til, på "mottatt". Og ja, jeg snek. Det var også av han.. 

Min nåværende er så stikk imot at jeg blir helt satt ut, da vi er sammen 24/7 ( begge ufør etter vi ble sammen og gift) og han er nesten litt snålt uskyldig, men det er gode grunner for det, så etter veldig (!!) Mange år og mye issues fra min side, stoler jeg på han så mye som går an. Men det har jammen meg tatt tid! 

Anonymkode: 815d6...8d5

• Liker 5
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han? 

Å oppfordre til å gå inn på telefon eller PCen til andre er lovbrudd. 

Tråden er rapportert for oppfordring til lovbrudd. 

Anonymkode: fc22c...f18

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg avslørte han, så tok jeg han på fersken.  Andre gangen hadde jeg sterk misstanke til at han holdt på med bestevenninna mi. Etterhvert så gjorde jeg det slutt, også med bestevenninna.  Etter noen måneder så ringte bestevenninna mi å ba om unnskyldning for det hun hadde gjort.  Hun savnet meg og ville at vi skulle bli venner igjen.  Det var selvfølgelig uaktuelt for meg. 

Anonymkode: 7c246...0e8

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan avslørte du utroskapen?

Mistenker at mannen er utro, men vet ikke hvordan jeg skal avsløre ham. Ønsker ikke at han skal vite om mistanken i tilfelle det ikke stemmer.

Har vært flere ting.. Når hun kom hjem fra byen, så ville hun plutselig både dusje og verne om skittentøyet sitt, ønsket vel ikke jeg skulle gå så langt som å se om jeg fant spor av sæd i trusen/kjenne manne parfyme på noe av det vil jeg tro.

Om jeg prøvde meg på henne, for å se hva hun gjorde (før hun dusjet) var hun veldig avvisende, noe hun ikke pleide være.

Var mer fraværende, passet VELDIG på mobilen sin, la den aldri i fra seg lengre og jeg kunne plutselig ikke låne den mer for å sjekke ting på nett osv.

Hemmelighetsfull når hun var på PCen, lukket ned ting så fort hun merket jeg var i nærheten, noe jeg likevel fikk et lite glimt av.

Var mer ute på dagtid, for å liksom gå ut med venniner på kafe/shopping osv.

Det er tingene jeg kommer på i farten.

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva med å spørre han? 

Det er vel ikke ulovlig å gå inn på en felles pc der den andre har glemt å logge av feks messenger eller fb?

Anonymkode: 732ca...860

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å spørre han? 

Spørre han faktsk😂 hvor tror du den utro partneren svarer da? Ja eller nei? 😂

Anonymkode: e6f50...55f

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Exen min endret navnet på sin elsker til navnet til en kompis av han. Så hun het Alex på hans tlf. Husker engang han fikk melding fra «Alex» om at «han» var klar for å gå tur. Exen gikk ut og var borte en stund. Jeg begynte å mistenke noe og endte med at jeg fant det ut, han innrømmet litt og jeg sjekket grundigere da jeg snek.

Anonymkode: ad29e...afa

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Så et ikon med noe hjertelignende øverst på tlf hans. Han så det var noe helsemålinger. Ikonet lignet litt på badoo sitt datingikon. Men jeg vet ikke. Håper og tror han er trofast og ikke er på datingapper.

Anonymkode: ccdee...c36

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har følelsen ville jeg bare ha sjekket telefonen. En som er utro hadde ikke sagt JA om du hadde spurt han, og hadde  nok ikke frivillig gitt fra seg tlf, mest sannsynlig. Om du merker at han er mer sneaky så ville jeg bare sjekket, da har du i allefall bevis. 

Anonymkode: 4f067...42e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men "Kåre" er gjerne ikke Kåre..

Anonymkode: f14fc...029

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gikk inn på en gammel mobil han hadde liggende. Alt er knyttet opp til nett nå, og synkroniserer med ny telefon. 

Anonymkode: a1048...4ea

Hvordan?

AnonymBruker
Skrevet

Han var "koblet av" oss. Passet godt på telefonen. Jeg spurte, to ganger. Han blånektet selvfølgelig. Jeg fikk ikke ro, og sjekket meldingene hans. Ulovlig? Sikkert. Men nødvendig for min mentale helse. Angrer ikke ett sekund på min handling. Fatter ikke hvorfor folk nekter på utroskap. 

Anonymkode: 4d52f...ad7

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...