Gå til innhold

Etter en krangel/diskusjon -hvordan finner dere tilbake til hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det én av dere som aktivt går inn for å «bli venner igjen», eller bytter dere på?

Må det noe spesielt til?

Anonymkode: bdc53...591

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi krangler aldri, og diskusjonene vi har foregår ganske rolig. Om det er umulig og bli enig, så ber som regel en av oss om tenkepause, og så fortsetter vi diskusjonen etterpå. Men uansett er vi venner igjen i det øyeblikket vi er ferdig å diskutere. Sånn at det er ikke nødvendig at noen av oss tar initiativ. Det er jo helt normalt at man ikke er enige om alt.🙂

Anonymkode: 1e153...296

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på, det kan ta litt tid. Jeg er mer langsur enn han så pleier være han som strekker ut en hånd. Men det kan også være meg.

Det er veldig viktig å gjøre det :) Det er ikke farlig å krangle, men det er farlig å ikke reparere båndet etterpå. Det sier forskningen også.

Anonymkode: 4284c...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi blir stort sett venner igjen med en gang diskusjonen er over. Vi er vel begge av typen som vil bli venner igjen og sier unnskyld. Jeg finnes ikke langsur og opplever samboer som langsur når han er sur i 10 minutter, noe vi har ledd en del av 😅

Anonymkode: e7166...331

AnonymBruker
Skrevet

Går fint å diskutere uten å bli uvenner. 

Anonymkode: 46c76...80f

AnonymBruker
Skrevet

Gir hverandre en klem. 

Anonymkode: 58631...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ikke uvenner av å diskutere. Går alltid rolig for seg også. Så her er det ingen som rekker ut en hånd, for vi kommer til et kompromiss eller dropper det før det går så langt.

Anonymkode: e3705...42f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det én av dere som aktivt går inn for å «bli venner igjen», eller bytter dere på?

Må det noe spesielt til?

Anonymkode: bdc53...591

Sex 😂

Anonymkode: ac164...bed

AnonymBruker
Skrevet

Vi krangler aldri sånn, men det har hendt et par ganger at vi begge trekker oss tilbake etter en diskusjon og dermed har vi ikke snakket sammen på en liten stund. Er alltid meg som tar initiativ til å prate sammen og ordne opp, og da tar han meg vennlig imot. 

Anonymkode: b297c...c96

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...