AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Noen som har prøvd? Er man avhengig av å bruke masse tid på den? Jeg har langt, kjedelig hår og kunne tenkt meg å gjøre noe med det, men jeg har ikke tid til å bruke mye tid på håret på morgenen. Regner med det er masse føning og styr med den? Anonymkode: 73a74...3a2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Jah mye jobb. Den krever styling ellers henger det flatt ned å ser skamklipt ut. Mange angrer på klippen, dessuten er det ikke så hot lengre.. ville heller klipt opp håret i litt «layers» , blir helt nydelig om man krøller det by the way Anonymkode: a3fc3...4d1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jah mye jobb. Den krever styling ellers henger det flatt ned å ser skamklipt ut. Mange angrer på klippen, dessuten er det ikke så hot lengre.. ville heller klipt opp håret i litt «layers» , blir helt nydelig om man krøller det by the way Anonymkode: a3fc3...4d1 Takk! Tenkte og på layers, blir heller det da 😊 Anonymkode: 73a74...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå