Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 24 og har fått min første hemoroide 😬🥺 Den klør mest, men har smurt med krem fra apoteket noen dager. Andre tips? 🙈 Vil den være der og klø for bestandig, eller kan det roe seg etterhvert? 🙈

Anonymkode: 23d95...a28

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det er utvendig hemoroide du har? Da kan det hjelpe å ise ned området. Legg isbiter inni en pose eller klut og legg deg på siden med isbitene godt trøkket inn mellom rumpeballene. Ser snålt ut men gjør ofte at hemoroiden trekker seg tilbake.

Anonymkode: 2c809...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en utvendig hemoroide da jeg var ca like langt. Smurte med krem fra apoteket flere ganger om dagen og så ble den mindre og forsvant i løpet av noen uker.

Anonymkode: 15098...437

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i uke 38. Den forsvant gradvis etter fødselen.

Anonymkode: f4140...5ad

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en utvendig venn før fødsel, og den er det enda 3 måneder etter 🤪 prøvde med scheriproct salve, kald klut og xylocain uten at noe fungerte. Scheriproct fungerte en gang før lenge før svangerskapet, så usikker hvorfor det ikke virket nå 🤔 det var en periode det klødde som f, men plutselig ga det seg. Den er der enda, men har heldigvis ikke kløe. Kan sprekke og blø lett ved forstoppelse, ellers ingenting. Lykke til! Håper noe vil hjelpe.

Anonymkode: 647c8...f6a

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle råd og tips ❤️ Veldig beroligende å vite det ikke trenger å vare resten av livet 🙈 Skal fortsette med salve ig krysse fingrene for at den forsvinner! Er en utvendig liten ekling! Flott den valgte å komme dagen før vi reiser til Spania 😆

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 40 og har en jævlig vond hemoroide! Smører med krem men.. helt grusomt

Anonymkode: f0c6e...b07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er i uke 24 og har fått min første hemoroide 😬🥺 Den klør mest, men har smurt med krem fra apoteket noen dager. Andre tips? 🙈 Vil den være der og klø for bestandig, eller kan det roe seg etterhvert? 🙈

Inotyol reddet meg da jeg fikk det siste svangerskap.

Anonymkode: 7e03a...e50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Inotyol reddet meg da jeg fikk det siste svangerskap.

Hjelper den mot hemoroider?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hjelper den mot hemoroider?

Det hjalp meg ihvertfall. Det var ganske smertefullt ellers. Inotyol lindret smerten med en gang. Jeg kunne kjenne den litt på utsiden, så smurte der på utsiden, ikke inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...