Gå til innhold

Billig og bra kjøling??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er så sinnsykt varmt i min 48 kvm leilighet, og trenger noe som kjøler som ikke er for dyrt å ha på. Noen tips? 

Anonymkode: e5521...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
PITTY skrev (11 minutter siden):

Hvor dyrt?

Opp til 1000 ish 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men da må du nok nøye deg med en stativ-vifte. Den kjøler jo ikke, kun vind. Mobil aircondition koster en del mer.

Men du kan jo prøve på Finn..

Jeg tåler varme sykt dårlig så jeg har begge deler. Stativ-vifta står foran aircondition og sprer is-luften. Fryser godt da.. Har systemet på soverommet. Våkner med nærmest frost i håret, selv på en tropenatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PITTY skrev (1 minutt siden):

Ok. Men da må du nok nøye deg med en stativ-vifte. Den kjøler jo ikke, kun vind. Mobil aircondition koster en del mer.

Jeg tåler varme sykt dårlig så jeg har begge deler. Stativ-vifta står foran aircondition og sprer is-luften. Fryser godt da.. Har systemet på soverommet. Våkner med nærmest frost i håret, selv på en tropenatt.

Screenshot_20220609_171342_com.android.chrome.thumb.jpg.df211bf7e6bf4aeaae2b8a39e07098e7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20220609_171342_com.android.chrome.thumb.jpg.df211bf7e6bf4aeaae2b8a39e07098e7.jpg

Vifte ja. Men det er faktisk mer trøkk i en rund med stor diameter. Har prøvd ut en haug av løsninger opp igjennom..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PITTY skrev (5 timer siden):

Det er vifte i selve airconditionen...

Anonymkode: a985d...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den på clas ohlson til 500 er kjempe bra!

Anonymkode: 5e190...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kan anbefale en garantert stillegående vifte? Jeg blir smårar av å føle at jeg ligger i en vindtunnel :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte denne til soverommet, den er helt lydløs og kjøler overraskende bra! Og et pluss at det er en luftfukter samtidig og har et ganske fint behagelig lys man kan skru av å på. Og ikke minst ser den bra ut! Åsså så billig?! https://www.sparnet.no/teknikk/bladlos-vifte-baerbar-luftkjoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøpte denne til soverommet, den er helt lydløs og kjøler overraskende bra! Og et pluss at det er en luftfukter samtidig og har et ganske fint behagelig lys man kan skru av å på. Og ikke minst ser den bra ut! Åsså så billig?! https://www.sparnet.no/teknikk/bladlos-vifte-baerbar-luftkjoler

Denne var bra i test også ifølge denne testen https://www.bestitestguiden.com/tester-pa-beste/bordvifte.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...