AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Bare de pene som blir sjekket opp på byen. vi andre er som luft som bare kan fly vekk med støvet. Jeg er snill, men hva betyr det? menn skal jo bare ha perfekt kropp og pupper. hjelper ikke om jeg prøver meg på en eldre på 40 heller. ( er 26) da de står og sikler på de pene de også. Jeg er så lei hvordan menn behandler oss normale damer som luft. Til og med legen er sur når jeg kommer. Men smiler med det største smilet så fort hu bak meg med det pene utseende kommer. Anonymkode: c0e59...8d5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Tull. Er over 40 og ville ikke nølt med å pule deg. Anonymkode: 18ce5...0ce 2 1
Hulderen Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare de pene som blir sjekket opp på byen. vi andre er som luft som bare kan fly vekk med støvet. Jeg er snill, men hva betyr det? menn skal jo bare ha perfekt kropp og pupper. hjelper ikke om jeg prøver meg på en eldre på 40 heller. ( er 26) da de står og sikler på de pene de også. Jeg er så lei hvordan menn behandler oss normale damer som luft. Til og med legen er sur når jeg kommer. Men smiler med det største smilet så fort hu bak meg med det pene utseende kommer. Anonymkode: c0e59...8d5 Det du beskriver er at du får lite oppmerksomhet, ikke at du blir hatet. Hat er en veldig sterk følelse. Det de føler for deg er i verste fall likegyldighet. Prøver du å smile selv? Og å ta kontakt? 19
snillOnkel Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare de pene som blir sjekket opp på byen. vi andre er som luft som bare kan fly vekk med støvet. Jeg er snill, men hva betyr det? menn skal jo bare ha perfekt kropp og pupper. hjelper ikke om jeg prøver meg på en eldre på 40 heller. ( er 26) da de står og sikler på de pene de også. Jeg er så lei hvordan menn behandler oss normale damer som luft. Til og med legen er sur når jeg kommer. Men smiler med det største smilet så fort hu bak meg med det pene utseende kommer. Anonymkode: c0e59...8d5 Hm, er du sikker på at utstrålingen din inviterer til smil? 4
Nelja Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Her var det mye overdrivelse! For det første er det veldig forskjellig hva menn finner attraktivt. De er ikke en homogen gruppe som tenker og mener det samme. For det andre så hater de færreste menn alle damene de ikke finner attraktive. 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Hulderen skrev (1 minutt siden): Det du beskriver er at du får lite oppmerksomhet, ikke at du blir hatet. Hat er en veldig sterk følelse. Det de føler for deg er i verste fall likegyldighet. Prøver du å smile selv? Og å ta kontakt? Jeg smiler som bare det. funker ikke. Anonymkode: c0e59...8d5
FunnyBoy123 Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Ser for meg du er en dame som sitter i en bar helt humørløs og stiv. Da er det selvfølgelig ikke rart at menn ikke kommer bort til deg. Skal veldig mye til for at man ikke får napp i byen som dame.. Finnes alltid menn der ute som gjerne vil sjekke deg opp. 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 FunnyBoy123 skrev (1 minutt siden): Ser for meg du er en dame som sitter i en bar helt humørløs og stiv. Da er det selvfølgelig ikke rart at menn ikke kommer bort til deg. Skal veldig mye til for at man ikke får napp i byen som dame.. Finnes alltid menn der ute som gjerne vil sjekke deg opp. Morsomt at du sier dette. hehe. jeg er kjent for å være hu blide i vennegjengen. Anonymkode: c0e59...8d5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Du må jo prøve deg på menn! Ikke vent på at en kjekk ridder skal komme bort til deg. Og hvis du prøver deg på 100 menn og ingen er interessert så må du kanskje vurdere noen krav? Jeg er en 40+ mann og har aldri i mitt liv blitt sjekka opp av en dame. Betyr det at damer hater meg da? Anonymkode: 5c0e1...861 10 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare de pene som blir sjekket opp på byen. vi andre er som luft som bare kan fly vekk med støvet. Jeg er snill, men hva betyr det? menn skal jo bare ha perfekt kropp og pupper. hjelper ikke om jeg prøver meg på en eldre på 40 heller. ( er 26) da de står og sikler på de pene de også. Jeg er så lei hvordan menn behandler oss normale damer som luft. Til og med legen er sur når jeg kommer. Men smiler med det største smilet så fort hu bak meg med det pene utseende kommer. Anonymkode: c0e59...8d5 Hvis utseende er helt irrelevant for deg har du jo et hav av utvalg! Skjønner ikke problemstillingen? Anonymkode: 82536...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 Jeg tar det som et kompliment at menn heller vil være venner med meg istedenfor å prøve å sjekke meg opp. Det er det svært få som har gjort. Anonymkode: 7e803...b1f 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis utseende er helt irrelevant for deg har du jo et hav av utvalg! Skjønner ikke problemstillingen? Anonymkode: 82536...6a2 får en følelse av at alle sikler etter de pene på utesteder. til og med han som kunne være faren min. Trist men sant Anonymkode: c0e59...8d5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Man blir jo ikke hatet selv om man ikke blir sjekket opp. Anonymkode: 487c8...e67 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Vet hvordan det er altså, men det er vel ganske naturlig. Har for eksempel venninner som er penere enn meg, og jeg har dermed aldri blitt sjekka opp på utested ettersom de alltid går for de peneste. Og det skjønner jeg jo, men det er en kjip følelse. Anonymkode: 789d6...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare de pene som blir sjekket opp på byen. vi andre er som luft som bare kan fly vekk med støvet. Jeg er snill, men hva betyr det? menn skal jo bare ha perfekt kropp og pupper. hjelper ikke om jeg prøver meg på en eldre på 40 heller. ( er 26) da de står og sikler på de pene de også. Jeg er så lei hvordan menn behandler oss normale damer som luft. Til og med legen er sur når jeg kommer. Men smiler med det største smilet så fort hu bak meg med det pene utseende kommer. Anonymkode: c0e59...8d5 Det handler ikke om at en skal være perfekt. Du ser jo menn går sammen med kvinner som er helt normale av utseende. Når det er sagt er menn visuelle og blir tiltrukket av et søtt og feminint utseende hos kvinner. Dette er ren biologi og kommer aldri til å endre seg. Anonymkode: a1fdb...786 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Hilsen mann som later som han er kvinne, for å få oss kvinner til å føle oss verre, som «straff» for at ingen vil ha sex med ham. Anonymkode: 05e19...76e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): får en følelse av at alle sikler etter de pene på utesteder. til og med han som kunne være faren min. Trist men sant Anonymkode: c0e59...8d5 Men herregud, driver du og sikler etter noen du ikke kjenner, og heller ikke synes er pen da? Er ikke så forbanna rart at "de pene" får mest oppmerksomhet. Anonymkode: 747d3...510 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): får en følelse av at alle sikler etter de pene på utesteder. til og med han som kunne være faren min. Trist men sant Anonymkode: c0e59...8d5 Når ble en sjokkert over at menn føler en dragning mot attraktive kvinner som tar vare på seg selv🙈 Anonymkode: a1fdb...786 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hilsen mann som later som han er kvinne, for å få oss kvinner til å føle oss verre, som «straff» for at ingen vil ha sex med ham. Anonymkode: 05e19...76e Det er jo du som får " oss" kvinner til å føle seg enda verre nå da med å insinuere at det ikke går ann å ha det sånn når man er kvinne, og jeg sikkert er mann. Anonymkode: c0e59...8d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå