Gå til innhold

Vanlig at folk som er veldig opptatt av trening i 30- 40 årene er de samme som brukte mye partydop( kokain ) da de studerte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At de erstatter en for ” kick” med noe annet?

Anonymkode: 4b4e1...c56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som MM?

Anonymkode: b3fc0...dfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At de erstatter en for ” kick” med noe annet?

Anonymkode: 4b4e1...c56

Ja. Alle på SATS har brukt mye kokain, utenom meg da. Jeg er den eneste på SATS som aldri har brukt kokain og derfor synes jeg det er greit å se på dem med et ovenfra og ned-blikk. Jeg har jo ikke brukt kokain, tross alt… må være litt forskjell på folk!!!! 

Anonymkode: 8f49e...596

AnonymBruker
Skrevet

Begge deler har vel en overrepresentasjon av "elite"-folk, altså både kokain og trening, så det er ikke noe rart om det er en del overlapp.

Anonymkode: af4b4...f65

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilke type trening det er snakk om. Ja, jeg vet om et par "bygge muskler/gains/gym-bros" som ikke er fremmed for hverken anabolske steroider eller partydop. Men de fleste jeg kjenner som trener mye, inkludert meg selv er helt motsatt. Langdistanseutøvere, yoga-damer. Mange avskyr rusmidler, og drikker ikke alkohol en gang. 

Jeg kan ta et par glass vin på fest en sjelden gang, men har aldri sett noen andre rusmidler enn det. 

Litt synd å patologisere trening på den måten. De fleste trener fordi det er bra for kroppen, og bra for psyken. Om man får "kick" av trening så trenger det ikke bety at man erstatter det med noe annet destruktivt. 

Anonymkode: e14d7...481

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...