AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #21 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typisk kjerring?? En smule aggressiv? Anonymkode: e58eb...561 Når kverulanter kommer med sånne spydige kommentarer de ikke vet noe om, så blir jeg det ja🙂 Anonymkode: 79be4...a68 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #22 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Ble operert for sprukket blindtarm på søndag.. vi har en datter på 18 måneder som er veldig avhengig av meg.. det er mamma konstant. Kom hjem fra sykehuset i går og sliter sååå med dårlig samvittighet over at jeg ikke kan løfte henne, kose henne og leke med henne.. hun gråter så fortvilt og skjønner ikke hvorfor mamma er borte det er hjerteskjærende.. Pappa stepper opp selvfølgelig, men problemet er at hun er så mammadalt, og jeg får vondt i sjela!! Noen som har tips? Burde vi bare late som jeg ikke er her? Føler det er for det beste.. Anonymkode: 79be4...a68 Her får far sjangs til å ta seg tid til lek og kos og få tid med henne. Kanskje hun blir mer pappsdalt? Du kan ligge i sengen eller på sofaen og bruke armene til å leke eller lese? Men ikke løfte! Hun har det helt fint med far. Hvil og bli bra! Hun forstår kanskje at du er "syk" og trenger hvile. Anonymkode: a8856...cb4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #23 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Muggen much? Anonymkode: fd3f3...7a6 sannheten er ikke alltid lett Anonymkode: 0c1e0...7f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå