AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jeg var på visning på en leilighet som luktet gamlehjem siden det hadde bodd en gammel person der i flere år. Leiligheten var i bra stand og var nylig malt, men når jeg kom inn så slo det imot meg den spesielle lukten man kjenner på sykehus, sykehjem eller gamlehjem. En blanding av medikamenter, gamle og syke kropper og spritvask. Har tidligere brukt ozon maskin for å få bort gammel røyklukt og det var ikke helt vellykket. Anonymkode: 48498...136
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var på visning på en leilighet som luktet gamlehjem siden det hadde bodd en gammel person der i flere år. Leiligheten var i bra stand og var nylig malt, men når jeg kom inn så slo det imot meg den spesielle lukten man kjenner på sykehus, sykehjem eller gamlehjem. En blanding av medikamenter, gamle og syke kropper og spritvask. Har tidligere brukt ozon maskin for å få bort gammel røyklukt og det var ikke helt vellykket. Anonymkode: 48498...136 Har brukt ozon maskin i en tidligere leilighet, mente jeg. Ts Anonymkode: 48498...136
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Vil tro den bør tas en oppussing. Ozon-maskin virker stort sett kun på overflater, har lukta satt seg inne i materialer, bør de nok skiftes. Eventuelt mal med sperregrunn. Anonymkode: 2bb05...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil tro den bør tas en oppussing. Ozon-maskin virker stort sett kun på overflater, har lukta satt seg inne i materialer, bør de nok skiftes. Eventuelt mal med sperregrunn. Anonymkode: 2bb05...bd9 Er det nok å tapetsere over panelet tror du? Ts Anonymkode: 48498...136
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det nok å tapetsere over panelet tror du? Ts Anonymkode: 48498...136 Sperregrunn skal ta lukt i flg Sinnasnekkeren, han malte ett rom med det. Anonymkode: b6904...81f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det nok å tapetsere over panelet tror du? Ts Anonymkode: 48498...136 Er det panel vil jeg tro det holder med å male på nytt. Sperregrunn først, så toppstrøk. Tror ikke tapet vil gjøre så mye forskjell luktmessig. Men var det snek av lukt, eller luktet intenst? Hvor lenge har leiligheten stått etter vedkommende som bodde der gikk bort? Mulig lukten forsvinner med tiden. Anonymkode: 2bb05...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det panel vil jeg tro det holder med å male på nytt. Sperregrunn først, så toppstrøk. Tror ikke tapet vil gjøre så mye forskjell luktmessig. Men var det snek av lukt, eller luktet intenst? Hvor lenge har leiligheten stått etter vedkommende som bodde der gikk bort? Mulig lukten forsvinner med tiden. Anonymkode: 2bb05...bd9 Kjente lukten med en gang jeg kom inn, så middels intens Ts Anonymkode: 48498...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå