Gå til innhold

Hvor lett er det å få bort lukt med ozon maskin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på visning på en leilighet som luktet gamlehjem siden det hadde bodd en gammel person der i flere år.

Leiligheten var i bra stand og var nylig malt, men når jeg kom inn så slo det imot meg den spesielle lukten man kjenner på sykehus, sykehjem eller gamlehjem.

En blanding av medikamenter, gamle og syke kropper og spritvask.

Har tidligere brukt ozon maskin for å få bort gammel røyklukt og det var ikke helt vellykket.

Anonymkode: 48498...136

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg var på visning på en leilighet som luktet gamlehjem siden det hadde bodd en gammel person der i flere år.

Leiligheten var i bra stand og var nylig malt, men når jeg kom inn så slo det imot meg den spesielle lukten man kjenner på sykehus, sykehjem eller gamlehjem.

En blanding av medikamenter, gamle og syke kropper og spritvask.

Har tidligere brukt ozon maskin for å få bort gammel røyklukt og det var ikke helt vellykket.

Har brukt ozon maskin i en tidligere leilighet, mente jeg.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro den bør tas en oppussing. Ozon-maskin virker stort sett kun på overflater, har lukta satt seg inne i materialer, bør de nok skiftes. Eventuelt mal med sperregrunn.

Anonymkode: 2bb05...bd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil tro den bør tas en oppussing. Ozon-maskin virker stort sett kun på overflater, har lukta satt seg inne i materialer, bør de nok skiftes. Eventuelt mal med sperregrunn.

Er det nok å tapetsere over panelet tror du?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Sperregrunn skal ta lukt i flg Sinnasnekkeren, han malte ett rom med det.

Anonymkode: b6904...81f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Er det panel vil jeg tro det holder med å male på nytt. Sperregrunn først, så toppstrøk. Tror ikke tapet vil gjøre så mye forskjell luktmessig. 

Men var det snek av lukt, eller luktet intenst? Hvor lenge har leiligheten stått etter vedkommende som bodde der gikk bort? Mulig lukten forsvinner med tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det panel vil jeg tro det holder med å male på nytt. Sperregrunn først, så toppstrøk. Tror ikke tapet vil gjøre så mye forskjell luktmessig. 

Men var det snek av lukt, eller luktet intenst? Hvor lenge har leiligheten stått etter vedkommende som bodde der gikk bort? Mulig lukten forsvinner med tiden.

Kjente lukten med en gang jeg kom inn, så middels intens

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...