AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jobben min søker etter ansatte i deltid. Alle vi som jobber der nå har deltid. Jeg kunne tenkt meg mer såklart. Jeg forstår ikke hvorfor vi som allerede er der ikke kan få større stillinger. Men hvis jeg får den prosenten så er det jo noen som ikke får jobben. Anonymkode: 1126b...960
Vimsepims Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Den som intet våger, intet vinner. Spør, og du skal få svar...?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Om alle jobber deltid, så er det vell litt urettferdig om du skal få heltid? Kan jo også hende at denne stillinger kommer i overlapp med din nåværende stilling? Anonymkode: b59bb...ea6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Om alle jobber deltid, så er det vell litt urettferdig om du skal få heltid? Kan jo også hende at denne stillinger kommer i overlapp med din nåværende stilling? Anonymkode: b59bb...ea6 Hvorfor det? Sjefen kan da velge selv hvem som evt skal få heltid da. Anonymkode: 1126b...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå