AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Etter å ha brukt en slik gammel sikkert billigdrittpute som er nesten helt flat så kjøpte jeg meg tempurpute for 1 uke siden. Men jeg synes ikke den funker. Er ikke bedre i nakken jeg kjøpte den fordi jeg har brukt en mamma har hjemme og den er jo god. Men denne var ikke det. Tror det er formen, at den ikke er høy nok. Vanskelig å kjenne om den er for hard eller myk. Men mulig jeg trenger en vanlig pute i stedet? En med dunfyll? Er så vanskelig å teste i butikken og! For de har liksom ikke noe sted du kan legge deg og kjenne.... noen anbefalinger? Gjerne med avkjølende effekt. Anonymkode: 93e44...a9f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Sikker på at du trenger høyere pute, og ikke lavere pute? Ville testet et par netter helt uten pute og sett om nakken ble bedre av det. Anonymkode: 85433...66e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Det er vel kanskje ikke puten som gjør at du har vondt i nakken, men noe annet? Anonymkode: 4d511...b3c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Jeg kjøpte meg nettopp en Downfeel fra Høie med avkjølende effekt. De finnes i flere varianter, jeg kjøpte min på Jysk. Den er relativt tykk, men justerbar. Det er mulig å ta ut fyll hvis det trengs. Jeg fikk også vondt i nakken av min gamle og flatklemte pute, nå sover jeg mye bedre! Anonymkode: 0b137...322
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Du må ta tiden til hjelp når det gjelder Tempur puter. Det tar gjerne flere uker å venne seg til å sove på en. Jeg har Millennium modellen og kan ikke sove uten, men det tok tilvenning. Anonymkode: a7741...f30 1
Million Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 (endret) Jeg har Downfeel Høy pute fra Høie. Den er kjempegod, gir kjempegod støtte, og min favorittpute gjennom tidene! Jeg tror jeg skal kjøpe meg et lite lager av dem og ha lagret oppå garderobeskapet, i tilfelle de går ut av produksjon, for det hadde vært krise. De har den her på Sparkjøp også. Endret 26. juni 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Jeg følte jeg sov sååå godt på en høy latekspute fra jysk. Samtidig gikk jeg med kronisk kink uten å skjønne at det var puta som var problemet. Høye puter blir veldig stress for nakken. Anonymkode: 77990...83a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå