AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Lang historie kort men fikk en hormonspray av lege som funket men som jeg ikke kan bruke alene. Må derfor stå på et kombinasjonsprodukt. Den ansatte på apotek sa jeg burde passe meg for pigmentflekker og bruke solfaktor mens jeg brukte disse. Sliter allerede med pigmentflekker. Også leser jeg på pakningsvedlegget at det er vanlig med en bortfallsblødning i starten på hvert brett, det orker jeg jo ikke hver måned og ihvertfall ikke på sommer!! Jeg er 49 og har hatt plager i et par år. Noen som bruker disse? Anonymkode: 998ba...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg har brukt de i snart to år. Opplever få bivirkninger, fordelene er større enn ulempene. Mer stabil i humøret og sover godt om natten. Har ikke opplevd pigmentforandring. Var også skeptisk til blødning siden jeg har spiral og har ikke hatt mensen på 20 år. Har ikke opplevd det. Vær obs på humørsvingninger når du er over på den hvite delen på brettet. Jeg opplever at ting blir tyngre i slutten av den hvite perioden; mer trøtt, litt mindre tiltak og styrken avtar. Må feks redusere vekt på trening ifht hva jeg vanligvis løfter og jeg svetter mer på trening. Anonymkode: 766bb...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Jeg opplever også å få redusert energi når jeg går over til de hvite tablettene. Er det flere som har erfaring med det, og kan forklare hva det skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå