AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lyst på å gifte meg med min kjære, men han er i tvil om vigsel. Tenker litt på arv osv.når en faller fra bl.a. Vi har vært forlovet i over 5 år og samboere i snart 8 og er litt oppi årene. Er kun meg som har barn, voksne sådan. Må tenke og legge ut om mine tanker ang. dette så han vet hva jeg ønsker. Har dere vært i lignende situasjon da? Anonymkode: cece4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Hva er det du lurer på egentlig? Hva er det mannen tviler på? Hvis dere er forlovet er det jo bare å gifte seg. Anonymkode: b0fe9...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 Dere er jo forlovet, da er det jo bare å gifte seg? Testamente er lurt å ha uansett egentlig, spesielt siden dere ikke har felles barn. Her giftet vi oss, og så skrev vi gjensidig testament (vi har ikke barn). Anonymkode: bcbfc...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg har giftet meg både i kirka og på rådhuset. Sistnevnte var best, gikk fort og var koselig. Anonymkode: f5d4d...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du lurer på egentlig? Hva er det mannen tviler på? Hvis dere er forlovet er det jo bare å gifte seg. Anonymkode: b0fe9...d45 Han synes det er skummelt å binde seg sååå voldsomt, men jeg skjønner ikke helt den greia. Tenker på det rettsmessige jeg fordi en kan falle fra når som helst. Anonymkode: cece4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han synes det er skummelt å binde seg sååå voldsomt, men jeg skjønner ikke helt den greia. Tenker på det rettsmessige jeg fordi en kan falle fra når som helst. Anonymkode: cece4...73b Man forlover vel seg ikke uten mål om å gifte seg?? Anonymkode: 0c1a4...005 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Man forlover vel seg ikke uten mål om å gifte seg?? Anonymkode: 0c1a4...005 Sånt må hvel hver enkelt bestemme. Anonymkode: cece4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånt må hvel hver enkelt bestemme. Anonymkode: cece4...73b Haha, nei, da er det jo noe ikke poeng med forlovelse i utgangspunktet. Anonymkode: 6952a...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånt må hvel hver enkelt bestemme. Anonymkode: cece4...73b Forlovelse er vel en lovnad om at man skal gifte seg, så om man ikke har planer om å gifte seg er man vel streng tatt ikke forlovet? Anonymkode: 6d09d...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå