Gå til innhold

Hvor sover hunden om natta?

Hvor sover hunden om natta?  

37 stemmer

1. 1. Hvor sover hunden om natta?

• I sengen sammen med meg
      7
    • MÅ ligge rolig gulvet rett ved siden av sengen
      5
    • Ligger på gulvet annet sted
      1
    • Ligger på sin faste plass ennet sted i huset
      10
    • Går fritt omkring og vandrer litt rundt alt etter som.
      7
    • Ligger i buret sitt
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte "går fritt" - det vil si at den starter med å ligge i hundesenga si på soverommet mitt, men er fri til å gå ut av rommet og legge seg i stua i stedet, hvis/når den vil det. :smile:

Skrevet

Jeg stemte ligger i buret sitt. Har buret på soverommet.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Hun får sove hvor hun vil, men ligger som regel enten på sofaen eller på loftet. Når jeg er alene hjemme får hun ligge i senga sammen med meg, men med to mennesker i senga blir det i trangeste laget.

Skrevet

Stemte på "går fritt". Nå er den nyklippet og da sover den i senga med 15 åringen - jeg orker ikke hund i senga. Når den har mer pels og er varmere sover den stort sett i "sin" stol. Jada, den har egen stol med pute og teppe i stua.

Skrevet

SOver der den vil, men har funnet sin plass på sovrommet til modern og fadern. Bor ikke lenger hjemme, så hos meg sover han jo ikke lenger..

Skrevet

Han ligger ved siden av sengen vår, det morsomme er at hvis vi ikke går å legger oss til rett tid,kommer han (hunden) og maser på oss om at nå er det pina det på tide å legge seg, for han er trøtt :ler: . Når jeg går på badet før jeg legger meg, går han opp lofttrappa og står der og venter :ler:

Skrevet

Jeg stemte på annet sted i huset, men han kan gå fritt.

Vi flytter sengen hans fra dagplassen til utenfor soveromsdøra. Der ligge han hele natten og da slipper jeg å våkne av at han tasser over parketten...

Skrevet

Stemte i senga, for det er der de vil ligge, og får lov til det. Den ene tispa sover der hele natten, mens den andre blir fort varm og må ned på gulvet eller ned i stua i sofaen sin, så det er jo litt fritt også da..

Gjest Isabellas
Skrevet

Han sover ved siden av senga, av og til på sofaen i stua.

Skrevet

Jeg stemte "går fritt..." men han ligger alltid ved siden av sengen på teppet sitt. Men han kan velge fordi vi sover med døren åpen.

Skrevet

Savner alternativet: "Ligger ute"...

Min ligger (for det aller, aller meste) ute i hundegården, i hundehuset sitt. Det er isolert og lunt og godt.

Blir alt for varmt for den inne. Da blir den ofte urolig, og jeg må opp og slippe den ut i løpet av natten.

Skrevet

Den eldste ligger i buret eller i hundesengen, hun må være bindt i hundesengen, for ellers løper hun rundt omkring, gjør fra seg eller strikker av (er en liten Houdini).

Den yngste har ikke villet være med den eldste det siste året, så hun ligger vanligvis i den andrestuen, den som den eldste ikke ligger i, ved en ovn på et teppe hun krøller sammen, eller hun går ned i buret hvis den eldste ikke er der.

Den eldste lå i sengen til mor og far før den yngste kom, men så ble det en slutt på det ;)

Den yngste kan også gå inn til min yngste søster og legge seg i sengen hennes/stjele dynes og legge seg på den på gulvet ;)

Skrevet

Hunden går fritt i tre rom, der har hun både bur som står åpent samt en annen liggeplass hun flittig bruker. Hun går fritt mellom og ligger både her og der gjennom natten. Hunden har IKKE tilgang opp til 2. etg. der soverommene er.

Skrevet

har åpent (digert) bur, men han legger seg oftest der uansett, har både madrass og ulltepper der, og teppe over buret, koselig liten hule.

siden han røyter så sinnsykt (dalmatiner) får han ikke ligge i sofa eller seng. hårene er korte og stive og borer seg inn i alt, er ikke å redd for sengetøyet, men for selve dyna og madrassen, og for sofaen.

Skrevet

Min lille Cavalier ligger i sengen min eller i en stol ved siden av.

Skrevet

Ligger i buret..

Han fikk gå fritt i to rom til inntil nylig..

Men nå har han snart spist opp lister

og panel der, så dermed skaffet vi oss

bur som han må ligge i om natten

og når vi er borte i flere timer..

:)

Skrevet

Han ligger som regel på teppet sitt ved siden av senga,men de siste dagene før vi skifter sengetøy ligger han gjerne i senga sammen med oss..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

stemte på gulvet ved siden av senga, men de ligger ikke på gulvet, de har en egen seng som er litt lavere enn vår,rett ved siden av sengen vår :) Valpen er et murmeldyr, hun må vi nærmest dra ut av senga etter 9 timers søvn(hun sover hele natta), mens hun eldste er klar for å stå opp ca 5 timer før alle oss andre, he he :)

Skrevet

Enten i buret sitt eller i en stol på stua.

Julie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...