Gjest Mannen Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Stønn. I går kveld la kona seg sur over at jeg ikke var kåt. Mens hun altså var - og ville ha seg pikk. Hvordan får jeg henne blid igjen? Er fortsatt ikke kåt...
Gjest Hel Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Jeg synes ikke det er din oppgave å få henne blid igjen. Hun burde respektere at du ikke ville.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Hmmm Blir det noe særlig på henne hvis hun går rundt og er sur da... I hvertfall ikke det jeg pleier å prøve med hvis jeg vil ha mannfolket interessert i sex. Nå pleier han ikke være særlig vanskelig å få med på notene. Kanskje jeg hadde blitt sur hvis han nektet hver gang, men er han nå ikke i humør til sex så venter jeg bare til en annen gang. Det samme gjør han - hvis jeg ikke vil. Man kan vel ikke forlange at partneren stiller opp enten han/hun vil eller ei, men det er jo en fordel å ha lyst omtrent like mye.
Gjest kemnern Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Hm..jeg lurer..du skriver "Kona". Det betyr vel at dere er gift det da...og da budre vel dette kanskje ikke ha vært en stor "overraskelse" på noen av dere. Alle kan ha gode og dårlige dager, og ikke noe spesiellt ved dette synes jeg...men dere kjenner vel hverandre...kanskje??
Annie Skrevet 12. november 2005 #5 Skrevet 12. november 2005 (endret) Er ikke bestandig mannen min vil ha sex, og jeg tror det er verre for oss kvinner å få et nei. Det er liksom opplest og vedtatt at menn skal ha lyst på sex bestandig. Så jeg kjenner meg litt igjen på reaksjonen hennes. Men har full forståelse for deg som ikke ville også. Men slapp av, det går over den surmulinga. Endret 12. november 2005 av Annie
Cuba Skrevet 12. november 2005 #6 Skrevet 12. november 2005 Her i er det heller omvendt.. tror aldri det har hendt at jeg er klar og ikke han.. Men når han vil og ikke jeg skjer det ofte at jeg kan kose med han på andre måter.. Ronker eller oralsex! Trenger ikke være direkte kåt for det.. selv om ikke jeg har lyst på sex kan det være deilig å glede sambo litt! Kanskje jeg brått for lyst og! Men hvis du ikke er kåt eller har lyst til noe som helst annet sex-relatert burde hun respektere dette og ikke bli sur på deg!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #7 Skrevet 12. november 2005 Tror damer er flinkerer til å presse seg litt for mannens skyld enn omvendt. Min mann tar aldri initiativ til sex når han ikke er kåt, selv om han vet at han blir kåt når vi setter i gang. Jeg sier sjelden nei til sex når jeg ikke har lyst. Vet at det kommer seg underveis pluss at jeg vil glede han. Noen ganger hadde det vært flott om han kunne tenke litt mer på mine behov og litt mindre på sine. Har hørt noen si at man aldri skal føle seg presset til sex. Er enig i det, men det er et visst gap fra det å føle seg presset til det å rett å slett ikke gidde å ta initiativ..
fomlepung Skrevet 12. november 2005 #8 Skrevet 12. november 2005 (endret) De gangene jeg har vært i forhold, og fått "nei"... så har jeg bare gjort "jobben" selv, uten at dama har visst noe som helst... også kan jeg legge meg uten seksuellfrustrasjon i kroppen. Ganske enkelt, ganske greit... men kjedelig! Endret 12. november 2005 av fomlepung
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #9 Skrevet 13. november 2005 Hm..jeg lurer..du skriver "Kona". Det betyr vel at dere er gift det da...og da budre vel dette kanskje ikke ha vært en stor "overraskelse" på noen av dere. Alle kan ha gode og dårlige dager, og ikke noe spesiellt ved dette synes jeg...men dere kjenner vel hverandre...kanskje?? ← Enig - hva sier du til denne trådstarter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå