AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Vi har vært sammen i ca. et år, og vi er begge 18 år. Jeg har lagt på meg nesten 40kg siden da. Vekten har passert 150kg, og jeg sliter med kondisen og det begynner å bli litt skummelt. Kjæresten min har alltid vært slank. Når jeg sa til han at jeg må endre kosthold og gå ned, så ble han nesten sint. Han ville ikke høre på det, og han sa det rett ut. Jeg vet han like store jenter, det har han alltid vært ganske åpen om. Jeg snakker heller ikke om å gå ned til tynn, jeg må få av 40-50 kg av det verste. Men med den "motivasjonen" fra typen, så føler jeg meg temmelig oppgitt. Anonymkode: 753a8...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Søk etter motivasjon andre steder, helst innenfra deg selv. Nå vet du at han ikke vil motivere deg, så da legger du det bak deg og finner andre måter. Du kan ikke belage deg på å klare å gå ned i vekt bare ved hjelp av at kjæresten din motiverer deg. Om DU ønsker å gå ned i vekt, må du motivere deg selv. Glem å få noe ekstra støtte fra han. Du gjør det for din egen del, ikke for han. Han kan synes hva han vil om det. Men du lærer at han ikke et særlig støttende ovenfor deg i slike situasjoner. Så vet du det, at du ikke kan forvente noe støtte fra han i framtiden heller. Anonymkode: 0a167...884 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 Vel, det er ikke kjæresten som skal motivere deg..det ansvaret ligger hos deg. Det er jo du som kjenner på hvor tungt det er å drasse på 50 ekstra kg Anonymkode: 1a8e1...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg ville vært litt skeptisk om en kjæreste var negativ til at jeg ville ta gode livsvalg. Er det viktigere for ham at du er stor fordi han liker det, enn at du gjør grep for å forebygge potensielt store helseproblemer? Jeg ville vært veldig oppmerksom på hvordan han oppfører seg om du nå tar grep og jobber med å gå ned i vekt. Om han prøver å sabotere deg, enten med fristelser eller ved å snakke ned prosjektet, må du tenke gjennom hvorfor han ønsker at du skal mislykkes. Ligger det et element av kontroll bak? Om han ikke kan snakke kontruktivt om dette og om ikke annet unnlate å motarbeide deg, må du kanskje innse at det blir veldig vanskelig å opprettholde en god helse samtidig som du er sammen med ham. 6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 Han er vel en feeder. Han liker ikke deg, han liker fedmen din. Du er hans fetisj. Anonymkode: 093ba...fda 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 Du er sammen med en feeder, dvs han har tenning og fetisj på overvektige damer. Vil du ha en mann med den fetisjen, en som vil ha deg bare hvis du er overvektig...vil han ha hvem som helst som er det? Feederism can vary from a consensual exploration by two folks who enjoy embracing fatness to an abusive relationship where one person is force-feeding another, intending to make them unhealthy and entirely dependent on their feeder. https://www.mysextoyguide.com/feeder-fetish/ Anonymkode: 751f7...8f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Del Skrevet 9. juni 2022 Om han ikke ønsker deg alt vel, er han faktisk ikke noen å ta vare på. Det er helseskadelig å være overvektig (er overvektig selv), og det er alltid positivt å prøve å gjøre noe for sin egen helse og trivsel. Du trives ikke der du er nå, og da fortjener du å få støtte fra de rundt deg. Om han ikke kan være den personen, da fortjener han nesten ikke å være i livet ditt. Det er beintøft å komme seg ned i vekt, og støttespillere er en viktig del av det. I det minste er det viktig å ikke ha noen som konstant skal jobbe imot deg. Anonymkode: 20406...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 9. juni 2022 #8 Del Skrevet 9. juni 2022 For det første så tenker jeg kjæresten din virker egoistisk. Det er jo ingen tvil om at din overvekt er alvorlig. Det er kjempefint at du vil gå ned. At han lar sine preferanser gå foran din helse er egoistisk. For det andre så er jeg enig i at du må finne motivasjonen inni deg. Er motivasjonen at du skal få en lettere hvordan med mindre vekt å drasse på? Bruk det isåfall! Jeg har selv gått ned mange kg og jeg elsker den nye hverdagen hvor alt fysisk føles mye lettere. Du er enda ung, ta tak nå og drit i hva kjæresten din synes! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Del Skrevet 9. juni 2022 Motivasjonen må du ordne med selv. Men spolerer han for deg også, eller er han bare ikke "motivert"? Anonymkode: e28ee...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Del Skrevet 9. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Du er sammen med en feeder, dvs han har tenning og fetisj på overvektige damer. Vil du ha en mann med den fetisjen, en som vil ha deg bare hvis du er overvektig...vil han ha hvem som helst som er det? Feederism can vary from a consensual exploration by two folks who enjoy embracing fatness to an abusive relationship where one person is force-feeding another, intending to make them unhealthy and entirely dependent on their feeder. https://www.mysextoyguide.com/feeder-fetish/ Anonymkode: 751f7...8f0 Ærlig talt, ikke alle menn som tenner på store damer har en feeder-fetisj. Dette er et veldig uvanlig og sært fenomen. Å ha en preferanse for store damer er ikke like uvanlig, og heller ikke like sykt som feederism. Anonymkode: a171d...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 9. juni 2022 #11 Del Skrevet 9. juni 2022 Vel, dette forholdet er ikke sunt. Rett og slett. Du veier 30 kg mer enn meg, og jeg er en meget stor mann. Her må du holde på ditt — du skal ned i vekt — du skal spise sunnere! Jeg har trua på deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har vært sammen i ca. et år, og vi er begge 18 år. Jeg har lagt på meg nesten 40kg siden da. Vekten har passert 150kg, og jeg sliter med kondisen og det begynner å bli litt skummelt. Kjæresten min har alltid vært slank. Når jeg sa til han at jeg må endre kosthold og gå ned, så ble han nesten sint. Han ville ikke høre på det, og han sa det rett ut. Jeg vet han like store jenter, det har han alltid vært ganske åpen om. Jeg snakker heller ikke om å gå ned til tynn, jeg må få av 40-50 kg av det verste. Men med den "motivasjonen" fra typen, så føler jeg meg temmelig oppgitt. Anonymkode: 753a8...ae9 Motivasjonen må ligge hos deg selv. Og hvor høy er du? 110 kg er veldig mye Anonymkode: 9d804...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har vært sammen i ca. et år, og vi er begge 18 år. Jeg har lagt på meg nesten 40kg siden da. Vekten har passert 150kg, og jeg sliter med kondisen og det begynner å bli litt skummelt. Kjæresten min har alltid vært slank. Når jeg sa til han at jeg må endre kosthold og gå ned, så ble han nesten sint. Han ville ikke høre på det, og han sa det rett ut. Jeg vet han like store jenter, det har han alltid vært ganske åpen om. Jeg snakker heller ikke om å gå ned til tynn, jeg må få av 40-50 kg av det verste. Men med den "motivasjonen" fra typen, så føler jeg meg temmelig oppgitt. Anonymkode: 753a8...ae9 Når du var 17 år veide du 110 kilo. Nå, ett år etterpå veier du 150 kilo. Du har med andre ord gått opp 0,8 kilo per uke. Det skal du ha, det var litt av en bragd. Anonymkode: 29db6...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå