Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Jeg er en gutt, og den nåværende dama mi sier jeg er elsklingen hennes hele tiden. Jeg er veldig usikker på hva det betyr. Betyr det det samme som at hun elsker meg? Eller er hun "bare" glad i meg?
Nabodama Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Hun bruker det nok på samme måte som en bruker kosenavn på kjæresten sin. Selv bruker jeg ikke å si det, men det er forskjellig fra person til person, tenker jeg.
Annie Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Sier det til datteren min og mannen min. Ingen andre.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Sier det ikke i det hele tatt, men om jegskulle sagt det så hadde det vært til mannen.
leila Skrevet 12. november 2005 #5 Skrevet 12. november 2005 Jeg kan si det til barna mine. Sier hun elskling til deg, er hun nok glad i deg. Elsker hun deg er hun nok flink til å si: Jeg elsker deg! Men det er bare du som kan finne ut.
Trampe Skrevet 12. november 2005 #6 Skrevet 12. november 2005 Sier det ikke i det hele tatt, men om jegskulle sagt det så hadde det vært til mannen. ← Samme her. Eller til barna mine.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #7 Skrevet 12. november 2005 Sier det bare til min mann. Men vi har et vennepar der hun sier " Hei skatten min", "Hei vennen", "Hei pus" til alle hankjønn hun kjenner. Det høres helt feil ut, og min mann sier at han føler seg brydd når han hører henne prate slik til han. Men sånn er hun med alle....sukkersøt.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #8 Skrevet 12. november 2005 Jeg bruker ikke kjælenavn jeg... På noen. Eller, jeg sier pus til hundene og "angel" til bestis, men hun kaller meg det og, fordi jeg er det Jeg sliter med kjælenavn som ikke er sagt med litt humor jeg. En kompis og jeg sier skatt, kjære, pus osv., men det er på kødd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå