Gå til innhold

Hvordan var eksen din underveis i barnefordelingssak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endret han eller hun seg mens saken pågikk? 

Anonymkode: 66b68...db8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han ble en skikkelig drittsekk.

Anonymkode: 54a95...701

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Endret han eller hun seg mens saken pågikk? 

Det er det samme som å gå til krig etter min mening. Hvorfor ordner dere ikke dette selv?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet med en del slike saker, og de fleste relasjoner går fra vondt til verre.

En skal jo fokusere på at barnet har det best hos en selv, og det er vanskelig å unngå å trekke frem de negative sidene ved ekspartner. 

Anonymkode: e845b...8aa

AnonymBruker
Skrevet
Storbondemann skrev (54 minutter siden):

Det er det samme som å gå til krig etter min mening. Hvorfor ordner dere ikke dette selv?

Jeg har forsøkt alt, men det hjelper ikke når det bare er meg som prøver. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har jobbet med en del slike saker, og de fleste relasjoner går fra vondt til verre.

En skal jo fokusere på at barnet har det best hos en selv, og det er vanskelig å unngå å trekke frem de negative sidene ved ekspartner. 

Jeg trodde ikke det kunne bli verre, men nå er han bare ufyselig. Han starter krangler, så sier han brått noe helt annet ut av kontekst. Det er flere beskyldninger på meldinger med blant annet en avtale vi skal ha gjort. En avtale som ikke eksisterer og når jeg spør etter screenshot av det han skal ha skrevet, så får jeg ingenting. 

Det er som om han nå forsøker å lage diskusjon av hver eneste lille filleting. F.eks en lapp/beskjed hadde ligget i barnehagen og ansatt sier ifra til meg. Den har vist ligget der en uke, fars uke så har den ligget der hver uke. Så jeg tar den med meg når min uke starter. 

Jeg tar bilde av lappen å gir beskjed om at det er kort tid til den datoen for det som skal skje i barnehagen, fordi jeg fant den nå. Den har ligget en hel uke allerede og datoen er om noen dager. Han svarer at det kan umulig stemme for han sjekker hver dag. Jeg svarer bare kort tilbake at jeg kun sender beskjed om hva jeg fikk vite i barnehagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde ikke det kunne bli verre, men nå er han bare ufyselig. Han starter krangler, så sier han brått noe helt annet ut av kontekst. Det er flere beskyldninger på meldinger med blant annet en avtale vi skal ha gjort. En avtale som ikke eksisterer og når jeg spør etter screenshot av det han skal ha skrevet, så får jeg ingenting. 

Det er som om han nå forsøker å lage diskusjon av hver eneste lille filleting. F.eks en lapp/beskjed hadde ligget i barnehagen og ansatt sier ifra til meg. Den har vist ligget der en uke, fars uke så har den ligget der hver uke. Så jeg tar den med meg når min uke starter. 

Jeg tar bilde av lappen å gir beskjed om at det er kort tid til den datoen for det som skal skje i barnehagen, fordi jeg fant den nå. Den har ligget en hel uke allerede og datoen er om noen dager. Han svarer at det kan umulig stemme for han sjekker hver dag. Jeg svarer bare kort tilbake at jeg kun sender beskjed om hva jeg fikk vite i barnehagen. 

Ligget der hver dag* ikke uke. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han ønsker å oppnå med slik krangling? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det han ønsker å oppnå med slik krangling? 

Ikke ha noe kontakt utover det som er helt - fullstendig - nødvendig.

Det er mye vonde følelser i spill ved en barnefordelingssak. Det får ut det absolutt verste i mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo ikke kranglete av ham..? Han kan jo faktisk ha oversett lappen. Mange mødre som blir monstre i barnefordeligssaker også

Anonymkode: a3593...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha noe kontakt utover det som er helt - fullstendig - nødvendig.

Det er mye vonde følelser i spill ved en barnefordelingssak. Det får ut det absolutt verste i mennesker.

Har kun om nødvendige beskjeder.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke kranglete av ham..? Han kan jo faktisk ha oversett lappen. Mange mødre som blir monstre i barnefordeligssaker også

Anonymkode: a3593...0b0

Hvorfor ikke bare svare at den har han ikke fått med seg da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke bare svare at den har han ikke fått med seg da. 

Hvorfor kan ikke du bare la være å svare på hans svar? Hvilken rolle spiller det?

Kanskje en ansatt i barnehagen hadde glemt å si fra, og la lappen der i siste liten. Hva vet vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...