Gå til innhold

LH- negativ strimmel og pos. Digital?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som opplevde det?

Fikk blinkende smilefjes i flere dager, også plutselig morgenen syklus dag 16 ble den positiv. Strimmeltesten den dagen (morgen og ettermiddag) var betydelig sterkere enn tidligere, men ikke helt lik kontrollstreken, og heller ikke sterkere. Er det sannsynlig at jeg har hatt eggløsning?

Strimlene var helt svake igjen et par dager senere.

Anonymkode: 2c0ba...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har pcos, og fikk dermed ofte blinkende smiley når jeg ikke hadde eggløsning. Gikk over til strimmel og etter det klarte jeg å tracke eggløsningen på dagen, og fikk nærmest på minuttet mensen 14 dager etter eggløsning.

Anonymkode: 19ea8...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har pcos, og fikk dermed ofte blinkende smiley når jeg ikke hadde eggløsning. Gikk over til strimmel og etter det klarte jeg å tracke eggløsningen på dagen, og fikk nærmest på minuttet mensen 14 dager etter eggløsning.

Anonymkode: 19ea8...ead

Åja. Ja jeg hadde blinkende smiley i mange dager, men den ble positiv til slutt. Men jeg testet med strimler samtidig og syns ikke de ble så sterke som de skal bli for å være positiv. Så lurte mer på om jeg kanskje ikke hadde eggløsning, men vi får se.. velger å stole på den digitale, ettersom strimlene var helt svake igjen etter et par dager. 

Anonymkode: 2c0ba...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...