Isprinsessen7 Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har desverre klart å få blå fargeflekker på lys oransje t skjorte pga at det gjemte seg et nytt uvasjet mørkeblått plagg innimellom alle de lyse klærne jeg hadde i vasjemaskina. Er det noen her som har erfaring med hva som fungerer best på slike fargeflekker? Har prøvd bløtgjoring, eddik og omo Flekkfjerner, men flekkene forsvant ikke . Finnes det andre metoder som fungerer bedre?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Vet ikke om det virker men har hørt noe om at sterk alkohol kanskje funker. Anonymkode: d00b5...d9c
Frida Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Isprinsessen7 skrev (På 9.6.2022 den 12.27): Jeg har desverre klart å få blå fargeflekker på lys oransje t skjorte pga at det gjemte seg et nytt uvasjet mørkeblått plagg innimellom alle de lyse klærne jeg hadde i vasjemaskina. Er det noen her som har erfaring med hva som fungerer best på slike fargeflekker? Har prøvd bløtgjoring, eddik og omo Flekkfjerner, men flekkene forsvant ikke . Finnes det andre metoder som fungerer bedre? Prøve Vanish? Vanish har tatt alle flekker jeg har prøvd det på. Denne
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Eddik fikserer fargen så ting ikke farger av - har du alt brukt eddik kan det være for sent - neste gang dropp eddik ( men fint med en litt eddik når du vasker nye olabukser mm for å hindre at de farger av i neste vask) Anonymkode: f6f88...747
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Bruker Zalo på matflekker, men vet ikke om det hjelper på det der. Anonymkode: 70d14...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå