Gå til innhold

Hvor dyp er gjennomsnitts vagina

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som vi alle vet er gjennomsnitts penisen 17cm, men hvor dyp er egentlig gjennomsnittet på vagina? ca 23 cm?

Anonymkode: b1afe...851

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca 10 cm, men er noe tøyelig

Anonymkode: 686d9...f4f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ca 10 cm, men er noe tøyelig

Anonymkode: 686d9...f4f

Det stemmer ikke.

• Liker 1
Skrevet

https://sml.snl.no/skjeden

Sitat

Skjeden er formet som et syv til ti centimeter langt, relativt tynnvegget, tøyelig rør av glatt muskulatur og bindevev kledd med slimhinne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke.

Jo, gjennomsnittet på en skjede er 10-12cm dyp. Men den er tøyelig.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 31db8...fa4

AnonymBruker
Skrevet
Minya skrev (1 minutt siden):

Jo, gjennomsnittet på en skjede er 10-12cm dyp. Men den er tøyelig.

Men dere sier at det gjør vont å bli bunnet, betyr det at når skjeden blir tøyd til max at det gjør vondt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som vi alle vet er gjennomsnitts penisen 17cm, men hvor dyp er egentlig gjennomsnittet på vagina? ca 23 cm?

Og gjennomsnittet på penis er IKKE 17. 

https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/hva-er-normal-storrelse-pa-penis/69000131

Spesielt denne delen var interessant. 

Sitat

Forskning viser at mannen bekymrer seg for kvinnens opplevelse av hans genitalier. Menn nedvurderer sin egen penisstørrelse og drømmer om en penis på 18,5 centimeter, mens undersøkelser viser at kvinner foretrekker en betydelig mindre penisstørrelse.

Kvinnens penisideal ligger på 15,47 centimeter, som er gjennomsnittet for penislengde, viser studier Johnston har utført.

– Den gode nyheten er at kvinner oppvurderer penisstørrelsen til partneren sin, og i en stor studie svarer 77 prosent kvinner at de ikke er opptatt av penisstørrelse i det hele tatt, forteller Austad.

I stedet er kvinner mer opptatt av at partneren skal se velfrisert og renslig ut der nede.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men dere sier at det gjør vont å bli bunnet, betyr det at når skjeden blir tøyd til max at det gjør vondt?

Det betyr at om man treffer livmorstappen, så gjør det vondt. (For mange, ikke for alle)

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det betyr ikke noe annet enn at det gjør vondt å bli bunnet, og det skjer gjerne dersom kvinnen ikke er kåt nok, for da tøyes heller ikke skjeden. 

Anonymkode: 67053...ca6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

9FAF9E7E-E27F-4FA1-9654-5A42518688E4.jpeg

Anonymkode: d6392...6e4

AnonymBruker
Skrevet

9FAF9E7E-E27F-4FA1-9654-5A42518688E4.jpeg

Isåfall la meg reformulere meg selv, hvor tøyelig er skjeden? 20-23 cm?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Isåfall la meg reformulere meg selv, hvor tøyelig er skjeden? 20-23 cm?

Det er ikke spørsmålet å stille. Vagina er i gjennomsnitt 10cm dyp. Den kan strekkes noe, særlig når man er kåt. Det er det du trenger å vite. Ikke heng deg opp i tall.

En baby kan komme ut av vagina, så tydelig at den kan strekkes. Men det betyr ikke at det er behagelig og godt når det skjer. Hvorfor dette store fokuset på «hvor tøyelig er vagina». Gå ut i fra at de fleste kvinner har det helt fantastisk med en helt fin og gjennomsnittlig penis. Det finnes dem som ønsker å strekkes til det ytterste, som ved fisting. Men ikke anta at alle liker det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke spørsmålet å stille. Vagina er i gjennomsnitt 10cm dyp. Den kan strekkes noe, særlig når man er kåt. Det er det du trenger å vite. Ikke heng deg opp i tall.

En baby kan komme ut av vagina, så tydelig at den kan strekkes. Men det betyr ikke at det er behagelig og godt når det skjer. Hvorfor dette store fokuset på «hvor tøyelig er vagina». Gå ut i fra at de fleste kvinner har det helt fantastisk med en helt fin og gjennomsnittlig penis. Det finnes dem som ønsker å strekkes til det ytterste, som ved fisting. Men ikke anta at alle liker det.

Jeg snakker om hvor tøyelig i dybden, du snakker om noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Den kan være opp til 18-20 cm dyp hvertfall for det har jeg. Når jeg er kåt altså. I hviles står det at den er omtrent 10 cm dyp.  Men den strekker seg innover når man blir kåt. Det varierer kanskje hvor mye den strekker seg innover da, men jeg får inn en dildo på hvertfall 18 cm uten problem når jeg er kåt. Altså jeg bunner ikke meg selv da. Bunning er jo vondt så det unngår man.

Anonymkode: cf719...04f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hviles = hvilestiling mente jeg da

Anonymkode: cf719...04f

AnonymBruker
Skrevet

18+ cm Hvis dama er kåt.

Anonymkode: d003a...92a

Skrevet

Hvor finner dere disse tallene? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Livmortappen er lavere enkelte tider i syklusen og høyere ellers. Det er aldri en konstant lengde. Er dritvondt å treffe rett på livmortappen. Å bli bånna sånn vondt er bare kjipt.

Anonymkode: 9a806...5bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

18+ cm Hvis dama er kåt.

Anonymkode: d003a...92a

Fy faen.. 18 cm? Kanskje på noen som er konisert eller ikke har livmor..

Anonymkode: 9a806...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...