Gjest salikatt Skrevet 12. november 2005 #1 Del Skrevet 12. november 2005 Hei! Jeg har tenkt å gi kona et spa-opphold i julepresang. Min kamerat skal gjøre det samme med sin kone, slik at de kan reise sammen. Tenkte på en helgetur innen Norge helst.. Noen som har tips om hvor de kan reise, og eventuelt priser?? Gjerne sør, eller vestlandet... Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 12. november 2005 #2 Del Skrevet 12. november 2005 Husker jeg leste en artikkel i Afteposten om testing av spa rundt omkring i Norden og der kommer Selje Hotel veldig godt ut. Et annet alternativ kan jo være Solstrand . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salikatt Skrevet 13. november 2005 #3 Del Skrevet 13. november 2005 Tusen hjertelig takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. november 2005 #4 Del Skrevet 20. november 2005 Så snilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pommi Skrevet 20. november 2005 #5 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har hørt mye bra om Holmsbu også. Spørs kanskje litt på hvor dere bor hen, og om det helst skal være i nærheten? Høres ut som en super julepresang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #6 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg tenkte også på Holmsbu, er visst flott der, men han var ute etter steder sør/vest etter hva jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pommi Skrevet 20. november 2005 #7 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg tenkte også på Holmsbu, er visst flott der, men han var ute etter steder sør/vest etter hva jeg husker ← Jupp, stemmer det. Jeg leste visst ikke ordentlig før jeg svarte, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #8 Del Skrevet 20. november 2005 Går nok greit Kanskje han og kona skal på hotellferie på østlandet en gang, da kan de ta turen innom - fordi du tipset de om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå